Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam. Wiem, że temat już znany, ale może ktoś coś podpowie. Mianowicie zakupiłem e39 520i touring 1998. Auto przez długi czas nie było użytkowanie i z brakiem mocy. Po udaniu się do mechanika i podpięciu pod kompa wyszedł przepływomierz, czujnik położenia wału korbowego i wałka rozrządu. Po wymianie jest o niebo lepiej, auto odpala od strzała, przyspiesza o wiele lepiej, lecz czuć, że jeszcze to, nie jest to co powinno. Jak wciskam pedał do końca, to ma zawieche na 3s i dopiero zaczyna sie wkręcać ale tak jakby ciągnęła naczepę. Czasami wydaje mi sie, że jak wcisnę pedał do połowy, to lepie sie zbiera niż jak jest wciśnięty w podłogę.Jakieś pomysły/porady? w tym tygodniu jade do mechanika ale może jakieś wskazówki??
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jakich firm kupiłeś te podzespoły?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
czujniki oryginalne, jedynie przepływomierz jest z BREMI kupiony, cena oryginały 2200 ;/ gości mi zapewniał, że to jedyny zamiennik który odpowiada oryginałowi

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.