Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.


Czy tak wyglądający wirnik w turbosprężarce może być powodem gwizdania turbo powyżej 1500 obrotów? Odgłos brzmi jakby jechała za mną karetka. Samochód ma moc, błędów żadnych, żadnej dziury w dolocie, żadnego białego dymu. Wszystko w porządku tylko ten bardzo głośny gwizd. Przebieg 310.000km, olej 0w30 shell helix ultra, bez DPF oryginalnie.


https://ibb.co/WvNhjRK


WvNhjRK

Opublikowano

MsdcDtD

https://ibb.co/MsdcDtD


Sprawdzając w INPie dodając gazu pokazuję, że aktualny pobór powietrza jest większy niż potrzebny, co lepsze tylko pokazuję taki wynik gdy słychać gwizd.

Prosze o pomoc. Mechanik jeden powiedzial, że do regeneracji, drugi że mam z tym jeździć.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Brzegi łopatek widać trochę już pogryzione . Jeśli jest dość głośno to bliżej jej końca . Druga opcja to obejrzeć wydech ten elastyczny łącznik zaraz za katalizatorem czy jest w całości . Przy okazji sprawdź czy wirnik nie ma luzu na boki oraz przód -tył.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.