Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,

opiszę jak BMW Polska traktuje klienta. Otóż kilka ładnych miesięcy temu dostałem pismo na adres domowy od BMW Zdunek Gdynia (tam kupiłem swoje auto - używane), że pojazd wymaga naprawy układu kierowniczego. Napisałem do nich maila o możliwym terminie naprawy. Żadnej odpowiedzi. W tym tygodniu napisałem, do BMW Szczecin poprzez formularz, że chciałbym u nich zrobić naprawę, bo mam bliżej z Kołobrzegu. W formularzu zaznaczyłem,żeby kontaktowali się drogą mailową. Na drugi dzień dzwoni do mnie człowiek z BMW nawet nie wiem skąd wziął numer do mnie - nie podawałem, szok. Ale super może uda się w końcu umówić na naprawę... Koleś do mnie dzwoni z pytaniem jaki mnie model interesuje :duh: po opisaniu sytuacji, przeprosił i się rozłączył :mad2: I tyle naprawy nie będzie. I co mnie najbardziej wkur... dzisiaj przyszedł mail od BMW reklamowy (SPAM) oczywiście w formularzu nie wyraziłem zgody na przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych.

Po prostu tragifarsa.

Opublikowano

Coz... przykra sprawa, ale raczej nie na dzial "Mechanika, Elektryka, Elektronika, Eksploatacja i Czesci" :)


Ale wracajac szybko do tematu - w dzisiejszych czasach trzeba kazdego pilnowac, a przede wszystkim siebie.

Olej maile, itd, dzwoni umowic sie na termin.


Ja mialem w zimie robiona wymiane tych srub - umowilem sie przez telefon, goscie sprawdzili tylko, czy BMW autoryzuje wymiane (auto mialem z USA), wymiana zostala zaakcetpowana. Auto odstawilem i odebralem nastepnego dnia umyte i w ogole super.


Moze duzo zalezy od salonu/ASO - ja bylem akurat we Wroclawiu, w salonie na poludniu miasta, zeby nazwy nie podawac.

Byla tez raz akcja tam u nich, gdzie gosc wyszedl ze mna w lutym, na mroz i lod posluchac silnika, wydawalo mi sie, ze lancuch cos zaczyna dzwonic... i tez nie bylo ego problemu. Jesli bede mial kiedys jeszcze BMW, to wiem, gdzie bede sie udawal po czesci, itd.


Oby wiecej takich ASO w Polsce polnocno-zachodniej.

Opublikowano
Może i zły dział, ale żaden mi nie pasował, jakby co admin może przerzucić ...
Opublikowano
Po prostu tragifarsa.

 

Nie wszystko poszło tak jak chciałeś, ale od razu tragifarsa? Żeby tylko takie problemy były z BMW - wszystkim tego życzę :wink:

Opublikowano
Po prostu tragifarsa.

 

Nie wszystko poszło tak jak chciałeś, ale od razu tragifarsa? Żeby tylko takie problemy były z BMW - wszystkim tego życzę :wink:

 

Dokładnie, podam kilka przykładów z salonu w Europie Zachodniej w małym kraju gdzie są tylko 3 salony BMW.

1. Mój kolega zamówił nowe X5, czas oczekiwania 2 miesiące, po 2,5 miesiąca dzwoni do salonu bo nie było żadnego kontaktu na co sprzedający z pretensjami mówi, że auto stoi już u nich od miesiąca, blokuje miejsce parkingowe i żeby szybko je zabierał.

2. Kolejne nowe auto, tym razem X2, kolega odebrał, po przejechaniu 200m choinka na desce, okazało się że auto nie zostało sprawdzone przez wydaniem i brakowało któregoś z płynów.

Opublikowano

Hehe Jak ja bym tu opisał swoje historie z BMW Polska to bym dostał ze 20 pozwów.

Ale w sumie nie tylko BMW polska. Mozna powiedziec ze jestem grubo w plecy :)

Wykonuje darmową fotografię samochodów - PROFESJONALNA.

Dla forumowiczów na terenie Wrocławia. Portfolio. +



http://i.epvpimg.com/guXaeab.png


Zlecę import samochodów z USA/JAPONIA


Kupię:

- Boczek tylnych prawych drzwi F30 wersja Harman/Kardon

- Listwy hexagon wnętrza

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.