Skocz do zawartości

2 kostki z prawej strony auta (z przodu)-(edited, nowa fot.)


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam

 

Mam 2 luzne wtyczki z prawej strony auta - auto bylo tutaj uderzone (przy tej wiazce co ida m.in. kostki do lamp) i niestety nie wiem od czego one sa (obie 2 pinowe z cienkimi przewodami) .

 

Ich fotki :

 

1

 

http://img171.imageshack.us/img171/8201/1jd8.jpg

 

2

 

http://img209.imageshack.us/img209/3290/2mx0.jpg

 

Z lewej strony auta nie ma takich wtyczek. Wiem na 100% ze NIE sa to wtyczki od : halogenow, klaksonu, czujnika dymowego klimy, swiatel, ani skraplacza klimy . Od czego wiec moga one byc ??

 

1 wtyczka : przewody - brazowo-zielony + brazowo - czarny

 

2 wtyczka : przewody - zielono -czarny + zielona - zolty

 

Ktos mi pomoze ?

 

Naprawde wielkie dzieki !!!

 

pozdrawiam

piotres

Edytowane przez piotres
Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

 

Mam 2 luzne wtyczki z prawej strony auta - auto bylo tutaj uderzone (przy tej wiazce co ida m.in. kostki do lamp) i niestety nie wiem od czego one sa (obie 2 pinowe z cienkimi przewodami) .

 

 

Piszac "prawa strona auta" masz na mysli strone kierowcy czy pasazera?

 

Zgaduje:

-czujnik temperatury zewnetrznej

-czujnik poziomu plynu w zbiorniczku wyrownawczym.

-czujnik temperatury plynu chlodniczego

 

Pokaz mniej wiecej skad te przewody wychodza, jak dlugie sa i w ktorej czesci komory silnika sie znajduja. Przedstawione zdjecia troche malo pokazuja.

Opublikowano

 

Mam 2 luzne wtyczki z prawej strony auta - auto bylo tutaj uderzone (przy tej wiazce co ida m.in. kostki do lamp) i niestety nie wiem od czego one sa (obie 2 pinowe z cienkimi przewodami) .

 

 

Piszac "prawa strona auta" masz na mysli strone kierowcy czy pasazera? Pasażera oczywiscie, przeprszam za niejasnosci . :duh:

 

Zgaduje:

-czujnik temperatury zewnetrznej Nie, ten czujnik jest jeden i jest montowany w lewym nadkolu .

-czujnik poziomu plynu w zbiorniczku wyrownawczym.

-czujnik temperatury plynu chlodniczego Nie wiem, sluchaj do tej pory w same chlodnice mam wpieta 1 wtyczke - duza wtyczka z 2 pinami i grubymi przewodami ..zaraz ide popatrzec na to i porobic wiecej fotek.

 

Pokaz mniej wiecej skad te przewody wychodza, jak dlugie sa i w ktorej czesci komory silnika sie znajduja. Przedstawione zdjecia troche malo pokazuja. Wychodza z tej duzej wiazki ktora idzie przez scianke grodziwa od strony pasazera, m.in. ida tez w niej przewody do lamp, kierunkowskazow, halogenow, itp. itd. Te wtyczki akurat koncza sie z 10-20 cm pod prawym reflektorem .

 

EDIT :

 

%5B640%3A480%5Dhttp%3A//img222.imageshack.us/img222/7217/img7099dz8.jpg

 

Jak widac jedna z wtyczek konczy sie na wysokosci halogenu (pozostale 2 konczace sie na tej wysokosci to wtyczki od klaksonu i halogenu), a druga tuz pod prawym reflektorem .

 

Cos pomoglo ?

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

No to juz wiem :

 

Pierwsza wtyczka = czujnik ilości płynu spryskiwacza (ale chyba nie ma na niego miejsca w moim E46) .

 

Druga wtyczka = czujnik temperatury do podgrzewania dysz spryskiwacza :lol: (ale chyba nie ma go tez w moim aucie) .

 

pozdro

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]
Opublikowano

Faktycznie pierwsza wtyczka ( wedlug WDS-a X10046) jest podlaczona do czujnika ilosci plynu w spryskiwaczu (S136). Kolor przewodu BR/GN idzie do deski rozdzielczej a BR/SW to masa.

Wtyczka druga (X1148) jest podlaczona do termicznego wlacznika podgrzewanych dysz sprskiwaczy(S198) zainstalowanego pod zderzakiem (ponizej swiatla przeciwmgielnego po stronie pasazera). Ma ona kolor niebieski dochadza do niej dwa przewody o kolorach GN/GE z ktorych jeden biegnie do lewej a drugi do prawej dyszy spryskiwacza. :8)

Opublikowano
Faktycznie pierwsza wtyczka ( wedlug WDS-a X10046) jest podlaczona do czujnika ilosci plynu w spryskiwaczu (S136). Kolor przewodu BR/GN idzie do deski rozdzielczej a BR/SW to masa.

Wtyczka druga (X1148) jest podlaczona do termicznego wlacznika podgrzewanych dysz sprskiwaczy(S198) zainstalowanego pod zderzakiem (ponizej swiatla przeciwmgielnego po stronie pasazera). Ma ona kolor niebieski dochadza do niej dwa przewody o kolorach GN/GE z ktorych jeden biegnie do lewej a drugi do prawej dyszy spryskiwacza. :8)

 

Po raz kolejny wielkie dzieki Lukasz :modlitwa: :roll2: :cool2: .

 

O ile czujnika ilosci plynnu w spryskiwaczu nie widze (brak miejsca na niego na zbiorniczku od spryskiwacza, jeszcze zobacze na pompce), to chyba ten czujnik temperatury do podgrzewania dysz bede musial sobie kupic w ASO, bo na zime to moze sie przydac :oops: .

 

Skad masz tego WDS'a ? :norty: :mrgreen:

 

 

pozdrawiam

piotres

Wykonuje blasting (czyszczenie kanałów dolotowych) - N54, N55 , diesle N47 i N57.[/size]

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.