Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześc,


z góry wiem, że temat czujnika kąta skrętu był poruszany w moim temacie dotyczącym tempomatu ale tutaj sprawa ma się inaczej i troche inaczej to wygląda.


Pacjent to nie E90 a E71 lci z 2013r. (vin: L860620)


Po zmianie przełączników zespolonych SZL nie mogę wykasować adaptacji czujnika kąta skrętu. Wchodzę w Tool32 DXC_70 po czym wchodze w lenkwinkel... cała adaptacja się wykonuje, status jest jako ok ale wszystkie błędy wracają od razu.


ICM wywala błąd 644c

DSC - 6F56

VGSG - CF80

DME - 4c3c


Auto posaida o ile dobrze pamiętam aktywny hydrauliczny układ kierowniczy, czy powinienem też zrobić jego adaptację?

Przy kodowaniu pod nowe 544 (tak auto w serii nie miało tempomatu) koduje EHB3, KOMBI, ICM - czy o czymś zapomniałem?


Możliwe, że jest to spowodowane starymi SpDaten? bardziej bym stawiał na to, że jakaś kalibracja nie chce przejśc bo nawet po wykodowaniu 544 i wsadzeniu oryginalnych przełączników nadal nie mogę się pozbyć kontrolek świętej trójcy i nie przechodzi mi adaptacja.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Przeprogramuj dsc. Winkfp np. Czasami samo kodowanie i kalibracja nic nie daje. Daj jakies tlumaczenie/opis tych bledow.
Opublikowano
Też właśnie tak myślałem aby jeszcze dłubnąć to Winkfp. Przez comfortmode i zrobić update zusb mimo wszystkiego?
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Tak, nawet jak soft ten sam, przeprogramuj.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Kalibracja aktywnego potrzebna jak swieci sie kierownica na pomaranczowo ale najpierw dsc, te kontrolki musza zniknac, pozniej aktywny.
Opublikowano

Właśnie nie wiem czy Tool32 ma możliwość kalibracji aktywnego układu :?: :?:


Problem w tym, że świecą się typowe 3 kontrolki czyli trakcja, ręczny i ikonka kierownicy. Przy adaptacji czujnika kąta skrętu przez tool32 na chwilę znikają i zaraz znowu się pojawiają. iDrive wyświetla błąd kontroli trakcji, błąd DBC, Błąd układu kierowniczego i błąd napędu 4x4.


spróbuje jutro winkfp zaprogramować i zobaczymy czy to coś zmieni

Opublikowano

Untitled.png


takie bledy wywala dsc. wyglada mi to na aktywne sterowanie. Nie wiem czy tool32 ma mozliowsc kalibracji active steering? jesli ma ktos z was jakis pomysl dajcie znac bo sprawa dosc pilna


dsc jeszcze nie flashowalem

Opublikowano

Zrobiłem flash DSC później Tool32 DXC_70 i lenkwinkel_dsc i tak jak kontrolki na chwile gasły tak znowu wracają.


Może tool32 nie ogarnia tego EHB70


EGS:

Cf2C Multiple fault message 3 (low-level seriousness) for (EGS_EL, PT-CAN) from (DSC_Modul, PT-CAN)

Opublikowano

Właśnie udało się ogarnąć, nie lubię ISTY ale już się zmusiłem i zrobiłem to przez iste, wystarczyło zrobić kalibrację ActiveSteering.


Z początku zniknęła sama kontrolka kierownicy, wyłączyłem włączyłem auto i wszystko zniknęło. Teraz bawię się w tempomat czemu mimo kodowania nie utrzymuje prędkości.


Jak wymyślę to napisze. Dzięki KKX, znowu mi pomogłeś :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.