Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam do was pytanie szukałem odpowiedzi lecz nie znalazłem.

Otóż zamierzam wymienić tylnie półosie w bmw e39 Touring Stare wprawiają w wibracje całe auto między 80 a 100 kmh.

Czy wyjdą one bez problemu (wiem że trzeba wybić) czy trzeba rozbierać cale zawieszenie. Albo dyfer lepiej od razu zdemontowac.

Pozdrawiam

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Może zanim wymienisz oddaj do mechaniora na przesmarowanie wpystów z obu stron, sam tam kazałem zrobić, ale przy okazji wymieniałem prawie całe zawieszenie, więc nie wiem do końca co trzeba rozkręcić, ale jeśli śruby mimośrodowe od wahaczy to przygotuj się na zerwanie i konieczność wymiany. A e39 nie ma 500KM, żeby osie ukręcać, bardziej chodzi o naloty, czy zapieczenie elementów.
Opublikowano
Auto ma już prawie 400 tys km półosie się po prostu zużyły. Przesmarowanie raczej nic nie da. Półoś przy tej prędkości nie kręci się tylko ale pracuje lewo prawo co skutkuje biciem dyfer koło i odwrotnie. Coś jak prosta i krzywa felga. Kupiłem już nowe oryginalne półosie trzeba tylko wymienić. Sam jestem mechanikiem lecz jeszcze w e39 nie miałem okazji zmieniać samych półosi z tyłu. Dlatego pytam żeby ułatwić sobie robote na sobotę :)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.