Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Właśnie o to chodzi że wszystko jest jak fabryka.. zanim zacząłem jeździć to byłem na stacji diagnostycznej żeby wszystko sprawdzić nie będę obniżać Jacek bo to bez sensu :wink:


Musze się przyzwyczaić do mrugania :duh:

  • Odpowiedzi 143
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mareczku, a gdzie tu wina kierowców czy realiów polskich? jeżeli kogoś to oświetlenie z daleka razi to mruga. nie ma co tego brać osobiście :D ostatnio jechałem na włączonym asysteńcie świateł długich i też kilka razy oberwałem długimi z naprzeciwka,bo asystent w porę się nie ogarniał... wiem,że to była moja wina ,a nie otoczenia ;)
Opublikowano

Moze i racja...z ta różnicą tylko ze jak ja jadę i z przeciwka nadjeżdża auto na ledach to nie mrugam ...aczkolwiek wiem ze razi ale jestem świadomy tego i nie reaguje idiotycznie bo mruganie nic nie zmieni :wink:


Poza tym mówimy o światłach mijania nie długich Mariusz :D

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ale Ty jesteś ponad przeciętnie świadomym uczestnikiem ruchu (jak i większość z nas na forum) w porównaniu do reszty na drodze dlatego też masz inne reakcje i zrozumienie sytuacji :cool2:
  • 3 miesiące temu...
Opublikowano
Moze i racja...z ta różnicą tylko ze jak ja jadę i z przeciwka nadjeżdża auto na ledach to nie mrugam ...aczkolwiek wiem ze razi ale jestem świadomy tego i nie reaguje idiotycznie bo mruganie nic nie zmieni :wink:


Poza tym mówimy o światłach mijania nie długich Mariusz :D

Mam pytanko odnośnie zmian tarcz: czy zmieniałeś na większe jeśli tak czy robiłes kodowanie oraz jak były montowane tarcze kotwiczne z tyłu w przypadku zmiany tarcz?

Opublikowano
Cały układ dedykowany do tego modelu jako zestaw doposazenia w sportowy hamulec, w komplecie było wszystko potrzebne do montażu, tarcze klocki ,czujniki ,sruby ,większe tarcze osłonowe itp...wiec wszystko p&p ...kodowanie robiłem po zamontowaniu tego zestawu, więc wszystko zrobione jak fabryka kazała... :wink:
Opublikowano
Cały układ dedykowany do tego modelu jako zestaw doposazenia w sportowy hamulec, w komplecie było wszystko potrzebne do montażu, tarcze klocki ,czujniki ,sruby ,większe tarcze osłonowe itp...wiec wszystko p&p ...kodowanie robiłem po zamontowaniu tego zestawu, więc wszystko zrobione jak fabryka kazała... :wink:

Chodzi mi właśnie o technikę montażu tylnych tarcz osłonowych, przód normalnie p%p, natomiast nie wiem jak tył wymienić.


Przy okazji zmiany zacisków: jak odpowietrzałeś układ? Według kolejności czy bez? Pytam bo już sam nie wiem, a na amerykańskich filmach instruktażowych mówią o kolejności: od najdalej oddalonego koła od abs, a w teorii jest niby odwrotnie (mowa a autami z AbS) czyli od najbliższego do najdalszego koła :)

Opublikowano
Żeby założyć tylne tarcze kotwiczne trzeba zdemontować piasty tylne....możesz też pójść na łatwiznę i naciąć delikatnie w miejscu gdzie jest najmniej materiału, ja ściągałem piasty bo chciałem żeby było jak fabryka...ale można zrobić to nacinając...co do odpowietrzania robiłem według isty...nie pamiętam dokładnie jak to robiłem musiałbym zerknąć do specyfikacji technicznej :wink:
Opublikowano
Żeby założyć tylne tarcze kotwiczne trzeba zdemontować piasty tylne....możesz też pójść na łatwiznę i naciąć delikatnie w miejscu gdzie jest najmniej materiału, ja ściągałem piasty bo chciałem żeby było jak fabryka...ale można zrobić to nacinając...co do odpowietrzania robiłem według isty...nie pamiętam dokładnie jak to robiłem musiałbym zerknąć do specyfikacji technicznej :wink:

 

Właśnie o to mi chodzi... o łożysko i piastę. Łożysko potem w 90% przypadków do wymiany :/


Jeden z kolegów podlinkował taką instrukcję:


https://rparts-sites.s3.amazonaws.com/c9da6b63e26b3287a6a68fe8ee3a4330/design/installation%20instructions/F2x%20F3x%20M%20Perf%20BBK.pdf


na stronie 8 jest tam właśnie to nacinanie. Jakoś to dziwnie pokazane jest. W aso również mówią o piaście. Dużo zabawy z tym miałeś?


Jakbyś zerknął na to odpowietrzanie to byłbym bardzo wdzięczny i jeśli to nie problem wrzucił jakaś fotkę z instrukcji w tym temacie :)


Jeszcze pytanko o kodowanie: co tam dokładnie zmieniałeś :) Przepraszam, za nudzenie, ale warto zapytać kogoś kto sam bezpośrednio dłubał i ma doświadczenie.

Opublikowano

Tak dokładnie jeśli chodzi o nacięcia tarczy to tak jak podałeś w tej instrukcji na 8 stronie, należy naciąć i delikatnie nagiąć tarcze w pionie nie w poziomie tak jak na tej ilustracji i przekręcić....po tym zabiegu tarcza wskoczy na miejsce...tarcza jest mocowana śrubkami bodajże 3 sztuki z tego co pamiętam więc nie ma to wpływu na sztywność i w niczym nie przeszkadza :wink:, ja miałem jedna piastę do wymiany więc było mi bez różnicy...oczywiście piasty po ściągnięciu out i trzeba dać nowe...


Jeśli chodzi o odpowietrzania to zaczynasz od najdłuższego przewodu, czyli koło oddalone najdalej...


Kolejność:


Tył prawy

Tył lewy

Przód prawy

Przód lewy


Jeśli chodzi o kodowanie to zmienia tam się ciśnienia na pompie bodajże, poprostu trzeba dostosować pod hamulec sportowy,ale w tym temacie jestem słaby ,robił mi to kolega Przemek z forum on mi ogarnie zawsze auta od strony elektroniki i kodowania .... :wink:

Opublikowano (edytowane)

Tył 10 przód 9 , nie jest ...zobacz na fotkach...jest w sam raz..

Jest to dopuszczalny rozmiar do tych felg, sprawdzałem według tabeli...zarówno do przodu jak i do tyłu... :wink:

Edytowane przez marko0424
Opublikowano
Tył 10 przód 9 , nie jest ...zobacz na fotkach...jest w sam raz..

No właśnie nie widzę tego, ale tak na chłopski rozum to musi być większy naciąg opony.


Myślisz ze 2l Diesel nie zamulą jeszcze bardziej szersze felgi ? Opona niby taka sama

Opublikowano
Naciąg jest bardzo delikatny/subtelny...2.0D spokojnie sobie poradzi ,szersza felga nie ma nic do rzeczy, opona zostanie ta sama więc opory toczenia będą takie same :wink:
Opublikowano

Dlatego kute koło to najlepsze co moze być, lekkie mniejsza masa nieresorowalna i do tego bardzo mocne...


Zobaczysz jak założysz na auto I odczujesz różnicę.. :D

Opublikowano

Mam te same felgi co marko i zime przejezdzilem na rozmiarze 255 tyl 225 przod continental ,jak mam byc szczery to sa za waskie opony do tych felg chyba ze marko masz innej marki jak conti opony i inaczej sie ukladaja...tak jak myslalem wrzucilem teraz na lato szersze micheliny 4s 265/35 tyl i 235/40 przod i teraz jest perfekcyjnie...w koncu felga nie wystaje poza opone i wyglada to jak nalezy a przy tym jest absolutnie 0 tarcia... takze ja 255 i 225 nie polecam i drugi raz bym nie zalozyl opon w tym rozmiarze bo wyglada to duzo gorzej jak 265 i 235, po prostu naciag...kupilem nowki 255 i 225 na zime wiec sie jakos z tym przemęczyłem ale nigdy wiecej.


Same felgi sa bardzo fajne natomiast nie wiem jakie masz heble dobrze miec ladne zaciski i spore tarcze bo sporo odslaniaja a na malutkich tarczach to bedzoe efekt auta na bocianich cienkich nozkach ;)

Opublikowano

Szersza guma niż 255 całkowicie odpada w moim przypadku, muszę to jeszcze przemyśleć. Po galeriach widzę że ludzie pakuje właśnie 235 i 265, niestety jest to wymiar niestandardowy do f3x i przy jakimś grubszym dzwonie może być problem...


Heble mam takie średnie ale większe niż oryginalnie , przód 340 a tył 330

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.