Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,


zastanawiam się nad zakupem obecnego modelu M4 jako drugiego auta.

Wiem, że za chwilę pojawi się M4 G82. W związku z tym to może być dobry czas na zakup poprzedniej wersji za kwotę poniżej 400k.

Generalnie nie mam problemu z tym, że auto jest stare modelowo. Jednak z drugiej strony nowy model to nowy model...


Opinie? Ktoś jeszcze rozważa podobną opcję?

Opublikowano
Stoję przed podobnym dylematem... Ale z drugiej strony nowe M4 może byc zarombiscie drogie? Noi czas oczekiwania

Napewno będzie drogie. Obstawiam, że minimum 100-150k PLN trzeba będzie dołożyć.

Opublikowano
Ale też cena aktualnej generacji spadnie?

 

Można już kupić za ok. 380-390 tys. Minus może jeszcze jakiś rabat. To chyba już spadła


Chyba, że chodzi Ci o to, że spadek wartości aktualnej wersji będzie większy. Pewnie tak, ale w moim przypadku nie biorę tego pod uwagę bo nie chcę tego auta na 2-3 lata.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Następne M4 będzie można kupić realnie za ponad rok i cena będzie w okolicy 500-580tys rabaty są mizerne na początku więc cena sprzedażowa będzie na pewno ponad 100tyś wyższa niż F82.

Osobiście jako użytkownik F80 nie kupił bym obecnie nowego M3 czy M4 bo o ile z zewnątrz się broni to już wnętrze bardzo stare zarówno pod względem multimediów jak i wizualnie. Osiągi nowej wersji też będą duży lepsze przy dodatkowo lepszej wydajności. Nowe M3/M4 będzie też dużo lepszym daily bo jeżeli ma to być typowo zabawka to obecna generacja będzie lepsza a m2 comp lub cs jeszcze lepsze.

Opublikowano
Następne M4 będzie można kupić realnie za ponad rok i cena będzie w okolicy 500-580tys rabaty są mizerne na początku więc cena sprzedażowa będzie na pewno ponad 100tyś wyższa niż F82.

Osobiście jako użytkownik F80 nie kupił bym obecnie nowego M3 czy M4 bo o ile z zewnątrz się broni to już wnętrze bardzo stare zarówno pod względem multimediów jak i wizualnie. Osiągi nowej wersji też będą duży lepsze przy dodatkowo lepszej wydajności. Nowe M3/M4 będzie też dużo lepszym daily bo jeżeli ma to być typowo zabawka to obecna generacja będzie lepsza a m2 comp lub cs jeszcze lepsze.

 

Nie pomogłeś ;) żartuję oczywiście. Dzięki za opinię!


To są właśnie moje wątpliwości, z zewnątrz nawet wolę obecne M4, ale wnętrze plus multimedia chciałbym nowe...

Oczywiście motor S58 też wygląda sporo lepiej tak jak piszesz.

Potrzebuję 60% zabawka, 40% daily. Byłem zdecydowany na M2 CS, ale jakiś taki mały. Mam jeszcze G31 więc też może zły punkt odniesienia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jako zabawka M2 dużo lepsze przy 60/40 jednak już M4 będzie fajniejsze. Zawsze możesz kupić jakąś tańszą używkę na przeczekanie na nowy model :)

Używane bym kupił ale nowe za 400k to wg mnie bezsensu.

Opublikowano

400k bez sensu. Zgadzam się.

Powiedzmy są oferty na 385k, przyjdę z gotówką bliżej końca roku to liczę na jakiś rabat. Z drugiej strony to już wygląda jak cena po rabacie...

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
biorąc pod uwagę jak wygląda zwykła nowa 4er brzydziłbym się kupić nadchodzącą M4. F82 jest piękna, a jak ktoś bardziej oczekuje od M4 praktyczności niż emocji, to zwykle ma jakieś pseudo sportowe tańsze w Mperformace wersje. I będą wygodniejsze niż Emki. I tańsze. Po co przepłacać :8)
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
Opublikowano

Masz trochę racji z przeplacaniem.

Dochodzę właśnie do wniosku, że 380-390 tys. za obecne M4 to jednak przepłacanie.

Modelowo to 2014 r., filtr OPF, dołożone co prawda gadżety z Competition, ale np. wał był karbonowy, a teraz jest stalowy.

Rabat od ceny katalogowej to 25%, z finansowaniem BMW - 27%.

Moim zdaniem mało jak za auto schodzące, nawet jeżeli to M...

Przy rabacie 36-38% przeżyłbym wszystkie minusy i kupiłbym.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wiesz jak masz rabat 27% to oznacza że kupisz nowe M4 za okolice 350tyś a to jednak mało w porownaniu do czegokolwiek z audi czy merca nie mówiąc o porsche.

Że wał zmienili na stalowy to nawet nie wiedzialem.

Opublikowano
Wiesz jak masz rabat 27% to oznacza że kupisz nowe M4 za okolice 350tyś a to jednak mało w porownaniu do czegokolwiek z audi czy merca nie mówiąc o porsche.

Że wał zmienili na stalowy to nawet nie wiedzialem.

 

Gdyby to było max 350tyś finalnie to już dawno napisałbym, że kupiłem Kolego :)

27.5% rabatu daje kwotę 382tyś.

Oczywiście to nie jest super duża różnica, ale jak kupię schodzący model to naprawdę nie chcę przepłacać.


Masz rację, że zbliżone, nowe auto w tej cenie ciężko znaleźć. No może poza RS5. Widziałem za niewiele ponad 300tyś.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

30% to jest granica nawet na F36 ciężko tyle uzyskać a na M3 czy M4 to już w ogóle rewelacyjny wynik. Zredukuj lekko konfig wywalcz ze dwa oczka i będzie w okolicy tych 350.

Rs5 jak konfigurowałem to wychodziło mi ponad 600 więc nie wiem jakim cudem uzyskałeś 300. Audi na bardzo wysoki cennik a rabaty też niższe niż bmw.

Opublikowano

RS5:

https://www.otomoto.pl/oferta/audi-rs5-najszybszy-termin-najwiekszy-rabat-ID6DczmL.html


Tylko rzuciłem okiem wcześniej, teraz widzę, że to jakiś wyjątek. Masz rację.


Hm, czyli mówisz, że 27,5% na M4 (naprawdę niezły egzemplarz, Individual) to dobry wynik?


Faktycznie za auto bez Individual można zbliżyć się do 350tyś.


Za chwilę wchodzi G82, auta będą na miejscu luty-marzec.

Nie spieszy mi się, może warto poczekać bliżej końca roku z nadzieją na wyższe rabaty na to co jeszcze zostanie z F82? Oczywiście liczę się z tym, że wszytkie sprzedadzą się w między czasie i będę musiał brać M2 lub nowe G82.

Przecież jak będzie nowy model za chwilę w salonach to F82 ciężko będzie im promować.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Troszkę bez sensu porównanie samą kasą RS5 i M4 bo to wybór trwający 2 minuty. Wsiadasz do jednego robisz kółko potem do drugiego i robisz to samo.

Jak 20-30 tys. zł może zaważyć na wyborze takiego auta?

Opublikowano

RS5 pojawiło się w wątku przez przypadek.

Normalnie 30 tys. nie miałoby znaczenia przy zakupie takiego auta.

Dla mnie ma znaczenie jeżeli kupuję schodzący model. Ale to tylko mój punkt widzenia.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Troszkę bez sensu porównanie samą kasą RS5 i M4 bo to wybór trwający 2 minuty. Wsiadasz do jednego robisz kółko potem do drugiego i robisz to samo.

Jak 20-30 tys. zł może zaważyć na wyborze takiego auta?

 

Rs5 jest finalnie droższe o 100-150tyś to bardzo dużo. Jest też lepszym daily ale gorszą i wolniejszą zabawką.

Opublikowano

Jeżeli już o tym rozmawiamy. To wszystko prawda.

Plus świetna trakcja w RS5.

Ale jeżeli potrzebuję auta na max 30-40% daily, a reszta zabawa to chyba m4.

Zastanawiam się tylko nad kwestią trakcji. Ale chyba po prostu muszę poszukać gdzieś m4 w wypożyczalni i sam się przekonać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na seryjnych oponach nie ma trakcji ja mam Michelin PS4 i nawet przy ponad 700NM nie mam problemu. Ważne żeby ogarniac jazdę rwd i czerpać z tego frajdę bo jak lubisz trakcję ponad wszytsko to tylko 4x4. Dla mnie to nuda.
Opublikowano

Mam xdrive w G31 i wystarczy.

Drugie auto ma nie być nudne.

Tak myślałem, że po dotarciu założenie PS4.


No dobra, na kilka pytań mam odpowiedzi. Dzięki!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.