Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Tylko że w USA te auta są tańsze :)

 

Dokładnie, plus 330i jest najniższym modelem 3ki.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Roznic USA vs Europa jest makabrycznie duzo :evil:


Pomimo tego ze 3-er w USA jest tansze - to:

- zawsze mialo automat

- nigdy nie mialo szmacianej tapicerki (podstawowa jest Sensatec), w PL 2k PLN

- hifi w podstawie - w PL 1,6k PLN

- kamera cofania w podstawie - w PL 5k PLN w pakiecie?

- szyberdach w podstawie - w PL 5k PLN

- siedzenia elektryczne w podstawie - w PL 5k PLN

- siedzenia sportowe z ledzwiami - w PL 4k PLN (chociaz ostatnio ledzwi nie montuja a klient nadal z tych "nie awanturujacych sie" :norty: )

- pakiet Sport Line w podstawie dla 330i, w PL 15k PLN


i dziesiatki innych frikowych rzeczy za ktore w PL/Europie trzeba doplacac grube tysiace PLN


M-pakiet w USA kosztuje 15k PLN a nie 26k PLN a pomimo tego zawiera np Sensatec na desce rozdzielczej gdzie w PL trzeba 2k PLN za to doplacic.


Live Cockpit Prof. razem z navi kosztuje w PL 13k PLN gdzie w USA za 13k PLN jest pakiet "Premium", ktory oprocz navi i LCP zawiera jeszcze - comfort access, ogrzewana kierownice, ogrzewane siedzenia czy Head Up! :evil:


To jest kpina z europejskiego klienta ktory jest dojony jak swinia a ludzie tutaj na forum jeszcze temu przyklaskuja bo to ta slynna "personalizacja" i jakby BMW dawalo te opcje jak w USA to przestalo by byc przeciez premium :duh: :norty: :norty:

  • Lubię to 1

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
to nie jest dymanie , to podwójne dymanie , znając ich poziom dochodów netto w porównaniu do naszych :shock:
Opublikowano
Roznic USA vs Europa jest makabrycznie duzo :evil:


Pomimo tego ze 3-er w USA jest tansze - to:

- zawsze mialo automat

- nigdy nie mialo szmacianej tapicerki (podstawowa jest Sensatec), w PL 2k PLN

- hifi w podstawie - w PL 1,6k PLN

- kamera cofania w podstawie - w PL 5k PLN w pakiecie?

- szyberdach w podstawie - w PL 5k PLN

- siedzenia elektryczne w podstawie - w PL 5k PLN

- siedzenia sportowe z ledzwiami - w PL 4k PLN (chociaz ostatnio ledzwi nie montuja a klient nadal z tych "nie awanturujacych sie" :norty: )

- pakiet Sport Line w podstawie dla 330i, w PL 15k PLN


i dziesiatki innych frikowych rzeczy za ktore w PL/Europie trzeba doplacac grube tysiace PLN


M-pakiet w USA kosztuje 15k PLN a nie 26k PLN a pomimo tego zawiera np Sensatec na desce rozdzielczej gdzie w PL trzeba 2k PLN za to doplacic.


Live Cockpit Prof. razem z navi kosztuje w PL 13k PLN gdzie w USA za 13k PLN jest pakiet "Premium", ktory oprocz navi i LCP zawiera jeszcze - comfort access, ogrzewana kierownice, ogrzewane siedzenia czy Head Up! :evil:


To jest kpina z europejskiego klienta ktory jest dojony jak swinia a ludzie tutaj na forum jeszcze temu przyklaskuja bo to ta slynna "personalizacja" i jakby BMW dawalo te opcje jak w USA to przestalo by byc przeciez premium :duh: :norty: :norty:

 


Drodzy koledzy, porównujecie gruszki z jabłkami.


Mówicie, że BMW zachowuje się wobec europejskich klientów nieelegancko bo w USA za tą samą cenę można dostać więcej, ale nie zadacie sobie najmniejszego trudu aby zweryfikować gdzie leży geneza tych różnic, a wystarczy podstawowa świadomość ekonomiczna dotycząca różnic w systemach podatkowych a zwłaszcza w zakresie VAT + akcyza...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podatki finalne (vat w EU czy stanowy w US) nie maja nic wspolnego z roznicami w podstawowym wyposazeniu 3-er na oba rynki.

Akcyza w US jezeli juz to powinna miec wplyw dokladnie odwrotny - samochody czy ich wyposazenie powinny byc tansze.porownywalne u nas niz w US.


Wszystko rozbija sie o polityke sprzedazowa producenta - a polityka BMW w tym zakresie jest -> golic klienta europejskiego do kosci na opcjach dodatkowych bo jest do tego przyzwyczajony, ba, nawet to pochwala :duh:

To, ze Audi i MB maja identyczna polityke nie pomaga :norty:


Wracajac do meritu - zgadzam sie z kolega wyzej, ze wypowiedz kolegi @Pan_naP jest swietna i podpisuje sie pod nia rekami i nogami.

.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko że w USA te auta są tańsze :)

 

Dokładnie, plus 330i jest najniższym modelem 3ki.

Na to nie ma co patrzeć za bardzo bo w generacji F30 - model 328d był tym samym co 320d w europie.

W generacji F10 - 535d w USA bylo tym samym co 530d w EU.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Jeździłem 520d G30 i 535xd F10


G30 miała bazowy

F10 miała Harman Kardon


Nie jestem w ogóle audiofilem, ale różnica była przeogromna na korzyść HK... Teraz odbieram M235i F44 dla żony też z HK, więc zobaczymy.


Z istotnych różnic to :

- brak "pierdzenia" przy wyższych głośnościach

- lepszy bas (po zabawach equilizerem).

- czystszy dźwięk.

Opublikowano
Jeździłem 520d G30 i 535xd F10


G30 miała bazowy

F10 miała Harman Kardon


Nie jestem w ogóle audiofilem, ale różnica była przeogromna na korzyść HK... Teraz odbieram M235i F44 dla żony też z HK, więc zobaczymy.


Z istotnych różnic to :

- brak "pierdzenia" przy wyższych głośnościach

- lepszy bas (po zabawach equilizerem).

- czystszy dźwięk.

 

Zgadzam się z Tobą co do czystości dźwięku. To fakt HK ma dużo lepsze wysokie tony. Natomiast w basie jest niewielka różnica (ale jest), a co do pierdzenia to proponuję Ci włączyć w HK basy na maksa, dać umiarkowanie głośno, wyjść z auta i stanąć obok jakieś 2 m. Zobaczysz, że pierdzi tak samo jak HiFi. W środku natomiast HK rónież pierdzi jak zbliżysz ucho do głośnika bardzo blisko - na fotelach tego nie słychać (dokładnie identycznie jest z HiFi). W moim odczuciu, dopłata do HK nie jest warta różnicy w dźwięku. Pzdr!

Opublikowano
Tylko że w USA te auta są tańsze :)

Są tańsze bo na rynek USA są produkowane w Meksyku:) Tania siła robocza zbija cenę dlatego można dołożyć kilka dodatków niby w cenie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tylko że w USA te auta są tańsze :)

Są tańsze bo na rynek USA są produkowane w Meksyku:) Tania siła robocza zbija cenę dlatego można dołożyć kilka dodatków niby w cenie.

To dlaczego te na EU nie moga byc robione w Meksyku?

Przeciez te na USA nie sa gorsze jakosciowo (mialem dwa F30)

Opublikowano
To nie ma żadnego związku.

 

Oczywiście, wystarczy sprawdzić cenniki innych marek, choćby mazdy. Auta w USA są generalnie tańsze niż w UE i tyle.

  • Moderatorzy
Opublikowano
Ale ten podatek nie zmienia jej tak mocno bo wynosi 1-10% w zależności od stanu.
Opublikowano
Mysle ze glosniki sie wygrzaly juz u mnie. Moge obiektywnie powiedziec ze warto doplacic do hk, gra naprawde dobrze, nie jest to poziom bangolufsen , czy browersa ale cena tez 4-6x nizsza. Gra naprawde przyzwoicie i mysle ze 80 -90 proc bedzie zadowolona tylko trzeba pogrzebac w korektorze recznie pod siebie, robi ogromna roznice….moglby wzmacniacz miec troche wiecej mocy ale nie czesto wiekszkosc slucha az tak glosno…w porownaniu do zestawu podstawowego to przepasc, do hifi nie powiem bo nie sluchalem
Opublikowano
Zgadzam się, według mnie equalizer to klucz do sukcesu z HK. Przy pierwszym zetknięciu rzeczywiście to nagłośnienie nie robi wrażenia, ale po dostosowaniu pod siebie jest bardzo dobrze.
Opublikowano
Zgadzam się, według mnie equalizer to klucz do sukcesu z HK. Przy pierwszym zetknięciu rzeczywiście to nagłośnienie nie robi wrażenia, ale po dostosowaniu pod siebie jest bardzo dobrze.

Podrzucisz te sprawdzone ustawienia? Może mi też podejdą :wink:

Opublikowano

Generalnie clou programu dla HK to opcja Surround, która wykorzystuje amplituner Logic 7, umiejętnie rozbijając dźwięk na poszczególne pasma i tworząc poczucie przestrzenności, które mocno angażuje głośniki z tyłu. Nie jest to zwykłe puszczenie sygnału do tyłu, ale skierowanie tam tylko niektórych instrumentów. Jeśli komuś ten efekt bycia otoczym dźwiękiem się podoba, to będzie z HK zadowolony. Ustawiamy go jak poniżej, w opcji na +1 lub na +2:

02f1a5fd1bbc3.jpg


Do tego reszta ustawień:

Bass & Treble = Flat

Balance = Centered

Fader = -1 w stronę przodu


100Hz +3

200Hz -4

500Hz 0

1kHz +1

2kHz +1

5kHz +2

10kHz +3

Opublikowano

pytanie jeszcze jak były parametry ustawione w obu samochodach a konkretnie equalizer, bo z stronyv harmana wynika ze to samo audio siedzi teraz w g20 i g30.

ja jak jezdziłem testówka to od razu skrytykowalem hk, odebrałe swoj i juz szukałem firmy audio, az wszedłem w equalizer.....no i zaczeło konkretnie grac, zrezygnowałem nawet na razie z wygłuszenia dzwi

Opublikowano
Generalnie clou programu dla HK to opcja Surround, która wykorzystuje amplituner Logic 7, umiejętnie rozbijając dźwięk na poszczególne pasma i tworząc poczucie przestrzenności, które mocno angażuje głośniki z tyłu. Nie jest to zwykłe puszczenie sygnału do tyłu, ale skierowanie tam tylko niektórych instrumentów. Jeśli komuś ten efekt bycia otoczym dźwiękiem się podoba, to będzie z HK zadowolony. Ustawiamy go jak poniżej, w opcji na +1 lub na +2:

02f1a5fd1bbc3.jpg


Do tego reszta ustawień:

Bass & Treble = Flat

Balance = Centered

Fader = -1 w stronę przodu


100Hz +3

200Hz -4

500Hz 0

1kHz +1

2kHz +1

5kHz +2

10kHz +3

 

Podoba mi się dźwięk na tych ustawieniach. Dzięki :)

Opublikowano
Generalnie clou programu dla HK to opcja Surround, która wykorzystuje amplituner Logic 7, umiejętnie rozbijając dźwięk na poszczególne pasma i tworząc poczucie przestrzenności, które mocno angażuje głośniki z tyłu. Nie jest to zwykłe puszczenie sygnału do tyłu, ale skierowanie tam tylko niektórych instrumentów. Jeśli komuś ten efekt bycia otoczym dźwiękiem się podoba, to będzie z HK zadowolony. Ustawiamy go jak poniżej, w opcji na +1 lub na +2:

02f1a5fd1bbc3.jpg


Do tego reszta ustawień:

Bass & Treble = Flat

Balance = Centered

Fader = -1 w stronę przodu


100Hz +3

200Hz -4

500Hz 0

1kHz +1

2kHz +1

5kHz +2

10kHz +3

 

Podoba mi się dźwięk na tych ustawieniach. Dzięki :)

 

Również dziękuję :D Bardziej mi podchodzi to ustawienie niż to co znalazłem do tej pory na bimmerpost czy youtube

Opublikowano



Również dziękuję :D Bardziej mi podchodzi to ustawienie niż to co znalazłem do tej pory na bimmerpost czy youtube


Dokładnie, mam tak samo :)

Opublikowano
Generalnie clou programu dla HK to opcja Surround, która wykorzystuje amplituner Logic 7, umiejętnie rozbijając dźwięk na poszczególne pasma i tworząc poczucie przestrzenności, które mocno angażuje głośniki z tyłu. Nie jest to zwykłe puszczenie sygnału do tyłu, ale skierowanie tam tylko niektórych instrumentów. Jeśli komuś ten efekt bycia otoczym dźwiękiem się podoba, to będzie z HK zadowolony. Ustawiamy go jak poniżej, w opcji na +1 lub na +2:

02f1a5fd1bbc3.jpg


Do tego reszta ustawień:

Bass & Treble = Flat

Balance = Centered

Fader = -1 w stronę przodu


100Hz +3

200Hz -4

500Hz 0

1kHz +1

2kHz +1

5kHz +2

10kHz +3

 

Bas i torebek na flat ? A zdjecie pokazuje cos innego czy tylko ja tego nie kumam :mrgreen:

Opublikowano

Bas i torebek na flat ? A zdjecie pokazuje cos innego czy tylko ja tego nie kumam :mrgreen:

 

Ze zdjęcia weź tylko ustawienie Surround, bass i treble daj na płasko. Bawiłem się treble i bass na chwilę, ale nic dobrego z tego nie wyszło ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.