Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Może kolego najzwyczajniej w świecie wymień piny w kości na nowe. Jest przy tym troszkę zabawy ale będziesz miał spokój/pewność ,że ten temat masz zamknięty.

Powodzenia.

Opublikowano

Dzięki Burza, to o czym piszesz na 100% by pomogło, tak samo wyczyszczenie wtyczek itp.

Problem w tym, że naprawdę NIGDY nie majstrowałem przy aucie, nawet proste montowanie czujnika.

Wiele razy mechanikom mówiłem, proszę o wyczyszczenie tego i tego przewodu a on stwierdza "jest dobry nie ma co czyścić" ale skąd wie jak wyglądaja piny itp..


Wczoraj zrobiłem taki test, czujnik świrował ciągle zawyżał o ok 20 mbar, poruszałem trochę wtyczką i co? teraz świruje ale w drugą stronę a mianowicie zaniża o 15 mbar :mad2: :duh:

Chociaż jestem spokojny, bo wiem że to problem we wtyczkach i niebawem się za to z kimś wezmę.


Pozdr

  • 6 miesięcy temu...
Opublikowano
Juz myslalem ze jestem sam z tym problemem. U mnie 210 tys i ten sam problem z n57. Jak widze ciezko to rozwiazac i do tego mam jakies piszczenie przy dodaniu gazu i juz mysle, ze to turbo, a moze cos z spfem, bo komp nie chce wypalac przez bledy? Nowy czujnik nr 3, ale zaczynam zastanawiac sie nad tym nr 5. U mnie egr od lat wylaczony i nigdy nie bylo probemu. Najlepiej, ze gdy bylo zimno, to bylo ok. Jak jest cieplo, to jest masakra

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.