Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam,mam problem z moim BMW E87 116i 2006r. Podczas jazdy zgasł mi silnik z mojej winy ponieważ, za późno wcisnąłem sprzęgło.Po odpaleniu wyskoczyły 3 kontrolki: check engine,trójkąt z wykrzyknikiem,i od hamulca ręcznego( wszystkie żółte).Od tej sytuacji minęło trochę czasu i mój znajomy podpiął komputer i wykasował wszystkie błędy.Ale po czasie problem znów się pojawił. Raz wywali te 3 kontrolki i samochód ,,muli'' ,słabo przyspiesza i ma słabą reakcję na gaz.A kolejnym razem wyskoczy tylko check engine (żółte) i auto jeżdzi i przyspiesza normalnie.Innym razem nic nie wyskoczy i jezdzi normalnie.A jeszcze innym razem wyswietli się check engine i po przejechaniu kilku metrów znów pojawią się owe 3 kontrolki.



Co może być przyczyną i jak to ewentualnie naprawić ?


Pozdrawiam :)



dcd6c619d1c0ff79.jpg

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Chcesz powiedzieć, że podpiąłeś pod kompa auto i nie spisałeś kodów błędu? Samochód sam ci mówi co jest źle, tylko współpracuj z nim. Jedź jeszcze raz do kolegi i podaj tu błędy.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Błędy DSC czyli pewnie te pierścienie na półosiach . Jeśli chodzi o silnik to nie wiem . Ogólnie spisać błędy .
  • 2 miesiące temu...
Opublikowano
Odświeże trochę temat, winna była przepustnica ,a konkretnie potencjometr przepustnicy. Zostala wymieniona i jakis czas bylo ok.Po czasie wywalilo kolejne bledy i winny był elektrozawor podcisnienia do ,,boostera hamulców',również został wymieniony.Pojezdzilem kilka dni i znowu te 3 kontrolki i tryb awaryjny. Znajomy mechanik mówił mi ,że winna może być wiązka silnika,że czesto w tym modelu byl z tym problem.Tym bardziej ,że jeden z kabli poszarpał mi jakis zwierzak.Kabelki zostały polutowane(z jednego grubego przewodu ,z kabla o strukturze harmonijki) dużo wczesniej Ogladajac wiązki nie zauwazylem zadnego uszkodzonego przewodu. Co o tym sądzicie ?
Opublikowano

Z tego co widze na angielskich stronach to uszkodzona wiązka.


The faults stored in the DME are 2CF8, 2CF9, 2CFA. The faults are related to the electronic throttle valve potentiometers 1 & 2; the faults are currently not present. The integrity of the crimps in the wiring harness for the throttle valve are unsatisfactory.


For these faults the engine wiring harness with require replacement.

Opublikowano

Wiekszość przewodów wiązki znajduje się pod kolektorem ssącym. Wiec jak go zdemontować ?

Z tego co widze trzeba odpiąć również listwe wtryskiwaczy. I jesli mam racje to jak to zrobić ?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.