Skocz do zawartości

Wymiana odmy z osprzętem (walka z kopceniem vol.1)


moldero

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć,


Pacjent E90 318i z Niemiec.


Auto czasami kopci na niebiesko i czuć nawet w kabinie zapach frytek. Na zimnym i na gorącym, zawsze po krótkim postoju. Po ruszeniu widać w lusterku wstecznym dymek.

Podejżani to Odma i uszczelniacze zaworowe. Jako, że odma nie była wymieniania od niewiadomo kiedy, ona pierwsza idzie do wymiany.


Potrzebuje Waszej pomocy, bo nie wiem co mam zamawiać ponieważ na stronie: https://www.realoem.com/bmw/pl/showparts?id=VA51-EUR-09-2005-E90-BMW-318i&diagId=11_3800

znajdują się dwie wersje odmy: Wersja dla zimnych krajów i normalna.


Którą wersje wybrać? Co warto wymienić jeszcze profilaktycznie przy okazji tej roboty?


Pozdrawiam serdecznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 tygodnie później...

Tak tylko podsumowanie walki z kopceniem:


Uszczelniacze zaworowe wymienione u Braci Fąfara, czas ok 3 godziny. Do dyspozycji dają na ten czas auto, pełen profesjonalizm i kultura. Cena 1050 PLN.


Rezultat zabiegu? 100% rozwiązanie problemu, ZERO kopcenia. Polecam niezdecydowanym :)


Pytanie czy wymieniać odmę czy darować sobie? Po odkręceniu korka oleju nie ma żadnego syku powietrza, wyszystko wydaje się być ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.