Skocz do zawartości

1260 / 4704 Standardowy bład silnika m57 szukanie przyczyny


E39patrykPSE

Rekomendowane odpowiedzi

Hej, od roku mam błąd 1260 delphi / 4704 - inpa

Przeczytałem już cały Internet i straciłem worek kasy.

Wymieniłem 2 pompy (bak,progówka) + zaworek , ciśnienie 4 bary trzyma przy max bucie chwilowy spadek 3.7 i rośnie.

Wymieniona turbina,regeneracja wtrysków, wymieniony czujnik w kolektorze ssącym mierzący doładowanie.

Błąd pojawia się nawet na postoju, jak przegazuje auto (pełne wciśniecie gazu) i wyskakuje przy 2800 obr + przy wciśnięciu gazu 80% nie pojawi się.

Jakie potrzebuje logi aby zdiagnozować problem, nie uśmiecha mi się wywalać 1000zl na regulator pompy cr i czujnik na listwie cr a chyba tylko to mi zostało do sprawdzenia.


Sterownik żąda 2250 doładowania otrzymuje na 3b 2350 i zbija do 2250 i trzyma.

Ciśnienie na listwie cr 1340

Przepływka 1200+

Objawy: Brak ale mnie to itrytuje

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Błąd pojawia się nawet na postoju, jak przegazuje auto (pełne wciśniecie gazu) i wyskakuje przy 2800 obr + przy wciśnięciu gazu 80% nie pojawi się.

Według mnie chwilowo spada na tyle, że pojawia się błąd natomiast INPA jest na tyle wolna, że tego nie zauważasz. Zaworek wymieniłeś na oryginalny ? On chyba z 500 zł stoi... Może uciekać jeszcze na przelewach wtrysków - próba przelewowa. Chyba, że te pompy co zakładałeś są drugiego sortu. Spróbuj jeszcze zdławić przepływ w okolicy zaworka i wtedy obserwuj ciśnienie i błąd czy się pojawi.


Regulator na pompie - jeśli już to uszczelki, które się wycierają, ale to masz wtedy niskie ciśnienie na CR, a nie wstępne. Podobnie czujnik na listwie - też będzie dotyczyło wysokiego ciśnienia i jeśli już to problem ze stykami we wtyczce, a nie sam czujnik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zaworek to Epman gdyż orginał 500 , nowe pompy magneti marelli. Na zaworku mam nie całe 4,5 bary, czujnik pokazuje 4,3 a podczas jazdy trzyma 4.1, raz mi się zdarzył skok do 3.7. W delphi na wykresie.

Zrobię logi parametrów

zestaw turbo (zadane,aktualne,i pomierzone)

ciśnienie zadane , aktualne cr

ciśnienie paliwa wstępne


dodam ze pompy wymieniłem na początku sierpnia i powiem wam ze miałem te 4.0 spadki do 3.3 , auto teraz duzo lepiej idzieo do tych 150, takie agresywne na dotyk pedału

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze

Źle napisałem odnośnie spadku ciśnienia poprzez przelewy na wtryskach, bo to przecież już jest za pompą CR więc nie sądzę, aby miało wpływ na ciśnienie wstępne.


Co do Delphi to już nie raz czytałem, że pokazuje magię w beemkach więc najlepiej nagraj live'a na INPA - trzeci bieg od obrotów około 1800 pedał w podłogę do 4000. Z parametrów to tak jak piszesz.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.