Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam może ktoś mi pomoże w ustaleniu co jest przyczyna.

BMW E39 M52B20 97r

Jakieś 1,5 miesiąca temu w aucie zostało wymienione

Uszczelka pokrywy zaworów

Uszczelka kolektora wydechowego

Paski Wieloklinowe

Po wymienię zrobiłem jakieś 1,5tys km była w tym trasa na Niemcy.

W trasie wszystko w porządku zero jakiś objawów na postojach jak i w trasie. Jak już Dojechałem do miejsca docelowego zatrzymałem się na światłach auto zaczęło się dziwnie zachowywać , zaczęło trząść silnikiem na wolnych obrotach i przy dodawaniu gazu dusić się i dziwne cykanie z pod maski .

Następnego dnia pozmieniałem cewki , dalej trzęsie silnikiem przy odpinaniu 1 cewki Silnik wg nie reagował na następne cewki Silnik czuć ze reaguje. Myślałem ze cewka poszła Wiec kupiłem cewki (Bosch ). Ale dalej to samo zero reakcji na tym 1 cylindrze.

Następnie wymieniłem.

Czujnik położenia Wału (SIEMENS)

Czujnik położenia walka rozrządu (BMW OE)

Odme wraz z przewodami (Febi) tu się przydało bo była zawalona i przewody już liche

Niestety nic to nie pomogło, zamówiłem wiec Miernik ciśnienia do sprawdzenia kompresji, wyniki były takie

1 cylinder ledwo podnosiło wskazówkę

2/3/4/5/6 cylinder po 14 barów

Udało mi się znaleść serwis który podłączył auto pod komputer program na wydruku (esi tronic 2.0 )pokazało takie błędy

Luftmassen- oder Luftmengenmesser Zündkreis Zylinder 1 Nockenwellen Positionsgeber Relais Kraftstoffpumpe Kurbelwellen Positionsgeber Drosselklappen-Potentiometer Temperaturfühler Kühlmittel

Tu filmik z pracy silnika po pary dniach jak auto stało słychać jakieś stuki


https://youtu.be/9kTM2pjlX7I

Opublikowano
Nie dziw się że masz kłopoty jak jeden cylinder nie ma ciśnienia. Żadne cewki nie pomogą. Może stanął pierścień demba. Możesz ratować się intensywnym plukaniem silnika a jeśli nie chcesz to rozbierać silnik. Możesz zrobić próbę olejowa
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak dla mnie to bez zdjęcia głowicy sie nie obędzie, na moje oko cos z zaworami, ale bez rozbiorki silnika to tylko gdybanie.
Po czterdziestce człowiek ma, trochę z osła, trochę z lwa.
Opublikowano

Ja bym od razu spróbował z płukanką, to najprostszy i najtańszy sposób na przywrócenie silnika do pełnej sprawności. W 101 napraw był taki przypadek słabej kompresji na jednym cylindrze, Grześ zastosował płukankę i auto odżyło. Podejrzenie padło na zawieszony zawór przez zanieczyszczenia.



Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk

BMW - Bardzo Mądry Wybór ;-)

http://forum-lines.ru/rez/ab278744.gif

Opublikowano

Zamówiłem ten środek Pro-Line Engine Flush Zobaczymy czy coś pomoże

I nowy olej Liqui Moly Synthoil High Tech 5W-40

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.