Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Czołem,


Mechanik otworzył pompę vacuum, żeby podmienić oringi i taki się ukazał widok.

Wymieniać na nową? Ma ktoś namiar na numer części? Szukam i wychodzą mi różne modele po tych numerkach.


h9jccQw.png


vMEhBrn.png

  • 4 tygodnie później...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W sumie to poza tym że ładnie pod maską wygląda i ciszej chodzi to bez różnicy, mechanik mówił, że mogła przede wszystkim na niskich obrotach nie domagać. No i oringi były już do d... zaczęło się od tego, że zamówiłem prewencyjnie zestaw naprawczy, który wcale nie pasował bo był do M57, ale e39 :D

Muszę jeszcze zobaczyć czy po nocy hamulec jest twardy, bo był przed wymianą. Na co dzień żona jeździ, więc jeszcze nie miełem okazji sprawdzić.

Opublikowano
Ja u siebie wymieniłem już sporo układu, a dalej mam tak że czasem miękki hamulec się robi a czasem twardy. Brak powtarzalności jeśli chodzi o wysokość i twardość hamulca. Właśnie zostało mi serwo i pompa Vacuum. Klocki, tarcze przewody pompa zawór zwrotny. Serwo mam na nowych oringach.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Dzisiaj sspecjalnie sprawdziłem po kilku godzinach postoju i kopnąłem - a pedał miękki. Więc póki co na plus, wcześniej nawet po godzinie był twardy.


Jak chcesz się tylko upewnić to oringi możesz kupić odpowiednie, ale nie wiem czy będzie trzymało przy takim zużyciu elementów.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.