Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

ostatnio znajoma zakupiła e87, 116i, 95KW, 2005 r. Auto było sprawdzane i chodziło bardzo dobrze w trakcie jazdy testowej. Jednak po zakupie i zrobieniu około 1 tyś. km auto zaczęło kopcić na niebiesko (gdy dodaje się dużo gazu, przy małej ilości gazu i delikatnym ruszaniu - nie ma dymu) i pobierać olej. W aucie wymieniono wszystkie filtry, oleje. Efekt ten sam. Odnośnie wizyty w warsztacie - jeden mechanik twierdzi, że to odma, drugi że uszczelniacze, trzeci uszczelka pod głowicą (auto się nie grzeje), a czwarty że pierścienie.


Z tego co wiem to do oleju dolany był specyfik, przez co nie kopciło przez pewien czas.

I druga sprawa. Walczył ktoś z komisami odnośnie sprzedanego bubla? Typ oczywiście twierdzi, że o wszystkim mówił i że kupujący się na to godził.


PS. do tego rodzaju usterek zmienić olej na 5w30 czy 10w30?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Olejem tego nie naprawisz. Zostaw jaki ma być. Walczyć z komisem. Wziać dobrego prawnika i walczyć. Koszty i tak pokryje koszty. Tylko, że walka może potrwać. Trzeba było najpierw tu trafić i czytać, że nie ma fajnej benzyny w E87:(
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

ostatnio znajoma zakupiła e87, 116i, 95KW, 2005 r. Auto było sprawdzane i chodziło bardzo dobrze w trakcie jazdy testowej. Jednak po zakupie i zrobieniu około 1 tyś. km auto zaczęło kopcić na niebiesko (gdy dodaje się dużo gazu, przy małej ilości gazu i delikatnym ruszaniu - nie ma dymu) i pobierać olej. W aucie wymieniono wszystkie filtry, oleje. Efekt ten sam. Odnośnie wizyty w warsztacie - jeden mechanik twierdzi, że to odma, drugi że uszczelniacze, trzeci uszczelka pod głowicą (auto się nie grzeje), a czwarty że pierścienie.


Z tego co wiem to do oleju dolany był specyfik, przez co nie kopciło przez pewien czas.

I druga sprawa. Walczył ktoś z komisami odnośnie sprzedanego bubla? Typ oczywiście twierdzi, że o wszystkim mówił i że kupujący się na to godził.


PS. do tego rodzaju usterek zmienić olej na 5w30 czy 10w30?

Przeciez to eksploatacja. Auto uzywane. Kupujac benze trzeba sie liczyc z kosztami. Uszczelniacze w tych silnikach potrafia byc ok a po 1tys siadaja. To norma. Nie widze tutaj zadnej sprawy do sadzenia sie. Nie ma zadnej wady ukrytej. Koszt wymiany smieszny, trzeba to zrobic, koniec tematu. Dolany specyfik? Skad o tym mozesz wiedziec? Od sprzedawcy? Mechanika? Jakas analiza skladu oleju byla robiona? Nie badzmy smieszni.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Dokładnie, medal ma dwie strony.

Komisiarz też nie jeździł każdym z aut, które sprzedaje. Nie chce nikogo bronić, ale auto jest używane i leciwe.

Podpisując umowę pewnie była linijka o tym, że stan auta jest mi znany i nie wnoszę uwag pod względem technicznym.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.