Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam serdecznie!


Zaczynam poszukiwania pierwszego prywatnego BMW. Jeździłem służbową F31, ze względu na budżet szukam kombiaczka, raczej w gazie. Pytanie do Was, specjalistów, o auto z linka:

https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-3-e90-318-z-lpg-alu-18-alpina-stan-bdb-ID6DbZw3.html

- czy przebieg może być realny?

- na jakie problemy związane z gazem się nastawiać?

- czy jednak do zatłoczonego miasta i tras 15km rozważać w ogóle diesla?


Wszelkie sugestie mile widziane, z góry dziękuję?

Edytowane przez Ganner
Opublikowano

Dziękuję za uwagę, VIN dodany.


Niestety ofert gdzieś tam mieszczących się w kryteriach do 18000 PLN + LPG jest bardzo niewiele, automat zawęzi niemal do zera. A przebiegi rzędu 300 kkm + trochę przerażają.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Przebiegami się nie martw, wielu kupuje 180k na liczniku, 500k na kołach :mrgreen:


Ale po to się sprawdza po VINie przebieg, żeby uniknąć takiej wtopy.


Tu możesz jakieś podstawowe info wyciągnąć:

http://www.auto-records.com/

Ale tylko dane z ASO, więc zależy do kiedy była serwisowana, na tyle możesz liczyć.

Opublikowano
Moim zdaniem i pewnie nie tylko moim to kupno silnika n43 nie jest dobrym pomysłem. Chyba że chcesz szybko zrazić się do marki... Awaryjne silnik które wogole nie chcą jechać, i pala nie wiele mniej od 6 cylindrowych, szukaj z silnikiem n53 tj 325i lub 330i też ma swoje bolączki ale pali może 1-2 l więcej a jeździ duuuuzo lepiej. No chyba że lubisz być wyprzedzanym przez emerytów w matizie.
Opublikowano

Przecież autor szuka n46, a nie n43.

N53 w podanym budżecie to będzie wielka mina :nienie:

Opublikowano

Dziękuję za kolejne odpowiedzi. W linkowanym przeze mnie pojeździe jest n46, mający chyba nie takie złe opinie, 325 czy 330 zdecydowanie nie mieszczą się w budżecie, niestety ;)


Będę bardzo wdzięczny za uwagi co do tego konkretnego auta, z góry dziękuję i pozdrawiam!

Opublikowano

Pomyliłem się rzeczewiscie to 318. Ale przerabiałem cała familie silników tj n42 n46 n43. N43 jest z nich najgorszy i występuje w e9x. Oprócz usterek starszego rodzeństwa dochodzą wtryski i sonda nox. Ale wracając do n46 to znane bolączki tego motoru:

- pompa vacum,

- uszczelniacze zaworów,

- sprezyna podstawy filtra oleju,

- cewki i świece,

- czujnik poziomu oleju,

- valvetronic,

- servomotor,

- napinacz łańcucha, łańcuch i ślizgi,

- czujnik wałka mimośrodkowego,

- sonda lambda, odma


Jeszcze te awarię byłby znośne gdyby ten motor miał ochotę jechać. A na mase jaka posiada e9x to jest dramat moja żona jeździ e46 compact z silnikiem n42, i gdyby był to mój samochód to dawno wyrzucił bym ten motor i wsadził r6. To tylko moje zdanie, żonie mocy starcza ale jeździ tylko do pracy 4km w jedną strone i jak już wyprzedza to rowerzystów :D

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.