Skocz do zawartości

E53 X5 4,4i WBAFB31010LP11108 Radzyń Podlaski


Rekomendowane odpowiedzi

Witam

proszę o rozkodowanie VIN, ponieważ vindecoder mów, ze nie można juz rozkodować.

BMW stoi z kartą z cena przyczepiona na szybie w moim mieście Radzyń Podlaski, rocznik 2002, silnik 4,4 i z gazem BRC, ok. 230 000 km.

Wg właściciela zostały wymienione miechy z tyłu,olej w skrzyni automatycznej i mostach do wymiany, trochę zacina się klamka od kierowcy, opony szumią (pewnie stare), becia skręca, pal i hamuje. Cóż więcej dodać, tylko tyle, że nie mogę rozkodowac tego VIN.

Pozdrawiam

Roman

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy

VIN:WBAFB31010 LP11108 / Seria: X5 E53 / Opis sprzedaży: X5 4.4i / Nadwozie:SAV

Wersja katalogu/region:ECE / Kod typu:FB31 / Skrzynia biegów:FB31 / Układ kierowniczy:Samochód do ruchu prawostronnego

Data produkcji:10.08.2002 / Lakier: 430 / Tapicerka: LCSW

Dane dot. pojazdu

Nazwa Wartość

Drzwi 5

Silnik M62/TU

Pojemność 4.4

Moc (kW) 210

Napęd ALLR

Lakier 430 Oxford-green 2

Tapicerka LCSW Skóra "Dakota"/czarna

Poziom integracji (fabryczny)

Poziom integracji (aktualny)

Wyposażenie indywidualne false


Wyposażenie

Kod Opis

Wyposażenie seryjne

0220 Zawieszenie samopoziomujące

0249 Wielofunkcyjność dla kierownicy

0321 Zakr. wyp. zewn. w kolorze pojazdu

0413 Siatka oddzielająca bagażnika

0438 Wersja z drewna szlachetnego

0534 Klimatyzacja automatyczna

0548 Licznik kilometrów

0851 Wersja językowa, niemiecki

Opcje

0205 Automatyczna skrzynia biegów

0216 Wspomaganie układu kier. Servotronic

0235 Hak holowniczy ze zdejmowaną głowicą

0255 Kierownica sportowa ze skóry z poduszką

0302 Instalacja alarmowa

0310 Obr. BMW, st. le. spr. gwiaz. 58

0358 Szyba frontowa klimatyzacji komfort

0386 Reling dachowy

0403 Dach przesuwno-uchylny, elektryczny

0423 Dywaniki podłogowe Velours

0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

0430 Lust. wew./zew. z automatyką przyciemn.

0459 Elektryczna regulacja foteli z pamięcią

0481 Fotel sportowy

0488 Podparcie lędźwi kierowcy i pasażera

0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

0502 Spryskiwacze reflektorów

0508 Park Distance Control (PDC)

0521 Czujnik deszczu

0522 Światło ksenonowe

0536 Urządzenie ogrzewania dodatkowego

0609 System nawigacji Professional

0612 BMW Assist

0620 Wejście głosowe

0630 Telefon samoch. z słuchawką bezprzew.

0672 Zmieniarka CD na 6 płyt CD

0677 System HiFi Professional DSP

0761 Ind. oszklenie przeciwsłon.

0785 Lampy kierunkowskazów białe

0801 Wersja krajowa Niemcy

0818 Główny wyłącznik akumulatora

0863 Spis dealerów, Europa

0879 Literatura pokładowa, niemiecki

0925 Dummy-SALAPA

0926 pełnowartościowe koło zapasowe

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

BTW.

Wtrącę swoje 3 grosze. :D

I nie dotyczy to TEJ sztuki, bo jej nie znam.

Ale dotyczy to prawie każdej sztuki E53. :cry:


Zakup E53 w teraźniejszości to wielka loteria. :oops:

To w swoim czasie drogie w zakupie i utrzymaniu auta, a dziś wyblakła gwiazda zamęczona przez kilkanaście lat eksploatacji, często po grubych wypadkach, często po tanich naprawach, mające często przebiegi przekraczające 200.ooo km na ZAKOŃCZENIE GWARANCJI, a dziś prawie zawsze użytkowane przez ludzi, którzy tych aut zwyczajnie nie powinni kupować. :nienie:


Jakiś czas temu miałem pomóc w zakupie E53 - nie znalazłem ani jednej normalnej sztuki... :cry2:

Dlatego pewnie w teraźniejszości te samochody - delikatnie mówiąc - NIE SĄ poszukiwane. :nienie:

Myślę, że jesteś w błędzie, ale jak wymyśliłeś sobie E53 - TWÓJ WYBÓR - sugeruję jednak możliwie proste i możliwie trwałe wersje. :?:

E53 w 8 cylindrowym N62... - statystyczny stopień wyesksploatowania i koszty z tym związane są prawie zawsze PORAŻAJĄCE. :mad2:

Jak ma być tanio, a nadal wysoka buda, to sugeruję może E83 (X3 to znacznie niższe koszty i trafiają się jeszcze auta w dobrym stanie), jak już koniecznie ma być E53 to raczej 3.0d (najczęściej przebieg będzie znacznie wyższy, ale to najtrwalsza jednostka na całym runku ), a jak ma być 8 cylindrów w starym kapciu, to może Mercedes V8 z ciepłego rynku... :oops:


Nie obraź się - ALE zakup TERAZ dużego suva premium z tamtych lat za te kwoty - to naprawdę szalony pomysł... :oops:

SERIO MÓWIĘ.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Niech szuka, może coś takiego trafi:

https://www.facebook.com/bimmercheck/posts/3748552951884213

30k za takie auto to jak za free.

 

Fakt, w szczególności, ze te za 10.000 - 20.000 zł to zwykle potrzebują 30.000, żeby normalnie jeździć...

A i tak prawie na pewno nie będą wyglądać na zadbane.


PS1.

W teraźniejszość normalne E53 - to jak yeti...

Wszyscy o niej słyszeli, ale nikt nie widział...

Tu faktycznie - jedna się znalazła.

I wygląda super.

PS2.

Ale jak mówiłem - ta włoszka z linku to diesel 3.0d, zostaje tylko EWENTUALNY problem z automatem GM, a tak to wymarzona sztuka.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

dziękuję Ci za dobre rady, waham się, aleto dobrze, że zwróciłem sie do Was o pomoc w doradztwie.

Znajomy kupił go w 2016 r z Bawarii Motor z Warszawy, tam pracuje jego syn i mu go sprawdził.

Wymienione juz są miechy z tyłu, kolor taki jak chcę: :zielony :D

Autko jest z gazem, pije ok. 22 w mieście, ale to nic, diesle piją kwotowe, tyle samo.

Oczywistym jest, że moje poszukiwanie obejmuje tylko X3, E83, ale jak tą zobaczyłem do sprzedaży, to banan na twarzy.

Cena to 19.900 zł, ale do wymiany są już opony, olej widziałem pod silnikiem spada na osłonę, fotele nie powycierane, przebieg tylko ok. 230 000 km, zadbany, ogólnie mozę być, ale inne koszty, jak piszecie mogą przerażać.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Autko jest spoko, trzeba kupić, natomiast mam pytanie: czy w tym "moim" BMW jest automat GM?

Bo jak GM, a przebieg jest juz ponad 230 tys. m, to chyba trzeba będzie przygotować się na wymianę, bądź naprawę skrzyni. Tym bardziej, zę na postoju czasami szarpnie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
O, to super, dzieki KRUK :D

Myślę, ze bedzie mniej awaryjna od GM...

Tak, ZF więcej zniesie.

Ewentualnie tyle, że jeśli ma te 230.ooo km, to około 80 tys. temu powinna mieć zrobioną zmianę oleju...

:oops:

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Moderatorzy
Trudno coś wyrokować, E39 TDS w automacie która przejechała milion kilometrów nigdy nie miała wymienionego oleju w skrzyni :) Skrzynia do końca sprawna ;) https://www.auto-swiat.pl/uzywane/testy-dlugodystansowe/test-dlugodystansowy-bmw-serii-5-e39-jak-wyglada-auto-ktore-przejechalo-milion/v2mgmn1#slajd-9
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
W e39 525i z ZFem wymieniałem przy 250k km, przejechałem kolejne 50k bez problemów zanim sprzedałem, wcześniej też olej nie ruszany.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wow, fajnie, że rozkminacie temat, jezdziłem, waham sę, bo olej nie wymieniany, do wymiany sa opony, uszczelniacz pomiędzy silnikiem a skrzynia leje, skrzynia po zagrzaniu na luzie troche poszarpuje, ogólny stan autka wydaje się dobry, a Betka ma juz 18 lat....
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
Znam to auto bo jeździ tym ojciec mojego kolegi. Nie wiem czy znajdziesz e53 z takim przebiegiem ( a w tym przypadku jest on prawdziwy) bo większość ma co najmniej dwa razy tyle. Jeśli przeraża Cię kilka mankamentów i koszta naprawy to nie wiem czy podążasz właściwą drogą szukając e53 bo to już leciwy samochód i igiełki bez wkładu możesz nie znaleźć.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.