Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Teraz najlepsze.

Dzisiaj wsiadłem do samochodu i pojawił się AA!


Potwierdzam więc, że sama aktualizacja softu to jedno a czasem trzeba poczekać kilka dni na aktywację.


A co do infolinii BMW to szkoda słów :duh:

  • Odpowiedzi 117
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

U mnie dostępność aktualizacji została zasygnalizowana przez aplikację. Samochód nic nie zgłaszał.

Masz apkę na smartfonie?

Opublikowano
Mam. W części informacje mam napisane, że brak nowych aktualizacji. Z resztą nigdy nie było tam innego napisu a soft mam już dosyć stary...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pozostaje poczekać. Oni to chyba po trochu udostępniają wg nr VIN.


A teraz kolejna ciekawostka... Właśnie pojawił się w moim samochodzie Apple Car Play. Za darmo. A jeszcze 3 dni temu miałem opcję jego dokupienia za 1200zł :!:

Jak ktoś niedawno kupił albo zapłacił za to przy konfigurowaniu samochodu to po raz kolejny BMW zrobiło takich ludzi w bambuko :shock:

Opublikowano

U mnie właśnie zainstalowana nowa wersja

Najpierw info na apce. Ściągnięte na telefon, potem z telefonu do auta i na postoju zainstalowała się.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano
Mam taki problem udało mi się połączyć telefon p30 pro z android auto jednak nie mam internetu . tzn google maps się nie ładują z widokiem nie działa asystent mówi o braku połaczenia. Moim zdaniem winą jest to że trzeba być połączonym z wifi samochodu które nie ma netu. Z samsungiem s20 nie miałem tego problemu.
Opublikowano
Mam taki problem udało mi się połączyć telefon p30 pro z android auto jednak nie mam internetu . tzn google maps się nie ładują z widokiem nie działa asystent mówi o braku połaczenia. Moim zdaniem winą jest to że trzeba być połączonym z wifi samochodu które nie ma netu. Z samsungiem s20 nie miałem tego problemu.

 

Robiłeś jakieś ustawienia w S20? Mam połączenie bluetooth, połączenie z WiFi, a podczas nawiązywania połączneia z Android Auto, na ekranie BMW napisane jest, żeby sprawdzić ustawienia urządzenia. Będę wdzięczny za pomoc, bo już szlag mnie trafia. Nowy telefon, wszystkie aktualizacje a problem z podpięciem...


AA pobrało mi się dzisiaj z aktualizacją 7/2020.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Jaką macie wersję androida?


W opisie aktualizacji softu BMW jest napisane, że wymagany jest smartfon samsung, google lub dowolny z androidem 11 do pracy przez wifi. Inne wymagają zdaje się podłączenia kablem.

Opublikowano
ja mam Galaxy S9+ Android 10 i działa bez problemu. Włączam WIFI, Bluetooth i NFC zanim wsiąde do samochodu. Bez problemy nawiązuje połączenie i pokazuje dostępne Android Auto na ekranie samochodu. Spróbuj wejść w zaawansowane funkcje Wi-Fi i wi-fi direct na telefonie i zobacz czy tam masz wszystko powłączane (Wi-fi automatyczne, przełącz na dane komórkowe itp). Następnie w aplikację w telefonie Android Auto i zobacz czy masz ustawione wszystkie "Zezwolenia"
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Dzwoniłem do bmw i usłyszałem, że drive recorder w Polsce działa tylko z samochodami z konfiguracją z fabryki. Zapytałem czy jak pojadę do niemieckiego salonu (mam blisko) to mi wgrają, pan odpowiedział, że całkiem możliwe ale nie wie czy będzie działało po przekroczeniu granicy (ale chyba powinno bo w skonfigurowanych działa). tylko czy Niemcy wgrają - ja niestety po ich niemu tylko Bruner i volkswagen, jak byś miał kogoś kto zadzwoni do nienieckiego salonu i zapyta o wgranie to jestem w stanie zaryzykować i sprawdzę czy działa po przekroczeniu granicy. Pozdrawiam.
Opublikowano

Hey,

Czy macie już tą nowa wersje oprogramowania, która miała być instalowana zdalnie?

U mnie na razie cisza i cały czas brak aktualizacji.



Wysłane z iPad za pomocą Tapatalk

Pozdrawiam

Arljazz

Opublikowano

Ja mam nadal 07/2019.55 :) nie miałem zdanego update od nowości ponad rok temu :)

Oddaje w środę na gwarancji bo skrzypi fotel i guzik podłokietnika to od razu mają mi wgrać coś nowego.

Opublikowano
Nadal powiadomień brak ale dzięki wizycie wsewisie mam teraz 11/2020.36 i mam wreszcie wszystko :)
Opublikowano

Czy komuś działa AA po kablu ze starszymi wersjami Androida?

Wg aplikacji AA wireless działają tylko:

1. Telefony z Androidem 11 plus Wi-Fi 5 GHz;

2 część Samsungów i Google chyba z Androidem 10.

3. Część Samsung Galaxy z Android 9.


Mam Huawei P20, który mi w zupełności wystarcza, ale nawet po kablu nie chce go odczytać. Wydaje mi się że nowsze systemy (odebrany w tym miesiącu G21) łączą się tylko wireless.

Opublikowano

Z tego co wynikało z forum huawei wcale nie pracują, kilka osób mialo problem z p30pro.

Ja mam Galaxy s8+ i działa plus służbowe a51 i też działa.

Opublikowano
Koledzy. Z Huawei też działa, tylko trzeba przejść w tryb programisty w AA w telefonie. Trzeba wejść w ustawienia AA, na samym dole podana jest wersja AA, trzeba w nią klikać kilka/kilkanaście razy, przejdziecie w tyb programisty i wtedy można włączyć opcję "połącz bezprzewodowo", sprawdzone, działa, powodzenia :)
Opublikowano

Jest dokładnie tak jak napisał bicpl.

Natomiast jeżeli chcecie korzystać z mobilnej transmisji danych po połączeniu z AA to można aktywować "opcje programisty" w telefonie a następnie "Komórkowa transmisja danych zawsze włączona".

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Dotychczas nie miałem żadnych problemów z Android Auto w swoim X5


Ale od 3 tygodni nie mogę korzystać z Android auto ponieważ nie łączy się z internetem.


Telefon Samsung Note 9 z Android 10 łączy się bezprzewodowo po sieci Wi-Fi z autem i uruchamia się Android Auto


Ale nie mogę korzystać z Google Maps albo Spotify ponieważ nie ma połączenia z internetem.


W ustawieniach Wi-Fi jest komunikat "połączono bez internetu"


Nic wcześniej nie zmieniałem w ustawieniach jedyne co zrobiłem jeden raz wyłączyłem ręczenie Wi-Fi w telefonie żeby wyłączyć Android Auto bo miałem rozładowaną baterię


Tak naprawdę od tego momentu zaczęły się problemy.


Jeszcze jedno zdarzenie to ostatnio włączył mi się lejek u operatora komórkowego po tym jak przekroczyłem limit danych. Ale teraz mam pełen dostęp do internetu


Jak się uruchamia Wi-Fi jest komunikat "sprawdzam jakość internetu" potem drugi "połączono bez internetu".


Ktoś pomoże jak sobie z tym poradzić

Opublikowano
Dotychczas nie miałem żadnych problemów z Android Auto w swoim X5


Ale od 3 tygodni nie mogę korzystać z Android auto ponieważ nie łączy się z internetem.


Telefon Samsung Note 9 z Android 10 łączy się bezprzewodowo po sieci Wi-Fi z autem i uruchamia się Android Auto


Ale nie mogę korzystać z Google Maps albo Spotify ponieważ nie ma połączenia z internetem.


W ustawieniach Wi-Fi jest komunikat "połączono bez internetu"


Nic wcześniej nie zmieniałem w ustawieniach jedyne co zrobiłem jeden raz wyłączyłem ręczenie Wi-Fi w telefonie żeby wyłączyć Android Auto bo miałem rozładowaną baterię


Tak naprawdę od tego momentu zaczęły się problemy.


Jeszcze jedno zdarzenie to ostatnio włączył mi się lejek u operatora komórkowego po tym jak przekroczyłem limit danych. Ale teraz mam pełen dostęp do internetu


Jak się uruchamia Wi-Fi jest komunikat "sprawdzam jakość internetu" potem drugi "połączono bez internetu".


Ktoś pomoże jak sobie z tym poradzić

Dokładnie nie pamiętam, ale chodzi o to, że w momencie, gdy masz na tel komunikat o połączeniu sieci WiFi ale bez i ternetu, kliknij ANULUJ a nie OK. Wiem, na logikę wygląda na to, że rozłączysz WiFi, ale nie, sieć WiFi działa ale tel nie bierze wtedy internetu z samochodu, którego tam nie ma :)

Opublikowano


Ktoś pomoże jak sobie z tym poradzić

Dokładnie nie pamiętam, ale chodzi o to, że w momencie, gdy masz na tel komunikat o połączeniu sieci WiFi ale bez i ternetu, kliknij ANULUJ a nie OK. Wiem, na logikę wygląda na to, że rozłączysz WiFi, ale nie, sieć WiFi działa ale tel nie bierze wtedy internetu z samochodu, którego tam nie ma :)

 

Nie bardzo wiem jak ma to zrobić bo nie ma możliwości wyboru, nie mogę anulować połączenia Wi-Fi bez internetu



To ten problem że direct Wi-Fi nie korzysta z Internetu LTE Orange w telefonie

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.