Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć Wam,


Posiadam e60 530D wersja euro 3 z wtryskami 0445110131

Obecnie mam podniesioną moc na 272km i 632 Nm I wąskim gardłem na razie są wtryski

Planuję je zmienić a swoje stare sprzedać bo są w dobrym stanie.


Zastanawiam się nad wsadzeniem wtrysków z wersji euro 4 (0445110216 ) podobną są trochę lepsze od moich ale mają inne kody IMA


Teraz istotne.

Czy trzeba i czy da się w jakiś sposób wpisać/podmienić w moim sterowniku DDE euro 3 kody IMA na te z wersji EURO 4 aby to działało i współgrało ?

Czy nie trzeba wpisywać kodów IMA pod EURO 4 a Robiąc korektę chipu tuner powinien skalibrować i ustawić tak program aby te wtryski działały jak należy i nie powodowały problemów ?

Chcę uniknąć sytuacji i rozczarowania, aby auto po zmianie wtrysków nie trzęsło/ telepało/ nie kopciło i nie straciło mocy i nie wypaliło dziury w tłoku przez jakieś złe ustawienie.

Opublikowano

zadzwoń do tunera z przyjemnością ci wszystko wytłumaczy

wtryski to dooiero początek... potrzebujesz turbo... Intercooler... hamulce... zawieszenie.... .... ...

aby to miało ręce i nogi.

Jack_Strong-
Opublikowano
Turbo i IC to oddzielna kwestia ktora sie wklada jak chce i dziala natomiast wtryski juz nie i dzwobilem do roznych tunerow i do swojego ktory robil mi chip i sa zdania podzielone a musze miec pewnosc ze bedzie ok i czy ktos tsk robil ze wsadzil wtryski euro 4 do silnika euro 3 i po sofcie wspolgralo. I druga rzecz czy po zmianie wtryskow trzeba bedzie zrobic te 150/ 200 km i czy inne wtryski z innymi ima nic nie rozwala i czy auto odpali... dlatego szukam info by nie robic dwa razy roboty
Opublikowano
a nie prościej i taniej by było zmienić końcówki na wydajnjejsze? obawiam sie że njak są inne kody ima to bez zmiany ecu na e4 sie nie obejdzie...
Jack_Strong-
Opublikowano

Nie komplikujcie nie potrzebnie :P Wtryski z 272ps i droga otwarta na 400+. Pompa w 218 jak dobrze kojarzę jest R90 więc nie trzeba jej zmieniać.


Wtryski założyć.... IMA wklepać i można jeździć. Już po zmianie będzie mocniejszy a potem chipmacher zrobi robotę :cool2:

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Opublikowano
Nie komplikujcie nie potrzebnie :P Wtryski z 272ps i droga otwarta na 400+. Pompa w 218 jak dobrze kojarzę jest R90 więc nie trzeba jej zmieniać.


Wtryski założyć.... IMA wklepać i można jeździć. Już po zmianie będzie mocniejszy a potem chipmacher zrobi robotę :cool2:

 

1. Nie da się zakodować kodów IMA wtrysków EURO 4 w moim sterowniku EURO 3. A wtryski 219 to śmietniki jako używki a jak coś dobrego to ceny jak nowych...

2. Dlatego kupuję wtryski z nr 216 też euro 4 i chcę je podmienić a swoje 131 euro 3 sprzedać bo podobno wtryski euro 3 są słabsze dlatego ta zamiana, no chyba, że na wtryskach 131 da się zrobić z 330 KM i nie padną...

Turbo poleciało na przeróbkę na hybrydę i czekam a w między czasie kompletuje graty. Silnik jest rozebrany cały czas

Nie potrzebuję 400 KM a nawet 350, bo wraz z tym będzie bardzo wysoki moment obrotowy a dla mojej skrzyni 6hp26 i konwetera Z83 to zabójstwo.


I też ciekawe czy da się ustawić aby maksymalny moment startował od min 2200 albo 2500 bo teraz mam chyba od 1700 a nie potrzebna mi taka moc w tak niskim zakresie.. Myślę, że idealnie jest jak maksymalna moc i moment jest w przedziale 3000-4500 rpm bo na tych obrotach auto ciągnie podczas jazdy z pedałem w podłodze.

  • 1 rok później...
Opublikowano
Nie komplikujcie nie potrzebnie :P Wtryski z 272ps i droga otwarta na 400+. Pompa w 218 jak dobrze kojarzę jest R90 więc nie trzeba jej zmieniać.


Wtryski założyć.... IMA wklepać i można jeździć. Już po zmianie będzie mocniejszy a potem chipmacher zrobi robotę :cool2:

 

1. Nie da się zakodować kodów IMA wtrysków EURO 4 w moim sterowniku EURO 3. A wtryski 219 to śmietniki jako używki a jak coś dobrego to ceny jak nowych...

2. Dlatego kupuję wtryski z nr 216 też euro 4 i chcę je podmienić a swoje 131 euro 3 sprzedać bo podobno wtryski euro 3 są słabsze dlatego ta zamiana, no chyba, że na wtryskach 131 da się zrobić z 330 KM i nie padną...

Turbo poleciało na przeróbkę na hybrydę i czekam a w między czasie kompletuje graty. Silnik jest rozebrany cały czas

Nie potrzebuję 400 KM a nawet 350, bo wraz z tym będzie bardzo wysoki moment obrotowy a dla mojej skrzyni 6hp26 i konwetera Z83 to zabójstwo.


I też ciekawe czy da się ustawić aby maksymalny moment startował od min 2200 albo 2500 bo teraz mam chyba od 1700 a nie potrzebna mi taka moc w tak niskim zakresie.. Myślę, że idealnie jest jak maksymalna moc i moment jest w przedziale 3000-4500 rpm bo na tych obrotach auto ciągnie podczas jazdy z pedałem w podłodze.

 

Podnosiłeś moc na tych 131 z hybryda?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.