Skocz do zawartości

BMW 523 M52 nie odpala błąd 12 potencjometr - rozwiązany...?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam,


Od kilku dni borykam się z problemem dolotu. Zaczęło się od tego, że w czasie jazdy auto nie miało mocy i zgasł na środku drogi (potrzebny był hol). Po podłączeniu do kompa pokazał się błąd 12. Więc nazajutrz podmieniłem z rana czujnik, zapalił od strzała ,więc myślałem, że po problemie, ale gdy pojechałem na testy, akcja się powtórzyła, oczywiście błąd potencjometr i jeszcze Tankenluftsventil, więc podmieniłem ten zawór, do tego czyszczenie przepustnicy i wymiana gumy od przepływomierza do przepustnicy. Po tych czynnościach 2-3 dni było ok, ale błąd wczoraj powrócił. Więc zdesperowany podmieniłem przepustnicę, myśląc, że będzie po problemie, a tu zonk i odatkowo po włączeniu zapłonu słychać pod maską jak zawór odpowietrzający "pyka" jakby przekaźnik zmieniał styki co sekundę i wtedy nie da się zapalić, przestało zapalił, więc pojechałem na testy no i ledwo wróciłem. Ostatecznie wyrzuca mi dwa błędy screen poniżej. Może to jakaś bzdura za to odpowiada... proszę o pomoc


https://www.fotosik.pl/zdjecie/pelne/ccf3eb6bd0b5fa90

Edytowane przez robson809
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak jak kotin44 pisze, sprawdź wiązkę czy nie jest gdzieś przetarta.
Nawet zepsuty zegar dwa razy na dobę pokazuje właściwą godzinę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.