Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja mam taki sam czujnik przekładali mi do nowej szyby ostatnio.

Klima może nie działa z innego powodu np. brak czynnika w układzie ( u mnie tak było)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Po numerach to Twój nie pochodzi z E60 ale pamiętam, że jak kupowałem swój to ten co miałem założony był 'na zatrzask', a ten co kupiłem po numerach do E60 był przyklejany w tym samym miejscu. /teraz mam na zatrzask i przyklejony jednocześnie/ Na allegro trafiają się przecenione oryginały w zapakowanych pudełkach, wychodzi na to, że mają one jakiś "termin ważności" /kleju?/ i być może ASO muszą się tego pozbyć bo pudełka też wyglądają na zmęczone.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

To nie ma żadnego wpływu na działanie klimy, może w trybie auto włącza więcej nawiewu na szybę ale tylko tyle.


U mnie jedyna różnica po wymianie była taka, że błędu mi nie wywala.


Szukaj innej przyczyny.

Opublikowano
u mnie podczas wymiany szyby czołowej został uszkodzony czujnik ,tak jeździłem 2 lata i nie byłem świadomy ,że ten czujnik jest niesprawny
Opublikowano
Masz taki czujnik na sprzedaż ?

Na sprzedaż nie mam czujnika bo przełożyli mi ten sam ze starej szyby więc nie musiałem kupować nowego a to koszt 650 zł w ASO.

Sprawdzę jakie ja mam numery.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Numery są mało istotne.

Różnica , że jedne są z klejem a inne nie.

Ale od strony elektrycznej to to samo.

Byle ten sam kształt.

Drogą dedukcji doszedłem do konkluzji...!!!!
Opublikowano
Są na portalu zamienniki. Koszt ok 160 zł. Są one z szablonem do przyklejania i taki trzeba kupić. Jeśli jest niesprawny to trzeba ręką kierować nawiew na szybę bo częściej paruje od środka. Jeśli jest sprawny to automat kieruje nawiewem na szybę kiedy zaparuje. Klima działa bez niego, Tylko nie wie kiedy ma dmuchać na szybę.
Opublikowano

Nr na moim czujniku zaparowania

1/08//09

1248

9115220-01

Mam te same numery co autor tematu więc czujnik pochodzi od E60 i jest od nowości.

Jest wkładany pod uchwyt z blaszki i łatwo się go wyciąga bo jest bez kleju.


Jeżeli klima wcale nie chodzi to trzeba sprawdzić czy jest jakieś ciśnienie w układzie i ewentualnie napełnić i zobaczyć czy kompresor startuje a później można się zająć czujnikiem przy szybie.

W INPIE nawet można to zobaczyć ile ma bar

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Miałem taki bez kleju 9.115.220, ETK twierdzi że to do E70 ale ja miałem przynajmniej dwa razy wymienianą szybę w ASO więc mogli wsadzić zgodny, teraz mam taki 6.928.326 i ten jest do E60 w/g ETK i miał klej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.