Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Czyli kanałami które łączy uszczelka leci olej a nie plyn chłodzący (olej wlatuje z obudowy filta do chlodniczki a nie płyn chłodniczy do obudowy filtra)

Mam ubytki płynu chłodzącego na 1.5tyś km muszę dolać setkę płynu, wszystkie złącza suche, trzy razy robilem test uszczelki pod głowicą i jest ok, dlatego myślałem, że może minimalna ilość płynu dostaje się do oleju przez tą uszczelkę..

Opublikowano

Dałem barwnik uv do plynu też nie pomogło.

Druga sprawa nie wiem czy na nagrzewnicy nie ma elektrozaworu,, płyn przepływa w momencie włączenia ogrzewania. Płyn ubuwa niezależnie czy jest cieplo czy zimno.

Opublikowano

Gdy odkręcam korek wlewu z zbiorniczka po 8 godzinach postoju to syczy, czyli trzyma ciśnienie.

Płyn wlany ma maks schodzi szybko do minimum, a gdy osiągnie poziom minimum to schodzi bardzo wolno.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
W e46 był elektrozawór , w e90 pewnie jak w e87 nie ma . Znaczy w e87 nie mam .

Dokladnie tak jest. Plyn krazy non stop.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.