Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam problem z moim Cabrio E46 z 2001r, od jakiegoś czasu po odpaleniu zapłonu i uruchomieniu silnika zaczynają spadać obroty i trochę trzęsie nadwoziem ale po około minucie wchodzi na wyższe obroty i pozornie wszystko jest ok, niekiedy po podjechaniu do skrzyżowania lub zmiejszenia szybkości znowu spadają obroty i kilka razy silnik zgasł. Auto sprowadziłem z Holandii od drugiego właściciela w stanie wizualnym i technicznym bardzo dobrym (jak na ten rok) po zakupie wymieniłem tylko olej z filtrem i świece. Po powrocie do Polski i zrobieniu ponad 1100 km właśnie zaczęły się te spadki obrotów więc oddałem autko do magika który stwierdził że to prawdopodobnie cewki, po wymianie cewek które 1 szt kosztowała jak powiedział 180 zł razem z wymianą zapłaciłem 1350 zł a po przejechaniu 5 km dalej momentami spadają obroty ( zapomniałem dodać że kontrolka silnika się cały czas świeci, od zakupu auta) umieli byście na to coś zaradzić?
E46 Cabrio 325 ci NL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzić błędy u kogoś kto ma pojęcie i sprzęt do diagnostyki bmw, możliwe, że jest lewe powietrze a te cewki majster wymienił niepotrzebnie. Ja u siebie przy przebiegu 365 tys. km mam fabryczne z 99 roku.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Też podejrzewam że łapie fałszywe powietrze, tylko teraz pytanie skąd? A co do cewek magik mówił że 4 były spalone i były przebicia na nich...
E46 Cabrio 325 ci NL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Gumy między przepływomierzem a przepustnicą, zaślepki za kolektorem, przewody odmy, o-ring bagnetu w misce olejowej, pęknięta pokrywa zaworów, jest trochę możliwości.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Czyli możliwość jest wiele, zrobię chyba tak jak pisałeś wcześniej muszę namierzyć jakiegoś mechanika tylko od BMW w mojej okolicy. Jestem z okolic Opola czyli myślę że w Opo raczej znajdę takiego majstra :)
E46 Cabrio 325 ci NL
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Napewno kogoś znajdziesz, obstawiam czujnik położenia wałka ssącego, ale oczywiście najpierw pod komputer!
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Znalazłem znajomego który też ma e46 cabrio już od 2011 r i ma pełny program na PC do diagnostyki tego konkretnego modelu, czy jest szansa na namierzenie usterki takim programem? Czy niezbędne będzie szukanie mechanika typowo od bmw?
E46 Cabrio 325 ci NL
  • 3 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kup sobie interfejs (niecałe 100zł) , zainstaluj INPE i podaj błędy, może naprowadzą na usterkę.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano
Co do programu to inpa. Czy pokaże wszystko-nie ale może naprowadzić. Miałem tak dwa razy...za pierwszym komp nie pokazał błędu, a była nieszczelność w dolocie (mechanik ogarnięty, szybko namierzył, nowa rura dolotu ori za 200zł załatwiła temat). Drugi raz było podobnie, tyle że tutaj od razu wywalił błąd czujnika położenia wałka (ten z przewodem). W zamienniki zrażony poprzednimi akcjami z czujnikami już się nie bawiłem. 380zł ori z ASO po jakiś tam niby rabatach załatwił temat. Spokój do dziś. Teraz trzeci raz walczę ze spadkami obrotów na wolnych (o czym w innym wątku), ale teraz mam tylko w określonym przedziale temperatury 40-70st. Poszukiwania trwają... :mad2: Czasami to trudna miłość.
Opublikowano
Ja sprawdzałem ten błąd silnika na 3 komputerach u trzech magików i praktycznie na każdym pokazały się inne błędy, jeden mistrz wymienił mi 8 cewek i jeden czujnik od chłodnicy (przy okazji) i zapewniał że błąd zniknie a silnik już będzie pracował równo (robiąc przy tym bez mojej wiedzy 50km na trasie dla próby, to już zostawię bez komentarza) na co na koniec zapłaciłem 1400 zł, po wyjeździe z warsztatu po 5 km błąd się zaświecił znowu a silnik znowu niekiedy chodzi nie równo przy odpalaniu i momentami spadają obroty. Dlatego teraz chce spróbować sprawdzić na specjalnym programie do diagnostyki konkretnie tego modelu i może wtedy się namierzy główny problem
E46 Cabrio 325 ci NL

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.