Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam wszystkich ;)


https://www.otomoto.pl/oferta/bmw-seria-5-525i-lift-218km-sedan-bixenon-automa-navi-xenon-pelny-serwis-bezwyp-gw-ID6Dc81Y.html#gallery-ope


Zastanawiam się nad zakupem tego egzemplarza. Prosilbym o rzucenie okiem i napisanie swoich opinii. Wg mnie auto ciekawe, cena tez wysoka wiec powinno byc utrzmane "dosyc" dobrze, podobno ostatni serwis przy przebiegu 197.000.


Pozdrawiam ;)

Edytowane przez princeofkarma93
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wstawisz link do ogłoszenia, czy mamy zamawiać szklane kule na all_pl?

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

DNA nie agreguje informacji z historii ASO, kilka razy tam zamawiałem raport i dostawałem to co za darmo można sobie w necie wyguglować po rozkodowaniu VINu, możesz to kupić jeśli masz wstępną informację, że widnieje szkoda.


To co podesłałem to z bazy ASO-BMW wyciąga podstawowe dane - data, przebieg i rodzaj przeglądu.


A jak chcesz konkret to Dray z tego forum ma bimmer-check.com - sprawdza po całości, ale też cena wyższa, osobiście przed decyzją zakupową zwsze taki raport zamawiałem i byłem zadowolony, szkody też może Ci sprawdzić, a jak nie znajdzie to zwraca kasę.

Opublikowano

29.10.08 - 11 567 km - koła zimowe kpl, zmiana kół, wyważenie kół

25.02.09 - 21 405 km - kontrola pojazdu

01.04.09 - 23 622 km - serwis olejowy, olej, mikrofiltr, kontrola pojazdu, zmiana kół, wyważenie kół

07.04.09 - 23 933 km - wizyta serwisowa bez opisu

08.04.09 - 23 933 km - pompa wysokociśnieniowa paliwa, diagnostyka i programowanie pojazdu

02.07.09 - 30 961 km - serwis klimatyzacji, diagnostyka komputerowa pojazdu

08.02.10 - 33 000 km - zmiana kół, wyważenie kół, diagnostyka komputerowa pojazdu

03.03.10 - 33 158 km - serwis klimatyzacji, diagnostyka komputerowa pojazdu

07.04.10 - 34 707 km - chłodnica klimatyzacji, przewód klimatyzacji, diagnostyka komputerowa pojazdu, serwis klimatyzacji

27.04.10 - 35 153 km - sonda nox,diagnostyka komputerowa pojazdu

19.07.10 - 39 327 km - wtryskiwacze kpl, diagnostyka i programowanie pojazdu

06.05.11 - 49 082 km - wizyta serwisowa bez opisu

21.07.11 - 51 554 km - wizyta serwisowa bez opisu

30.04.12 - 61 651 km - poprawienie mocowania klemy plus akumulatora akcja serwisowa

15.05.12 - 62 079 km - cewki zapłonowe kpl, diagnostyka komputerowa pojazdu

24.04.13 - 67 929 km - opony letnie Continental kpl, zmiana opon, wyważenie kół

02.05.13 - 77 031 km - wizyta serwisowa bez opisu

19.08.13 - 82 173 km - wizyta serwisowa bez opisu

12.11.13 - 85 321 km - zmiana kół, wyważenie kół

13.12.13 - 86 385 km - pompa wysokociśnieniowa paliwa, wtryskiwacze kpl, diagnostyka i programowanie pojazdu

23.05.14 - 93 644 km - wizyta serwisowa bez opisu

01.08.14 - 96 026 km - wizyta serwisowa bez opisu

16.12.14 - 103 766 km - wizyta serwisowa bez opisu

08.07.15 - 114 221 km - wizyta serwisowa bez opisu

29.07.15 - 115 637 km - wizyta serwisowa bez opisu

23.10.15 - 120 379 km - wizyta serwisowa bez opisu

25.04.16 - 131 674 km - wizyta serwisowa bez opisu

08.08.16 - 138 541 km - wizyta serwisowa bez opisu

11.08.16 - 138 678 km - wizyta serwisowa bez opisu

09.05.17 - 153 812 km - wizyta serwisowa bez opisu

14.07.17 - 157 252 km - wizyta serwisowa bez opisu

23.05.18 - 176 384 km - wizyta serwisowa bez opisu

31.07.18 - 181 270 km - wizyta serwisowa bez opisu


Ostatni odczyt z kluczyka - 181 270 km


Auto ma do wykonania akcję serwisową na poprawienie mocowania klemy plus akumulatora.


Seria: 5' E60 LCI / Sales description: 525i / Nadwozie: Limousine

Wersja: ECE / TYP: NU71 / Przekładnia: NU71 / Uk.kier.: Samochód do ruchu prawostronnego

Data produkcji: 06.17.2008 / Lakier: 475 / Poszycie: ALBA


Dane dot. pojazdu

Nazwa Wartość

Drzwi 4

Silnik N53

Pojemność 3

Moc (kW) 160

Napęd HECK

Lakier 475 black-sapphire metallic

Poszycie ALBA Materiał "Fluid" lub "Linea"/beż


Wyposażenie seryjne

01CB Zakres CO2

02SB BMW LA wheel, start spoke 242

0346 Wyp. zewnętrzne Chrome-Line

04BX Listwy wewn., wysoki połysk, szare

0548 Licznik kilometrów

0851 Wersja językowa, niemiecki

Opcje wyposażenia

01CA Selekcja COP ważnych pojazdów

0205 Automatyczna skrzynia biegów

0423 Dywaniki podłogowe Velours

0428 Trójkąt ostrzegawczy i apteczka

0431 Lusterko wewn. ściemniane automatycznie

0494 Podgrzwanie fotela kierowcy/pasażera

0502 Spryskiwacze reflektorów

0508 Park Distance Control (PDC)

0522 Światło ksenonowe

0534 Klimatyzacja automatyczna

0544 Regulacja prędkości z funkcją hamowania

0606 System nawigacji Business

0612 BMW Assist

0616 BMW Online

0633 Instalacja tel. kom. Business

0698 Area-Code 2 do DVD

06AA BMW Teleservices

06AB Sterowanie teleserwisem

07RP Pakiet Advantage

07SN Naw. Business/Handyvorber. Bluetooth

0801 Wersja krajowa Niemcy

0863 Spis dealerów, Europa

0879 Literatura pokładowa, niemiecki

08S8 Country-specific navigation control

08SA Aktywacja nawigacji charakt. dla kraju

08SC Aktywacja syst. telem. char. dla kraju

08SP Sterowanie COP

0941 Dummy-SALAPA

0969 Przy dost. zażądać płyty DVD nawigacji

-------------------------------------------------------------------

Brak informacji o szkodach

Pokaż cytowany tekst

--

-------------------------------------------------------------------

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Powiem Ci kurde, że w E6x o wiele bardziej wolę 3 litrowego diesla niż te wszystkie benzyny, bo z każdą są jakieś mniejsze, większe lub gigantyczne kłopoty, ale ta serwisowo robi bardzo dobre wrażenie...

Niestety jak to benzyny BMW z tych lat..., poleciały: cewki, sonda nox, pompy wysokiego 2 razy, wtryskiwacze 2 komplety... :oops:

Powyższe problemy są jak widać gwarantowane, na dodatek kosztowne... :(

i pewnie jeszcze się odezwą... :duh:

No i jak rzeczywiste zużycie oleju, bo to też standardowa atrakcja... :oops:


Natomiast jeśli nadwoziowo i olejowo ma się równie dobrze, (i na 100% wiesz co robisz - i nadal chcesz benzynę, czego raczej nie polecam) - to warto się bliżej przyjrzeć.

Na minus - znaczek 525i jest naklejony w złym miejscu klapy bagażnika...


PS.

Nie zapomnij o weryfikacji stanu teraźniejszego oraz miej świadomość, że przy zakupie nawet zadbanej - rezerwa budżetowa jest konieczna.

SAAB ready for take off.

codzienność:
- fajna Octavia Elegance Combi 2.0 TDI+ Sportline (DE)
- dobry Touran 2.0 TDI+ CUP (F)
- praktyczne Caddy 2.0 TDI+ Edition35 (F)
czas wolny:
- nerwowe  BMW M140i 340KM RWD shadow finale edition (PL)
weekendy:
- przyjazny Lexus GS-F Sport 477KM (PL)
zabawki:
- zaskakujący SAAB 9-5 Aero 2.3T manual MY2001 MapTun Stage3 (L)

plany:
- ostre BMW M8 Competition Coupé (PL)

Opublikowano

Ogólnie to dramat że nowe auto przy przybiegu 80k miało juz 2 razy wymieniana pompę wysokiego i wtryski

Również polecę Ci diesla którego użytkuje od 3 lata i tylko eksploatacja nic pozatym. Wcześniej e39 też z m57 i tak samo jazda bez niespodzianek.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Witam


Apropo tego samochodu, zabrałem go do mechanika, podłaczył pod komputer sprawdził wtryski itd. Ocenił stan na bardzo dobry generalnie nie było się czego przyczepić. Po tym wszystkim zabrałem samochód na tzw. trzepaki żeby sprawdzić zawieszenie i tutaj ku mojemu zaskoczeniu jak zjechałem pojawiła się "choinka" wszystkie błędy i samochód w sumie osłabł czy przełączył się w tryb awaryjny, nie chciał praktycznie jechać. Dla sprostowania gdy przyjechałem do komisu sprzedawca ładował akmulator. Sam nie wiem jaką decyzje podjąć do teraz. Oczywiście sprzedawca nie odłączył klemy tylko wziął samochód na lawete. Na następny dzień zadzwonił i powiedział, że odpięła się wtyczka modułu sterujacego silnikiem czy coś w ten deseń.


Na podstawie tego co wyczytałem czy to może być akmulator, a może być niespodzianka i powychodzi kilka modułów zepsutych albo bóg wie co jeszcze.


Prosiłbym o obiektywne zdanie co sądzicie na ten temat, bo stan mechaniczny auta jest naprawde bliski igle.


Pozdrawiam z góry dziekuje.

Opublikowano
Wątpię aby ktokolwiek był w stanie obiektywnie doradzić w tej kwestii. Chyba większość aut po zakupie wymaga jakiegoś "pakietu startowego". Tutaj ciężko jest wyrokować jaka to będzie kwota. Ciekawe jakiego rodzaju były to błędy? Być może jest gdzieś uszkodzona wiązka i jest problem z komunikacją - mechanik-specjalista od BMW szybko zdiagnozuje i naprawi ale też odpowiednio policzy. Mechanik niespecjalista będzie szukał i wymieniał po kolei moduły/elementy :) co będzie dużo droższe.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.