Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

podczas upałów, klimatyzacja była ustawiona na auto, po odpaleniu, kiedy samochód stał na słońcu, włączyła się na maxa, po czym po chwili całkiem padła.

Kod błędu odczytany na szybko z bimmertool:


IHKA: 9C57


Podjąłem próbę podładowania akumulatora i oprócz w/w błędu pojawił się również:


IHKA: E714.


Miał ktoś podobnie?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Witam,

podczas upałów, klimatyzacja była ustawiona na auto, po odpaleniu, kiedy samochód stał na słońcu, włączyła się na maxa, po czym po chwili całkiem padła.

Kod błędu odczytany na szybko z bimmertool:


IHKA: 9C57


Podjąłem próbę podładowania akumulatora i oprócz w/w błędu pojawił się również:


IHKA: E714.


Miał ktoś podobnie?

A opisy błędów?


Padła klima, czy przestał działać wentylator nawiewu z wnętrza?

Opublikowano
Witam,

podczas upałów, klimatyzacja była ustawiona na auto, po odpaleniu, kiedy samochód stał na słońcu, włączyła się na maxa, po czym po chwili całkiem padła.

Kod błędu odczytany na szybko z bimmertool:


IHKA: 9C57


Podjąłem próbę podładowania akumulatora i oprócz w/w błędu pojawił się również:


IHKA: E714.


Miał ktoś podobnie?

A opisy błędów?


Padła klima, czy przestał działać wentylator nawiewu z wnętrza?

 

Póki co nie miałem możliwości podłączenia nic oprócz bimmertool.

Nie działa w ogóle nawiew ani klimatyzacja. Jeśli wyłączę klimę, to czuć jakiś wiaterek z kratek, od pędu powietrza, ale ledwo co.

Przy włączonej klimie, nic nie leci z kratek.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Wygląda to na problem z wentylatorem lub "jeżem".

Da się do niego dostać wyciągając radio.


W internecie są manuale jak wymienić wentylator nawiewu.


Najlepsze wyjście to dostać się do niego i sprawdzić czy do "jeża" na dwa grube przewody dociera zasilanie. Jeśli tak, to podałbym na krótko 12V na sam silnik nawiewu, wtedy wykluczysz czy to sam silnik czy "jeżyk"

Opublikowano
Wygląda to na problem z wentylatorem lub "jeżem".

Da się do niego dostać wyciągając radio.


W internecie są manuale jak wymienić wentylator nawiewu.


Najlepsze wyjście to dostać się do niego i sprawdzić czy do "jeża" na dwa grube przewody dociera zasilanie. Jeśli tak, to podałbym na krótko 12V na sam silnik nawiewu, wtedy wykluczysz czy to sam silnik czy "jeżyk"

 

dzięki, taki miałem plam, ale chciałem wykluczyć łatwiejsze opcje,

zamówiona dmuchawa + jeż więc będę wymieniał komplet

  • 4 tygodnie później...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.