Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witajcie.

Tak w skrócie bo może się komuś przyda. W sumie temat tabu bo hieny co siedzą na tym forum i za kasę przekodowywują, to wam nie powiedzą. Dostajecie tylko na priv że ja to zrobię i kosztuje to tyle i tyle. Taki biznes.

Tak samo jak ciągle pytają na tym forum ludzie o kodowanie z USA na EU. Tyle ludzi tutaj to robi ale za kasę i nikt konkretów formumowiczom nie napisze.

Do X z USA wrzuciłem komforty z EU. Wszystko działa jak należy oprócz maty pasażera. Pierwsza myśl że jest uszkodzona ale ślepy zaułek. Sprawdzenie schematów i są różnice ale jest ok ogarnięte.

Nie wiem czy wszyscy wiedzą ale w autach z USA nie ma wyłącznika poduszki pasażera. Nie ma, bo w USA jest dyrektywa że ma to się robić automatyczne czyli samo. Auta tam są bezpieczniejsze, duży nacisk na się kładzie.

Działa to tak, że mata jest z wagą i waży pasażera. Do 12kg wykrywa pasażera jako dziecko i odłącza poduszkę pasażera. Natomiast powyżej 12kg jest normalnie.

Teraz prośba ale do pasjonatów a panom biznesowcom bez konkretów dziękuję.

Nie będę się rozpisywał nad schematami bo mam je ogarnięte.

Które opcje-nazwy odpowiadają w kodowaniu żeby ręcznie przekodować tą matę na wersję EU. Żeby zrobić z niej poprzez kodowanie tylko matę zajętości fotela tak jak w EU. Może w ogóle nie ma takiej możliwości i pozostaje wyłączenie maty na stałe lub zmiana na tą z siedzenia eu.

Ew pomocą by była też kopia kodowania eu modułu airbag na maila.

Znając życie to niewiele będzie odpowiedzi.

Pewnie nie wszyscy nawet o tym wiedzieli.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A to mnie zaskoczyłeś nie wiedziałem o tej opcji, mimo że dużo aut z us kodowałem na Europę to nigdy nie usuwałem maty zajętości pasażera (w F i G serii ) poza E serią ,

jak chcesz mieć plik NCD z europejskie wersji swojego samochodu to zmień FA/VO swojego modelu na Europę , opcja code i potem odczyt read coding data i masz odczytany

plik NCD ze swojego modelu z danymi europejskimi , nic się nie stanie , wyskoczy ci tylko ze 30 błędów w ACSM :D po odczycie zmienisz na dane us FA/VO i masz naprawione , błędy wykasujesz

i możesz sobie porównywać

Opublikowano

Din76 dzięki za odpowiedź.

Jakoś nie mogę się połapać w tym. Robię to okazjonalnie.

Nie wiem czy coś da porównanie kodowania eu-usa.

Trzeba wiedzieć jakie nazwy odpowiadają za kodowanie maty jako wagi do 12kg a jakie powyżej tej wagi czyli jak w EU jako tylko zajętość.

Nie wiem, nie nam pomysłu jak się za to zabrać.

Może jakieś pomysły czy szukać czy dać sobie spokój bo ja wyłączyłem.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

A spróbuj dodać do FA klucz $230 i przekoduj airbag

On ma związek z matą pasażera w europejskich modelach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.