Skocz do zawartości

F10 520d szarpanie, drgania, wibracje [rozwiązany]


soobol

Rekomendowane odpowiedzi

  • Odpowiedzi 121
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Daj znać jaki rezultat po wymianie bo ja dziś po trasie 400km byłem gotów zajechać na stację, kupić 5l benzyny i puścić z dymem ten wibrator... :evil:

A co najciekawsze... Jak jadę po eSce, która zrobiona jest z betonu to nie czuję wibracji czy bicia... Zacznie się zwykły asfalt i od razu czuć... :duh:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tak miałem na Run Flatach że wydawało mi się że to prostu twarda opona i stan nawierzchni się przenosi.


Wracając do meritum - jestem po wymianie wszystkich tulei dyfra, półosi i wyważeniu wału. Nic to nie pomogło, jest tak jak było przed wymianami.

Czyżby dyfer? On ma 100 tyś przebiegu.. Nie wieżę że ta auta to aż taka chińszczyzna..

Też już mnie irytuje tą kwestia. Nie chce już dalej wymieniać części na zasadzie może to może tamto. Czy ktoś wie jak sprawdzić dyfer?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wyważałem ostatnio wał. Mechanik powiedział że mam duży luz na flanszy dyfra. Stwierdził że dzwonił do ASO, powiedzieli że nie powinno być luzu. Więc może faktycznie to dyfer?

Jak znajdę dobry dyfer, a nawet bym kupił nowy byle zniknęły wibracje i zacząłbym się cieszyć jazdą a nie bać się przekroczyć 100/h, bo to pierwsze moje auto z takimi problemami.

Słabo..

Paweł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Mialem pare sztuk z takimi objawami i zawsze byl powodem dyfer, wibracje powyzej 90kmh.

 

A czy mógłbyś podzielić się doświadczeniem jak stwierdzaleś że to dyfer a nie coś innego?

Ja jestem "specem" od reduktorow ale mialem pare sztuk F10 gdzie objawy nie pasowaly na reduktor (klient przyjechal na jego wymiane), wiec ktoregos razu postanowilem rozgrysc temat. Po wymianie wszystkiego o czym piszecie, zostal dyfer, tego nie czuc przed rozebraniem walu, na "sucho" wszystko wyglada ok. Pojawia sie luz na flanszy, ulega ona zniszczeniu, flansza zaczyna latac w lozysku i sa wibracje....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dokładnie to co piszesz powiedział mi mechanik jak i gość od wyważenia wałów. To luz na flanszy powoduje wibracje. Tylko to sprawdziłem już dawno. Byłem nawet pod autem przy zdjętym wale i "ciagalem" za tą flanszę.

Ta informacja może przyda się koledze "Czarnemu" ale mi to zostaje chyba się poddać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dziękuję koledzy za info. Już chyba nie mam co szukać innych przyczyn tylko wymienić dyfer i mieć nadzieję że będzie ok.

Ale podpowiedzcie proszę, dany dyfer regenerować czy szukać używki? Regeneracja w Priluszu Gd. 1200zl z gwarancją. Używki od 300zł do ponad tysiąc.

Paweł.
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • Zasłużeni forumowicze
Jesli mowa o uszkodzeniu, o ktorym wspominam, to nie ma mozliwosci jej regeneracji. Firmy co tym sie zajmuja moga wymienic lozyska, i podzespoly w srodku dyfra a nie ma na rynku, nie ma nawet w serwisie bmw czesci zamiennej typu flansza i walek, wystepuje w polaczeniu z walem. Inaczej, trzeba kupic nowy wal aby zmienic flansze...
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.