Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam jestem nowy w tym forum ostatnia deska ratunku dla mojej BMW jak nie to serwis. Od okolo 8 miesiecy mecze sie z moja bemka objawy takie jak : szarpanie przy ruszaniu, cofaniu ,zmianie biegow ( 2.3.4.5.6), zmieniam bieg to samochod się dławi, takze przy puszczeniu gazu np mam 4 bieg 2.5tys obrotow puszczam gaz spada do 2.2 i znowu podskauje do 2.4 tak samo przy dodaniu gazu .Ciężko czasem wchodzi 2 bieg lecz nie zawsze to jak juz samochod wgl nie chce jechac.Brak mocy samochod czasem wgl nie przyspiesza na 6 biegu max 120kmh, nie zdarza sie to zawsze po prostu jak ma kaprys , raz idzie raz totalnie brak mocy. Bardzo duza turbo dziura jakby wgl nie reagowal na gaz choc slychacc ze chce lecz nie może. Wyskakuje błąd ciśnienia doładowania turbiny. Po skasowaniu błędu samochod caly czas bez mocy.

Wymienione Turbo ( nowe)

Przepylowierz (nowe)

Zawor EGR (nowe)

Elektrozaworek (nowe)

Wycięty DPF.

Wtryski sprawdzane, podciśnienie sprawdzane.

Bmw e91 320d 163km.

Pewnie czegos jeszcze nie napisałem z checia odpisze jak cos komus przyjdzie do głowy.

Opublikowano

Standardowo sprawdzałeś parametry livedata? Jakie jest doładowanie oczekiwane a rzeczywiste? Przepływomierz ori czy zamiennik ? Próbowałeś odpiąć klapę gaszącą tą przed egr ?


Sprawdź livedata, czego żąda ECU a co dostaje.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

Opublikowano
Mechanik mowil ze na komputerze wyskakuje mu ze ( turbina daję za mało) powinna dawac wiecej. Tak z klapa było probowane jedyne co to mniejsze dragania przy ruszaniu ale nic specjalnego. Bemka jak ma akurat to przyspieszenie to tego kangurowania wgl nie ma.
Opublikowano

Dodam jeszcze lecz nie zawsze sie tak dzieje ze jak dodam gazu na jalowym wskazowka od obrotow idzie w gore ale jakby sie przycinała ( lagowała ) to samo jak spada w dol przy puszczeniu gazu.

Przepływomierz oryginał.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
na początek sprawdź nastawnik, najprawdopodobniej będzie problem z vtg w turbinie co jest częstą przypadłością turbiny mitsubishi
Opublikowano
Turbina była na gwarancji mimo ze jest nowa bo tez byly tego podejrzenia, turbo napewno jest sprawne.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jeżeli było regenerowane to powinno być też wyregulowane na maszynie chyba że to Janusz w garażu regenerował
Opublikowano
Wątpię żeby nowe turbo ktore ma 5 miesięcy zle działało, bylo zresztą oddane na gwarancje i wszystko z nią w porządku.
Opublikowano
Mechanik mówił ze mozliwe ze czujnik cisnienia doladowania jest zepsuty dzis bedzie wymieniony na nowy, jak po tym zabiegu nie bedzie działać to nowy program bedzie trzeba wgrać. Myślicie że nowy program rozwiąże problem?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Nowy program nie rozwiąże problemu.

Czujnik możesz wykluczyć.

Ktoś już Ci radził żebyś zrobił logi parametrów-bez nich nikt nic mądrego Ci nie doradzi.

Ściągaj apke Btoll i dawj logi cisnienia paliwa, przepływu powietrza i doładowania turbo

Opublikowano
Oddałem swoje BMW do specjalisty okazało sie tak jak mówicie, turbina zle jest wyregulowana w tym tyg jedzie do specjalisty by ja dobrze ustawił. Dam znać co wyszło po regulacji turbo. Dziwi mnie to ze turbo jest nowe i było oddane na gwarancję i nie dobrze działa. Podobno ciężko jest ustawić ją by działała jak powinna.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
To nie turbjna jest źle wyregulowana, tylko masz problem gdzieś w aucie ale skoro specjalista sie tym zajął, to pewnie sobie z tym poradzi czego Ci życze z całego serca...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Panowie odkopuje temat bo z samochodem chyba gorzej niz bylo, Turbo nie było tykane wręcz, wysmieli ze chce wyregulować nowa turbine. Jeździłem z tym cały czas i bez zmian Bemka raz ma chyba z 90km raz 120km, prace silnika bym ocenil jak u starego traktora , jednym słowem porażka. Pogrzebałem troszke w silniku odpialem przeplywke, odpiolem akus zeby błędy sie wykasowaly no i Bemka działa jak marzenie. Działała tak przez chyba 2 dni, wymienilem caly kabel jak i to wejście 4 pinowe no i dzialala dobrze przez 4h i znowu źle. Przeplywomierz jest nowy, powinno byc wszystko okej, moje pytanie jest takie czy czasem nie trzeba zadaptowac nowej przeplywki?

Jutro pozycze przeplywke od znajomego i zobacze czy czasem nie przyszla uszkodzona. Co myslicie z tą adaptacja ?

Opublikowano
Może głupie pytanie, ale jak wyciągałeś wtryski do sprawdzenia to włożone zostały w te same miejsca? Lub zostały przypisane in nowe numery i wprowadzone przez kompa na nowo?
Opublikowano

Tak sprawdzane było, wszystko jest na swoim miejscu.

Cos chyba musi byc z przeplywka bo dziwna sprawa ze po odpieciu i ponownym podlaczeniu samochód naprawdę działał niesamowicie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.