Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów,


Mam problem z wyciekiem oleju, z którym nie możemy się uporać w swojej e90 (n52b25, automat).

Pokrótce przytoczę sytuację - pod koniec zimy tego roku pojawiały się wycieki oleju, które były na bieżąco eliminowane (wymieniona uszczelka chłodnicy oleju, po niedługim czasie korek filtra oleju i jako ostatnie - uszczelka podstawy filtra oleju). Jednak w trakcie tego mechanik natknął się na opiłki w oleju. Postawiliśmy na panewki - silnik wyjęty, rozkręcony, panewki główne wymienione (faktycznie dwie były przytarte, z czego jedna mocniej), wszystko złożone, skręcone, olej zalany, samochód odpala i chodzi. Mechanik dzwoni, że już mogę odbierać, tylko jeszcze go odpali i zostawi na chodzie, żeby sprawdzić dokładnie, czy jest ok. No i okazało się, że nie jest ok, bo po jakimś czasie, gdy Bawarka się rozgrzała, pojawił się nowy wyciek oleju


Gc5P0BV


https://ibb.co/Gc5P0BV (wklejam link do zdjęcia osobno, bo wkleiłem samo zdjęcie ale mi się nie ładuje)


Na żółto zaznaczone gdzie się pojawia ścieżka oleju, a na niebiesko zaznaczone gdzie się skrapla i kapie.


Macie jakieś pomysły albo podpowiedzi skąd ten wyciek?

Opublikowano (edytowane)
Sprawdzałeś ile wynosi ciśnienie oleju? Miałem podobny wyciek okazało się że mam ciśnienie oleju około 9000 mbar ,powinno być około 3000 mbar. Edytowane przez an6968
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Sprawdzałeś ile wynosi ciśnienie oleju? Miałem podobny wyciek okazało się że mam ciśnienie oleju około 9000 bar ,powinno być około 3000 bar.

Ile?? :mrgreen:

🙃🙃

Opublikowano
Witam serdecznie :wink:

Odezwałeś się w temacie założonym przeze mnie z wyciekiem oleju, że miałeś podobny problem. A powiesz mi, jak go rozwiązałeś? Bo szczerze powiem, że to już zaczyna robić się irytujące :x Bo też dochodzę do wniosku, że trzeba zmierzyć ciśnienie oleju, tylko co dalej

 

Odpowiem tutaj bo mam problem z wysłaniem wiadomości .

Mam aplikację bimmertool obserwując wypalanie Nox-a zauważyłem problem z wysokim ciśnieniem oleju tzn: po odpaleniu zimnego silnika czasami ciśnienie blokowało się w okolicy 9000mbar(powinno być około 3000) i pomagało zgaszenie silnika i ponowne odpalenie ,problem też występował przy mocniejszym przyspieszaniu też trzeba było się zatrzymać i ponownie odpalić,oczywiście wyskakiwał też błąd 30C1 ,występował też wyciek przy misce olejowej(podobne do twojego).

Kulka wewnątrz regulatora ciśnienia blokowała się, po namoczeniu w benzynie ekstrakcyjnej przez 24h kulka luźno latała w regulatorze .

  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Witam. Mam problem z moja beemka 2.0 diesle 2005 rok . Problem zaczął się od wyrzucenia oleju przez odme . Po czym wymieniłem odme i następnie wywaliło olej przez korek . Auto aktualnie stoi u mechanika . Turbina zregenerowana odma wymieniona jeszcze raz na oryginalna . Proszę o pomoc mechanik już chyba sam nie wie co się dzieje

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.