Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeśli to panewka (opiłki w oleju i stuki) to masz do wymiany wał, panewki i najprawdopodobniej korbowód. Silnik trzeba rozebrać i zweryfikować.


Podstawowe części (nowe) wał 9 tys, korbowód 3,5 panewki zamiennik 0,8 tys.


Jeśli nie masz dostępu do części z takiego silnika to chyba się nie opłaca.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Trzeba mieć też świadomość, że dwa razy ostro walona amerykanka to też nie jest dla każdego..., szczególnie że w teraźniejszości KAŻDY po wpisaniu w bezpłatnej ogólnopolskiej bazie CEPiK na www_HistoriaPojazdu_gov_pl o tym wie bez wychodzenia z domu...


Dwa strzały + zajechany motor - fiu... fiu... :duh:

Określę to delikatnie - lekko nie miała... :nienie:

A i eksploatacja nie była zbyt uważna... :oops:


Znałem jednego takiego - wiecznie mówił "DAWEJ JEJ" (pisownia oryginalna)... :oops:

I silnik w swojej 335i też zamordował na fioletowo... :duh:


www_HistoriaPojazdu.gov.pl

Bezpłatny raport z Centralnej Ewidencji Pojazdów

RAPORT O POJEŹDZIE

BMW, 535

SAMOCHÓD OSOBOWY, KARETA (SEDAN)

2979 cm³, benzyna

Rok produkcji: 2011

VIN: WBAFU7C58BDU55704

nr rej. WWY62673


Dane techniczne

Pojemność silnika: 2979 cm³

Moc silnika: 225 kW

Paliwo: benzyna

Liczba miejsc ogółem: 5

Liczba miejsc siedzących: 5

Masa własna pojazdu: 1765 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy z hamulcem: 2000 kg

Maks. masa całkowita ciągniętej przyczepy bez hamulca: 750 kg

Dopuszczalna masa całkowita: 2440 kg

Liczba osi: 2


Dokumenty

Data wydania aktualnego dokumentu: 06.05.2019

Typ dokumentu: Dowód rejestracyjny

Stan dokumentu: Odebrany przez właściciela/posiadacza pojazdu

Data wydania karty pojazdu: 23.05.2014


Polisa OC nr 911700240927 WARTA S.A.

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 94 460 km

Status rejestracji: zarejestrowany


2011 Rok produkcji

01.01.2011 Pierwsza rejestracja za granicą

16.01.2014 Pierwszy właściciel w Polsce (pozostał właścicielem do 27.09.2018)

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: dolnośląskie


07.05.2014 Okresowe badanie techniczne (ważne do 01.01.2016)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: DTR/005/P

Odczytany stan drogomierza: 17 689 mi

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


21.05.2014 Pierwsza rejestracja w Polsce


01.02.2016 Okresowe badanie techniczne (ważne do 01.02.2017)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: DTR/013

Odczytany stan drogomierza: 72 200 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


27.09.2018 Zmiana właściciela

Właściciel: osoba fizyczna

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie


20.12.2018

Dodatkowe badanie techniczne

Rodzaj badania dodatkowego: Po uczestniczeniu w wypadku

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WWY/012

Odczytany stan drogomierza: 92 485 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


20.12.2018 Okresowe badanie techniczne (ważne do 20.12.2019)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WWY/012

Odczytany stan drogomierza: 92 485 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


14.05.2020 Okresowe badanie techniczne (ważne do 14.05.2021)

Wynik badania: pozytywny

Numer SKP: WWY/012

Odczytany stan drogomierza: 94 460 km

(Uwaga. Stan drogomierza przy badaniu technicznym gromadzimy od 2014)


19.08.2020 17:01:03 Wygenerowanie raportu


Podsumowanie zdarzeń:

Właściciele (od rejestracji do wygenerowania raportu): 2

Stan aktualny:

Województwo, w którym pojazd zarejestrowano: mazowieckie

Polisa OC: aktualna

Data ważności polisy: 27.05.2021

Badanie techniczne: aktualne

Ostatni stan drogomierza: 94 460 km

Liczba właścicieli: 1

Liczba współwłaścicieli: 0


Informacje, Oś czasu

Dane zagraniczne - Dane Carfax

Kradzież - Nie odnotowano kradzieży

Złomowanie - Nie odnotowano złomowania

Powypadkowy - Odnotowano wypadek lub użycie poduszki powietrznej

Uszkodzony - Odnotowano uszkodzenie pojazdu

Rozbieżność drogomierza - Nie odnotowano rozbieżności w odczytach drogomierza

Niedopuszczony do ruchu - Nie odnotowano problemów z kontrolą techniczną pojazdu ani innych

Służył jako taxi - Nie odnotowano, że pojazd był używany jako taksówka


zdekodowany VIN WBAFU7C58BDU55704

Prod. Date 2011-08-03

Type 535iX (USA)

Series F10 (5 Series)

Body Type Saloon

Steering Left Hand Drive

Engine N55

Displacement 3

Power 225kw / 306hp

Drive ALLR

Transmission Automatic

Colour Havanna metallic (A17)

Upholstery Leather "Dakota/veneto-beige" (LCDF)


Comfort and interior equipment

S488 Lumbar support, driver and passenger

S494 Seat heating driver/passenger

S431 Interior mirror with automatic-dip

S423 Floor mats velours

S4UR Ambient interior light

S4CE Fine-wood version, Fineline, anthracite

S456 Comfort seat with memory

S465 Through-loading system

S416 Roller sun visor, rear lateral

S496 Seat heating, rear

S415 Sun-blind, rear

S430 Interior/outside mirror with auto dip

S4NE Blow-by heater

S403 Glass roof, electrical


Multimedia

S677 HiFi system Professional DSP

S697 Area-Code 1 for DVD

S620 Voice control

S6FL USB/audio interface

S6NF Music interface for Smartphone

S6AA BMW TeleServices

S615 Extended BMW Online Information

S645 BMW US Radio

S6AB Control, Teleservices

S6NR Apps

S639 Preparation f mobile phone cpl. USA/CDN

S609 Navigation system Professional

S655 Satellite tuner

S6UH Traffic Information

S6VC Control, Combox


Driver assistance and lightning

S522 Xenon Light

S5DS Emergency release, luggage compartment

S575 Additional 12V sockets

S508 Park Distance Control (PDC)

S534 Automatic air conditioning

S524 Adaptive Headlights

S502 Headlight cleaning system


Wheels and drive

S2HM BMW LA wheel, radial spoke 237

S248 Steering wheel heater

S212 Equipment, brake syst. country-specific

S2VB Tyre pressure display

S205 Automatic transmission

S258 Tyres with runflat properties


Environment and safety

S322 Comfort access

S876 Radio frequency 315 MHz

S8SM Car ident. number visible from outside

S853 Language version, English

S8TN Daytime driv.lights adjus.via light menu

S319 Integrated universal remote control

S323 Soft-Close-Automatic doors

S8S4 Decoding, variable light distribution

S8SC Telematics access request,country-spec.

S302 Alarm system

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S3AG Reversing camera

S8TL Dummy-SALAPA

S316 automatic trunk lid mechanism

S823 Hot-climate version

S850 Dummy-SALAPA

S8KC Dummy-SALAPA


Other equipment

S925 Dummy-SALAPA

S1CD Brake Energy Regeneration

S1CA Selection of COP-relevant vehicles

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano
Napaliłeś się, bo kosztuje 50k a nie 80k.

Słuchaj co koledzy mówią.

Masz oczywiście racje, ale chodziło tez o to ze mogę kupić taniej zrobić silnik na dobrych częściach i zapomnieć o panewkach

Opublikowano
Jakiś czas temu także wpadł mi w oko ten egzemplarz (cena była bliżej 60tys. zł). Zrobiłem szybki rekonesans kosztów i szybko dałem sobie spokój. Niestety jak właściciel sam nie usuwa usterki przed sprzedażą to w większości przypadków naprawa jest nieopłacalna :roll: Przełożenie silnika z innego egzemplarza także generuje koszty zbliżone do zakupu fajnego autka...
Opublikowano

Auto z uszkodzonym silnikiem to dosyć ciekawa opcja. Nawet jeśli remont wyniesie 20 tyś++ to jeśli zrobisz u kogoś kto zna i umie naprawiać te silniki to na pewno jeszcze będzie długo jeździć. Po za tym robisz własne interwały olejowe i masz świeżutki motor idealny na mody.


Możesz kupić "igłę" za 80k i za miesiąc mieć podobny problem. Zakup używki to zawsze loteria. Ten egzemplarz bym odpuścił ze względu na historię ,ale nie bałbym się aut z padniętym motorem. To nie jest kosmiczna technologia żeby nie dało się tego naprawić.

Opublikowano
Jeśli to panewka (opiłki w oleju i stuki) to masz do wymiany wał, panewki i najprawdopodobniej korbowód. Silnik trzeba rozebrać i zweryfikować.


Podstawowe części (nowe) wał 9 tys, korbowód 3,5 panewki zamiennik 0,8 tys.


Jeśli nie masz dostępu do części z takiego silnika to chyba się nie opłaca.

 


Jak za 10 kafli ma cały goły słupek...

A może tak być, że wał jest super, panewki polecą do wymiany, silnik do płukania i obędzie się małym remontem. W najgorszej sytuacji cały piec na podmianę i zmieści się w cenie 25k razem z robotą i częściami jeżeli dojdą jakieś mniejsze a nie typu skrzynia do remontu lub reduktor.


Koleś pewnie woli sprzedać auto tak jak jest, niż oddawać do januszy, którzy zedrą z niego 30 kafli przy okazji połamią wszystkie uchwyty, złączki,porysują i poobijają wszystko wokół i do tego będzie bujać się z miesiąc lub dwa i za auto i tak więcej nie weźmie po takiej naprawie... Czysta kalkulacja.


Jeżeli te uszkodzenia jako stłuczki nie były potężne, i nie jest zrobione na dowal się jak majstra e60 550i z YT a Ty masz albo warsztat albo kogoś kto Ci to ogarnie to warto. Auto poleci na podnośnik i w między czasie porobisz inne graty bo będzie czas. No chyba, że szukasz auto nastawiając się na zysk to nie warto.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.