Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam Was!


Jakiś czas temu zauważyłem, że auto zaczęło głośniej pracować (efekt jak przy uszkodzonym egr) i złapało lekkiego muła a wręcz straciło na elastyczności a każde przyspieszenie wiąże się z kręceniem silnika. Ostatnio jak przemierzałem piękne dolnośląskie pagórkowate terany (czyt. wracałem z pracy do domu :D ) zaczął padać ulewny deszcz i silnik zaczął znów pracować cicho i wróciła pełna moc (silnik praktycznie niesłyszalny w kabinie). Teraz pytanie do Was - gdzie szukać? Intercooler? zaworki sterujące? EGR mam ograniczony, 20tys km temu czyszczony, uszczelki Klapy gaszącej, turbo i jedna intercoolera wymienione na nowe.


Pozdrawiam,

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
Opublikowano

INPA, Ista będzie się instalować lada dzień. Muszę zrobić logi dynamiczne zatem. Pozostaje czekać na deszcz :D . Myślę, że wina może leżeć po stronie zaworków sterujących bo po rozgrzaniu silnika, jego zgaszeniu i ponownym odpaleniu telepiie nim jakby poduchy nie trzymały. Kolega zajmujący się BMW, lecz mieszkajacy kawałek ode mnie zasugerował IC, który może być nieszczelny.



Kocham tego gruza :D

Im wolniej jadę, tym dłużej mnie widać...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Mi czujnik ciśnienia wyskoczył z rury za IC i poza bardzo dajnym świstem dużo się nie zmieniło, po wpięciu miał podobną ilość mocy.

Ale u Ciebie turbo chyba jeszcze podciśnieniem jest sterowane, obadaj jak układ wygląda.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.