Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
witajcie, mam straszną zagwozdkę. Pewnego dnia jak wracałem do domu auto zaczęło przygasać, odpalało z bardzo słabym kręceniem rozrusznika aż nagle wgl nie odpalił. Wymieniliśmy akumulator na nowy i jest znowu to samo, przy próbie odpalenia jest tylko cyknięcie. Akumulator znowu się rozładował. Wymieniliśmy kable masy bo były już zaśniedziałe i dalej problem się pojawia. Co może to powodować ?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nie jasno opisałeś.

Po wymuan7ie akumulatora poprawiło się i po czasie znowu zepsuło. Czy wymiana kompletnie nic nie dała?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mierzyłeś napięcie ładowania? Bo objawy wskazują raczej na brak ładowania przez alternator
Opublikowano
Nie jasno opisałeś.

Po wymuan7ie akumulatora poprawiło się i po czasie znowu zepsuło. Czy wymiana kompletnie nic nie dała?

przepraszam faktycznie trochę zagmatwane, nic nie pomogło wczoraj zostawiłem samochód dosłownie na 30 minut wracając ze sklepu i już nie odpalił tylkko charakterystyczne cyknięcie..

Opublikowano
Mierzyłeś napięcie ładowania? Bo objawy wskazują raczej na brak ładowania przez alternator

bez odpalonego ma 12v, z odpalonym 14 więc alternator cholera niby działa

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Bardzo dobry aku ma 12,6V. Równo 12 to już taki zmęczony. Ładowanie jest ok. Rozrusznika nue bierzesz pod uwagę?
Opublikowano
Bardzo dobry aku ma 12,6V. Równo 12 to już taki zmęczony. Ładowanie jest ok. Rozrusznika nue bierzesz pod uwagę?

wiesz co teraz miał 12,3 v wiec wydaje mi sie ze to różnie pokaże, najbardziej szkoda mi że to nowy akumulator a już sie rozładował...

wydaje mi sie że rozrusznik jest okej, ale oddam go jeszcze i zobaczymyy tylko najgorsze ze myślałem że już wszystkko bedzie okej ale no niestety...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ładowanie mierzyłeś na ciepłym czy zimnym silniku?


Miałem kiedyś przypadek w starym 3.0d, że alternator na zimnym miał książkowe ładowanie. Jak się rozgrzał to przestawał ładować(dostawał przebicia)

Opublikowano

mierzyłem po jezdzie z 20 minut, i swieżo odpalonym więc chyba tak i tak.

nie wiem dziś wszystko było okej, zmierzyłem ile zżera akumulator z wszystkim wyłączonym było to 0,35 a wiec wartość prawidłowa możę to po prostu przypadek

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie jest prawidłowa, powinno być 0,03. Coś kradnie prąd jeżeli auto było uśpione i żadna żarówka nie świeciła.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Kiedyś sprawdzałem u siebie i po całkowitym uśpieniu brał 0,015A, więc 0,35A to zdecydowanie za dużo.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Masz akumulator powiedzmy 80Ah. Jak podzielisz to na 0,35A to ci wyjdzie ze akumulatora starczy na 228 godzin, czyli 9 dni przy dobrym wietrze. Jak chłopaki piszą, coś masz zepsute.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.