Skocz do zawartości

E46 PO WYMIANIE TURBO BRAK MOCY 2.0d 136km


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, wszystkich, jestem nowy na forum, i prosiłbym doświadczonych o pomoc, mam wielki problem z swoim bmw e46 2.0d 136km brak mocy po wymianie turbo.


Ostatnio na rozgrzanym silniku zatrzymałem się żeby przepuścić pojazd, po ruszeniu na 1 biegu dodając jej gazu, gdzieś do 3.6k obrotów i wrzuceniu dwójki, usłyszałem tylko jakby syrenę policyjna dźwięk pochodził z turbiny która posypała się i poleciały łopatki, dodając gazu było tylko wycie tarcie wirnika o metal po odejmowaniu gazu nie było już słychać tego wycia, przejechałem tak 2km nie całe może a potem auto na lawetę.


1. Z jakiego powodu się mogla posypać, może ktoś miał taki problem, nie była regenerowana, była oryginalna ale nic nie wskazywało na jej zużycie, nie miała nawet luzu jak działała, bo była sprawdzana. Chip jest w niej 7 lat.

2. Drugi najważniejszy problem do którego zmierzam i nikt mi nie może pomoc jest brak mocy, po wymianie turbiny na oryginalna nie regenerowana, czuje jakby nie miała pełnej mocy, auto jest po chipie na 170km i przed posypaniem się pierwszej turbiny oryginalnej od tego silnika, czułem ze naciskam gaz i jej nic nie blokuje i głowę zostawiałem za fotelem kierowcy, teraz jechać jedzie ale to bardziej bo musi. Najbardziej odczuwam brak mocy przy 3 pierwszych biegach, jakby chciała ale coś ja blokowało. Niby przyspiesza ale to się czuje ze może więcej

3. Co sprawdzić, czy komputer wykaże złe wartości któryś podzespołów gdy będą działać ale będą nie tak ? Przeplywka jest okej. Regulacja gruszki ? Ale mam blombe na tej turbinie od gareta nowej.


Bardzo prosze o pomoc, dziękuje.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na początek błędy przed skasowaniem, następnie skasuj, zrób rundkę i sprawdź co wraca a później ocena ciśnienia doładowania podczas jazdy. Kopci gdy przyspieszasz? Może być jakaś nieszczelność w dolocie. Układ został wyczyszczony po wymianie turbiny? Filtr powietrza oraz olej zostały wymienione? Jak poszedł wirnik to wszędzie poleciały opiłki.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

  • 2 lata później...
Opublikowano

Witam po dodaniu tego tematu którego jestem autorem długo czekałem na jakąś odpowiedź której parę dni nie było więc pod presją naprawy zapomniałem o forum i o koncie po przerwie chciałbym odświeżyć temat i dojść co jest nie tak bo do tej pory się nie udało


Intercoler wyczyszczony, węże sprawdzone oleje filtry zmienione przy wymianie turbo


Od 2 tys zaczyna przyspieszać ale nie ma wygniatania dopiero od 3k kopnięcie jest..

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak chcesz dojść jak nie odpowiadasz na pytania?

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
niestety tak jak mówię pierwsza odpowiedź na temat dostałem jakoś po tygodniu parę dni sprawdzałem forum ale nic nie było potem zapomniałem także sorki, Nie kopci, wszystko wyczyszczone ciśnienie dobre, błędów brak, filtry olej zmienione nie mam pojęcia co dolega dolot cały wydaje się być ok
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Komputer i analiza ciśnienia doładowania, może wystarczy wymienić przetwornik ciśnienia sterujący turbiną.

Mój czarnuch

Drugi czarnuch-540i

E32 740IL

Kupię do e46 sedan przedlift:

- maskę cosmosschwarz 303

- osłonę dźwigni automat 51167059413 ("-" do przodu)

- listwę spryskiwaczy mgłowych polift (303 cosmosschwarz)

Najlepiej Dolny Śląsk, tel. 782-784-200.

Opublikowano
Dzięki Maniek za chęci problem dzisiaj się rozwiązał puszczał intercoler (do wymiany) w miejscu łączenia rury do niego od strony turbo, komputer nie wykazywał błędów ani zaniżonych wartości ale za to brakiem mocy w dolnych obrotach także rozwiązane po takim czasie.. nikt tego nie zauważył a nie pogarszało się z biegiem czasu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.