Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

I klocek bedzie ci bral ponad centymetr od krawedzi tarczy! Jesli wg was tak ma to dzialac to nie mam wiecej pytan. Ja sie nie znam bo przeciez pracuje w ASO, a w ASO same glaby bo robia zgodnie z dokumentacja BMW AG.


Ja bym chcial tych najwiekszych madrusiow zobaczyc u nas na warsztacie, jak przelewaja swoje teorie na rzeczywistosc :duh:

Dobranoc.


Nergal, nadal czekam na efekt wlozenia tarczy 370 do zacisku 340 :mad2: :mad2: :mad2: No musze to zobaczyc, bo to musi byc przekomiczne :D

Opublikowano (edytowane)

Według Bmw AG

Pierwsza wymiana oleju to po 30 tyś km!!! , widzieliście co jest w takim zlanym oleju ??

Ja widziałem olej po 24 tys ,pierwsza wymiana .Nie chce takiego silnika!

A pełno takich po lizingowych na aukcjach i nawet nie bite i serwisowane w aso I co z tego jak przez dwa lata olej wymieniony raz czy dwa

Jak wyglada turbina po jeździe autostradą ,po zjeździe na pierwszych światłach silnik gaśnie system Start Stop

Powinno się gasić gorąca turbinę ?

Co na to Bmw AG?

Skoro tak programuje system start stop ,to producent rekomenduje gasić gorąca turbinę .

Dla mnie aso to przeciętny , drogi serwis nastawiony na wymiany a nie naprawy

Znam kilka lepszych w podobnej cenie

I na tym zakończmy rozmowy o aso ...


Wracając do hamulców napisałem wyżej ze pod 370 Klocki są o 2,6 cm szersze Niz te od 340

A czy to wejdziecie będzie działało ?! Nie wiem dlatego zapytałem ...

Na różnych forach w świecie jednym weszły a innym nie

Dlatego zacząłem się zastanawiać

Edytowane przez Senor5150
Opublikowano

Tak czy siak ...Nie ma co się sprzeczać

Dzięki wszystkim za pomoc :cool2:

Opublikowano

Kolega MarcinMa dobrze Wam mówi.


Generalnie 4 tłoczkowe Brembo jest w dwóch wariantach i różnią się uszami flanszy montażowej.


Na zacisku pod 370mm jest napisane 370/380 bo ten zacisk obsługuje tarcze 370 w zwykłych i 380 w M4 i M2 bez ceramiki.

Ten zacisk występuje w niebieskim kolorze i w pozostałych jak czerwień przy M-Perf.


Zacisk z oznaczeniem 340mm jest niebieski jako hamulec M do słabszych wersji i seryjnie w 6cyl jako srebrny.

Oznaczenia są od wewnątrz na obudowie obok gwintu gdzie wkręcamy przewód.

Opublikowano (edytowane)

SzybkiKuba, oni tego nie zrozumieja bo nie pracuja przy tych autach.

Gdybym mial wiecej czasu to zostal bym chwile po pracy i nagral im film jak nie da sie wlozyc tarczy 370mm do zacisku 340, oni nie rozumieja tego ze mam te wszystkie czesci pod reka w pracy, nie rozumieja tez tego ze skoro zakladalem zaciski i tarcze do siebie to jakims cudem nie zalozylem tarczy 370mm mimo ze tez bym wolal wieksza.


Powtarzam po raz ostatni.

Nie ma mozliwosci zalozyc tarcz 370mm do zacisku pod tarcze 340mm!

Edytowane przez MarcinMa
  • Moderatorzy
Opublikowano
Jeśli są dwa warianty niebieskich zacisków pod 340 i 370, a pokazuje mi realoem jeden numer dla wszystkich aut tego zacisku, w takim razie ja się biję pierwszy w pierś i zwracam honor.
Opublikowano (edytowane)

Ja też nie pracuje przy tych autach. Zresztą jakie to ma znaczenie, każdy może się pomylić. Grunt żeby nie brnąć w głupoty.

Real OEM czasami różne rzeczy pokazuje. Zdjęcia nie kłamią ;) Zresztą już tu kiedyś była podobna dyskusja i wtedy wklejałem link z Turner Motorsport.

Temat hamulców w F30/32 jest dosyć zawiły.


A tak nawiasem mówiąc - ja akurat mam fabrycznie 370, nie sądzę żeby ktokolwiek z Was w normalnej jeździe odczuł zmianę 340->370 jeżeli oba hamulce są na 4pot Brembo.

Prędzej zmiana płynu i przewodów da Wam wyczuwalne efekty.

Edytowane przez SzybkiKuba
Opublikowano

Dzięki raz jeszcze wszystkim za pomoc !!!


MarcinMa ,Ja wszystko rozumiem

Jak to bywa na forach :zadajesz pytanie ,uzyskujesz rożne odpowiedzi i zaczynasz sie zastanawiać

Na innych forach (Kanada Usa) przeczytałem że do 320i,420i zakładali tarcze 370mm

Jest to trochę nie logiczne.

Ale widząc ile wolnego jest miejsca miedzy zaciskiem a tarczą ,pomyślałem żę może wejdzie ...

Podkręciłem trochę ten( B48---Stage 2) i zaczęło trochę hamulców brakować ,klocek i tarcza juz wie kończą .

Ale już znalazłem rozwiązanie ,zamówiłem tarcze i klocki Power Stop Z23 :D

Przewody w oplocie już są :)


Najważniejsze że kolejny problem rozwiązany :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.