Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam po wymianie koła pasowego samochód po odpaleniu gaśnie na wolnych obrotach jak nie przy gazujesz mu do 2-3 tys obrotów , nie kopci. Ma moc, odkręcał koło pasowe kręcąc pneumatem przez 15 minut z przerwami śruba ani drgnęła, później doszedł tołku i zablokował koło zamachowe skrzyni automatycznej i wreszcie odkręcił koło pasowe dużym kluczem z przedłużką, komp pokazał błąd z jakiejś "synchronizacji" sorki ale nie mogę sobie przypomnieć. Stało się tak po wymianie koła pasowego, wcześniej było wszystko ok, raczej na 99 % przeskoczył rozrząd ?? zauważyłem również że na desce rozdzielczej pokazał się wykrzyknik obok literki "D" , panowie macie jakieś sugestie ?
"Redukuje bieg i za zakrętem znikam"
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeczytaj to co napisałem i popraw żeby było zrozumiałe. Jeździłeś nim? Bardziej obstawiam uszkodzenie wału jak tego nie robiłeś. Błąd przyjemnie byłoby zobaczyć. Do odkręcania koła pasowego używa się blokady nakładanej na same koło. Jakiej firmy kupiłeś?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.