Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

E90 LCi 318D N47 143km


Turbo GARRETT


Pytanie, regenerować czy jeździć i obserwować??


Wąż od turbo do intercoolera mokry w oleju, choć ubytku w silniku nie widać, zastanawiam się czy turbo puszcza czy odma.


Uszczelniacz/oring na wężu zmieniany w maju (zamiennik)


Odmę sprawdzałem w maju, dokładnie membranę i była w dobrym stanie,


Turbo od strony zimnej sprawdzałem dzisiaj (22.08.2020) i jest delikatny luz wzdłużny i poprzeczny, nie miałem możliwości demontażu DPF-a, żeby sprawdzić w jakim stanie strona gorąca.


Na zdjęciach widać że wirnik oberwał prawdopodobnie kawałkiem dolotu (kierownicami powietrza???)


Mam dwa zdjęcia od strony plecionki, widać na nim że DPF przepuszcza spaliny, ale czy można stwierdzić po zdjęciu czy olej idzie na wydech???


d72a15a42324.png f24ece2a0bd2.png c69b4b2d5a22.jpg f6b700ebebec.png7effc8f98f64.png78036146ddc4.jpg 85cb93828b2d.jpg 1a0d392d49e2.jpg ebb9e96ac64b.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Nie widać tu nic dramatycznego. Trochę oleju idzie odmą, normalne w dieslu po paru latach. Filtr też wygląda z tego zdjęcia ok. Dla pewności sprawdź ile oleju jest w intercoolerze, jeżeli będzie więcej niż 100ml to trzeba poszukać przyczyny.
3A0jS9b.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.