Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
cześć, kupiłem właśnie E39 w Japonii i będę musiał zmienić w niej przednie światła. Auto nie ma xenonów. Chciałem was zapytać, jakie zamienniki polecacie, bawić się w nie, czy też szukać używanych ori? Zaznaczam, że na wrzuceniu xenonów mi nie zależy, nie ma ich w specyfikacji i niech tak zostanie. Dzięki za podpowiedzi. Podobnego tematu nie znalazłem na forum.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano (edytowane)

Lepsza będzie regeneracja z zamontowaniem bixenon naprzykład na evox-r

https://hidretrofit.pl/sklep/hella-evox-r-2-0-bi-xenon/


Taka zabawa wyjdzie podobnie cenowo, albo taniej niż zamienniki, a nie wrzucasz badziewia wątpliwej jakości, tylko bardzo dobre projektory w oryginalne światła.


Możliwe, że H7 też w to wejdzie i będziesz miał w pełni legalnie, napisz do nich, zajmują się takimi podmianami i regeneracją kompleksowo.

Edytowane przez madseason
Opublikowano
Lepsza będzie regeneracja z zamontowaniem bixenon naprzykład na evox-r

https://hidretrofit.pl/sklep/hella-evox-r-2-0-bi-xenon/


Taka zabawa wyjdzie podobnie cenowo, albo taniej niż zamienniki, a nie wrzucasz badziewia wątpliwej jakości, tylko bardzo dobre projektory w oryginalne światła.


Możliwe, że H7 też w to wejdzie i będziesz miał w pełni legalnie, napisz do nich, zajmują się takimi podmianami i regeneracją kompleksowo.

 

rozumiem, że zajmują się podmianką tzw. anglików? Jak to w Japonii, kierownik po lewej, ale lampy RHD.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jedyne co masz inne to przesłony na projektorach z tego co się orinetuję. Jeśli wymienisz projektor w którym są przesłony to ostrzymujesz legalne lampy europejskie. Ale napisz do nich dowiesz się co i jak i czy na pewno ja dobrze rozumuję.


Bo z innych opcji masz zamienniki DEPO - czyli dramat, świecą słabiej niż oryginały, a do tego jakościowo odstają.

Używki - czyli lampy nastoletnie, które i tak nadają się do regeneracji, chyba, że nie przeszkadza Ci, ale w Twoim przypadku, kiedy masz lampy i musisz coś zrobić z nimi, żeby były legalne zrobić - moim zdaniem zrobić regenerację na podzespołach EU i mieć światła jak nowe.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
BMW targane z Japonii z reguły mają kierownicę po lewej i pakiet na japonię, czyli światła UK, z tyłu rejestrację US i pewnie jeszcze kilka kwiatków.
Opublikowano
kierownica jest po ludzkiej stronie ;) to nie JDM, lampy tak jak w UK. Poza małymi tablicami reszta jest taka jak w wersji europejskiej. Madseason dzięki za podpowiedź, napiszę do nich. Pooglądałem trochę ofert i rzeczywiście najlepszą opcją się ori po regeneracji.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
A zmieniać chcesz z jakiego powodu?Jeśli chodzi o zmianę tylko z powodu ruchu prawostronnego to wystarczy zdjąć zaślepki z góry reflektora i przesunąć blaszki i tyle.
Zakup BMW zarejstrowanego w RP to brak wyobrazni,lenistwo lub bezgraniczna naiwność.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak przesuniesz blaszki to nie masz świateł EU, tylko nadal światła UK, z tym, że świecą poziomo - bez podniesienia linii światła na pobocze. Rozwiązanie dobre dla angoli jadących do Francji na tydzień wakacji, nie do jazdy na codzień.
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Chce je zmienić dla świętego spokoju, a nie ciągać się po diagnostach i tłumaczyć Policji. Lampy wyglądają bardzo dobrze jak na swój wiek (przynajmniej że zdjęć). Generalnie nie lubię półśrodków i kombinowania. Auto jest za ładne i za fajne, żeby coś w nim spieprzyć ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.