Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam.

Zacznę od tego że mam 3.0d 231km w automacie i katalogowo ten silnik powinien mieć 6.8sek do setki. I tu jest właśnie problem ponieważ moja bawareczka ma 10-11sek do setki. Od czego zacząć poszukiwania mocy? O ile się nie myle tu są piezoelekryczne wtryski Boscha od nich zacząć?

Wiem że samochód ma swoje lata i graniczy z cudem żeby miał idealnie to 6.8sek do setki ale to 11sek to troche przesada. Ogólnie mam też kontakt z X5 e53 3.0d 218km i czuje podczas jazdy że to X5 jest owiele żywsze. Może ktoś podesłać jakie parametry powinny mieć wtryski bądź turbo?

Opublikowano
Pucha od dpf jest, sprawdzałem podstawowe parametry ładowania powietrzem i ciśnienia na szynie paliwowej zgadzają się. Wyrzuca błąd filtra paliwa pomimo że wymieniałem go 2tyś km temu.
Opublikowano
Pucha od dpf jest, sprawdzałem podstawowe parametry ładowania powietrzem i ciśnienia na szynie paliwowej zgadzają się. Wyrzuca błąd filtra paliwa pomimo że wymieniałem go 2tyś km temu.

 


Filtra, czy podgrzewacza filtra?

Opublikowano

Filtra, czy podgrzewacza filtra?


Samego filtra paliwa ale błąd przestało wywalać. Za to pojawił się nowy od czujnika za dpf, stwierdziłem że wypale go. Przeszedł pomyślnie wypalania i moc wróciła, po krótkim czasie wyrzucił błąd 480a czyli DPF i wypalanie już nie jest możliwe. Próbować chemicznie go wypalać czy wywalić z miejsca? :?

Opublikowano
Próbować chemicznie go wypalać czy wywalić z miejsca?


Ja bym się dużo nie zastanawiał i usunął to dziadostwo

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Ja drugi raz podchodzę do DPF. 2 lata temu prawie był na czyszczeniu na samochodzie, płukanka jakaś.

Trochę pomogło, ale w końcu zaczęło wywalać błąd z wypalaniem. Teraz został zdemontowany i wyslany do prania chemicznego. Podobno najlepsza metoda, mechanik mówi, że w furach które tak zrobił już 2 lata żadnego problemu z DPF nie ma. Zobaczymy.


A co do mocy, to poza przytkanym DPF może być kilka innych rzeczy, ale bez diagnostyki i sprawdzenia podzespołów ciężko będzie trafić.

Dzisiaj się dowiedziałem że pompę vacuum mam zajechania, a to chyba też turbina steruje.


Po naprawach może uda mi się załapać na jakąś hamownie to zobaczę ile u mnie kucy żyje.

Opublikowano
Dzisiaj się dowiedziałem że pompę vacuum mam zajechania, a to chyba też turbina steruje.

 

W Twoim silniku turbo sterowane jest za pomocą nastawnika elektrycznego. Wersja na gruchę była w przed lifcie w silnikach euro 3 ;)

E60 535xd+++ + 8hp70x


Individual project by mnichu

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.