Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
Witam, od paru dni jeżdżę zastępczym BMW 120d 2019 10tyś KM, porównując go do mojego BMW 420d 2017 40tyś KM to BMW 1 to totalnie inna klasa wyciszenia, po prostu jest cicho przyjemnie, silnik pracuję jakby u sąsiada, nie wchodzi do kabiny, perfekcyjnie jest od niej odizolowany, słychać go owszem ale bardzo głuchy przyjemny dźwięk, natomiast moje BMW 420d to jakiś totalny klekot, jakby ktoś zapomniał włożyć wygłuszenie, jak zacznie się wypala DPF to wole nie mówić.. dochodzi męczące buczenie, to samo tyczy się zawieszenia, ogólnej jazdy, jedynka doskonale izoluje warunki otoczenia, czwórka niestety niczym się nie różni od trójki z 300tyś na zegarze którą miałem wcześniej. Silniki te same, różnica dwóch lat, seria F kontra G, może to G robi aż taką różnice? może w końcu BMW postawiło na wyciszenie?
Opublikowano
tak mój błąd, chodzi mi o F40. silniki te same a wyciszenie jakby zapożyczone z serii 7, maskara jak kiepsko wyciszone jest F32...

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.