Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Piszczenie paska jest sporym problemem w tym silniku. Ja walczyłem z nim dość długo. Po wymianie alternatora okazało się że jest pęknięte mocowanie (ponowną wymiana alternatora) . Znów alternator ciężko się dokręcał więc dałem podkładki i było ok z alternatorem, lecz prowadzenie napinacza było mocno zużyte. Wymieniłem rolkę z prowadzeniem. Akcja pomogła na krótko bo sama tuleja (chyba ona jest w bloku) była strasznie zużyta więc wyciągnąłem rolkę napinacza z pręcikiem (palniki) ostro podgrzałem i ostrożnie nagiąłem w stronę, którą wcześniej dokładnie określiłem. Przed tym zabiegiem pasek starczał mi na miesiąc (no i ten pisk). Teraz spokój mam już rok i oby tak dalej. Więc na początek sprawdzić wszystkie kółka czy są w osi a później napinacz i alternator które powodują taki właśnie pisk.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.