Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Cześć!

Podłączyłem dziś z kumplem system diagnostyczny iCar Pro w celu sprawdzenia wtrysków i DPFa oraz usunięciu błędów po kolizji. Wtryski elegancko, DPF według systemu elegancko (100km temu był czyszczony, nawet nie wiem kiedy, nie czułem), błędów było z 10. Usunęliśmy je po czym powrócił jeden a mianowicie 452A. Jest to błąd związany z DPFem i czegoś tu nie rozumiem... skoro system pokazał, że DPF był czyszczony 100 km temu, sadzy 8g, popiołu 50g to o co chodzi? Po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu błąd znów powrócił. Nie wyświetla mi się w iDrive, ale w tym systemie go wywala. Dlaczego tak się dzieje? Czy DPF jest już do wywalenia czy o co chodzi? Druga sprawa to system start stop. Przed wykasowaniem błędów cały ten nieszczęsny start stop miałem wyłączony, musiał to zrobić poprzedni właściciel (autko sprowadzone z Belgii) a po całej operacji pojechałem do domu i przy zatrzymaniu zgasło mi auto, na konsoli wyświetliło się coś z systemem start stop, nie pamietam dokładnie co tam było napisane, ale wydaje mi się, że było to info o wyłączeniu start stop po czym działa to u mnie spowrotem (żadnych kodowań itp nie robiliśmy, jedynie usunięcie błędów). Czy może mi ktoś podpowiedzieć co się stało, że spowrotem to się włączyło? Czy przez iCAR Pro i apke bimmer tool mogę spowrotem to wyłączyć? Wiem, że mogę to robić za każdym razem gdy odpalam auto, ale wolałem jednak jak było wyłączone na stałe.


Auto to BMW 320d 2010 polift n47 D20C

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

452A oznacza ze przyjęta przez BMW żywotność filtra zbliża się do końca - chyba powyżej 200tys KM. Pomaga rejestracja wymiany filtra - o ile wiesz, że ten jest w dobrym stanie.

Wystarczyło poszukać.

Co do start stopu to może był tam jakiś błąd, który właśnie go blokował. Szkoda, że nie podałeś błędów jakie były na początku.

spacer.png

Opublikowano

Czyli za jakiś czas będzie trzeba wywalić DPF'a :)

A z tymi błędami to kurczę z rozpędu usunęliśmy wszystkie.. Mój błąd. Na przyszłość będę bardziej ostrożny bo strasznie mnie irytuje ten start/stop.. Jakoś tak mi się wbiło w głowę, że mając diesla zanim zgaszę muszę poczekać chwilę i aż mnie normalnie boli jak zapomnę wyłączyć przyciskiem i auto gaśnie na światłach :D W każdym razie niedługo będę wgrywał PL mapy to od razu zakoduje pare rzeczy.


Dzięki za pomoc :)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Wywalic to mozesz tesciowa z auta a dpf zostaw i czytaj ze zrozumieniem co kolega wyzej napisal.
Opublikowano
Czytam kolego ze zrozumieniem :) jeśli się okaże, że jest w dobrym stanie to zrobię tak jak kolega napisał a jeśli będzie na wykończeniu to najprawdopodobniej dpf i egr pójdą w odstawkę ;)

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.