Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Od jakiegoś czasu często pojawia mi się check ograniczonego przepływu przez katalizator.


180001 Catalytic converter: Efficiency below limit value 186345


Zrobiłem dotąd:

a) wymianę obu sond

b) czyszczenie katalizatora Liqui Moly

c) wtryskiwacze, cewki


Po kilku odpaleniach check wraca na miejsce. Zastanawiam się, czego to może być wina oprócz samego katalizatora. Szukać jeszcze gdzieś problemu?

Jeżeli zostaje tylko katalizator, to co tak naprawdę zrobić poza wymianą na nowy?

Ori niby ok, choć jak zwykle katalizatory są w cenie.

Wymiana na downpipe z katalizatorem sportowym EU4? Miał ktoś z tym doczynienia? RM Motors tylko znalazłem z takich wynalazków.

Sam downpipe? Jak wtedy z przeglądami i czystością spalin?


Dodam jeszcze jeden objaw - samochód na wolnych lub hamulcu czasem lekko zabuja od silnika.


Dzięki za sugestie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano



W tym odcinku jest mowa o katalizatorach.

A dokładniej w 7'45".

Powodzenia... :cool2:


Nie wiem jaki masz wariant ECU ale na tej stronie możesz rozkodować swój błąd...

https://bmwfault.codes/

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano

No dobra, mały update.


Katalizatory wymienione (niby jeden, a dwa). Dalej problem ten sam. Wydajność poniżej limitu.....


Czego dalej do cholery szukać?

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
W moim N53 mam podobnie (rowniez dwa katy) Blad pojawia sie tylko w ISTA(na desce ani razu nie zapalil mi sie check) raz na miesiac moze. Kupilem srodek do czyszczenia katow od firmy Wynns, dzis maja przyjsc. Mysle, ze to nic nie da. Tylko dziwi mnie to, ze Ty wymieniles oba katy a nadal masz bledy :duh: :roll:
b72b536e244610f0med.jpg
  • 5 miesięcy temu...
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Niestety raczej bez wymiany na nowe katalizatory się nie obejdzie. U mnie już zapala sie check na desce :( Są dwa kwatalizatory, jeden ponad 4000zl…
b72b536e244610f0med.jpg
Opublikowano
Moze jakis dobry zamiennik załatwi problem? Nie wiem jak w f10 ale w wielu autach dobry zamiennik kata załatwia sprawę.
spieszmy się kochac e36, tak szybko odchodzą...
Opublikowano

A nie lepiej wstawić downpipe? Zakładam że masz problem z pierwszym katalizatorem ,do przeglądów wciąż jest drugi. Badania spalin u nas wykonuje się tak rzadko że wątpię żeby ktokolwiek miał badać Twoje F10.


Po za tym w silniku turbodoładowanym to jest furtka do modowania.

  • 1 miesiąc temu...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.