Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Mam w G30 530ix, nie mam uwag odnośnie użytkowania (głośność, zachowane na mokrym/suchym). Co do jakości to się nie wypowiem bo dopiero drugi sezon jeżdżę. Ja wybrałem ze względu na cenę (Micheliny i Continentale były średnio o 200PLN/szt droższe).
Opublikowano
Ja już miałem w dwóch BMW Pirelli i w dwóch przeszedłem na Goodyeary. Jestem z nich zadowolony i są cichsze od Pirelli.
Opublikowano
Pirelki sa spoko, ale glosne. W G30 moze nie byc tego tak czuc, ale w moim bylym F30 bylo bardzo zle. Obecnie sam smigam na Eagle F1 i sa mega, zarowno pod wzgledem glosnosci, jak i innych parametrow. Natomiast zastanowil bym sie nad michelin pilot sport 4s - nawet bez RoF maja homologacje BMW.
Opublikowano
Rowniez moge polecic goodyear, przyczepnosc i komfort prowadzenia na najwyzszym poziomie. Wczesniej mialem Pirelli i spisywaly sie, jesli chodzi o wlasciwosci jezdne, odczuwalnie gorzej.

2009-2013 E46 330iA; 2013-2014 E91 318dA; 2014-2016 F34 320dA; 2016-2019 F34 330xdA; 2018-2020 G30 540xiA

2020-2023 F98 X4M; 2022-2026 G08 iX3

Opublikowano
Ja mam od nowości te Pirelli i bardzo jestem z nich zadowolony. Fajnie sie kleją. 3 lata je użytkuję i nie myśle o zmianie.
Opublikowano
Miałem te opony w F25 w rozmiarze 245/50 R18 ROF i muszę przyznać że byłem w szoku jak są wytrzymałe bo się nasłuchałem o Pirelli wcześniej. Przy spokojnej aczkolwiek szybkiej jeździe (20d szybkiej :P), opony zrobiły prawie 100kkm do wymiany.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Cudów nie ma. Jak opona jest "wytrzymała" to znaczy, że słabo się "lepi" do asfaltu. Coś za coś. Albo jeździmy dynamicznie i mamy klejące się do jezdni opony, które zbyt dużego dystansu nie mają prawa przejechać, albo mamy kamienie, który do dynamicznej jazdy zupełnie się nie nadają za to przy spokojnej jeździe odwdzięcza się dłuższym cyklem życia.
Opublikowano
Jak na 218 koni w 525d f10 nie udało mi się jakoś zerwać przyczepności/mieć uślizg podczas jazdy. Jak dla mnie bardzo fajnie trzymają przyczepność.
  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
nie możesz tak zrobić - masz inny obwód/średnicę koła wtedy, to nie jest rozmiar homologowany do tego auta........... jakie są konsekwencje tego wszystkiego to chyba oczywiste
Opublikowano
Podobno jak się nie trzyma pewnych parametrów przy rozmaiarach kół to xdrive szaleje...np odradzono mi założenie OEM kół z M5 F90 do G30, bo xdrive będzie pracował nie tak jak trzeba...?
Ból przemija, chwała pozostaje kobiety lubią blizny
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie pytanie co się stanie gdy założę przód 245/45 zamiast 245/40 na przód? Tył 275/35

 

Gdybyś na przód założył 245/45 a tył pozostał 275/35 to możesz być pewny że skrzynia rozdzielcza padła by w mgnieniu oka bo różnica w średnicy między przodem a tyłem była by na poziomie prawie 4% no i oczywiście można zapomnieć o naprawie gwarancyjnej.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.