Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Żyłem w przekonaniu, że wszystkie LCI będą już miały B47 tymczasem po rozkodowaniu WBA8K51030K458948 okazuje się, że jeszcze siedzi w nim N47. Czy to częste zjawisko? Od kiedy weszły B47?


Czy jest szansa, że takie późne N47 będzie już mniej problematyczne niż z wcześniejszej produkcji? Mam dzisiaj N47 w F11 z 2010 roku i rozrząd zrobiony, EGR wymieniony, chłodniczka i dolot wymieniane / czyszczone, ponad 260.000 km nalatane i auto śmiga więc nie mam jakichś złych doświadczeń, ale napaliłem się na nowy silnik a tu zonk.

Opublikowano (edytowane)

Chyba obie wersje były stosowane do końca produkcji , b47 jak i n47 w 325d.

Chociaż pewności nie mam , ale miałem okazję kupić z 16r to też był n.

Edytowane przez mimoon
Opublikowano
Popatrzyłem na ogłoszenia na mobile.de i wygląda, że najmłodsze 325d z N47 mają pierwszą rejestrację w marcu 2016. Potem wszystkie już mają B47. Ten na którego patrzę ma datę produkcji 30.09.2015. Czyli jakoś do stycznia lutego 2016 by je wkładali jeszcze do poliftów. Szkoda, bo trochę się napaliłem...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.