Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
widzę, ze M2 tylko 4 lata produkowali, a wie ktoś ile szt ?
Opublikowano
Myślę, że na pewno dostanie nową, ciemniejszą grafikę świateł z tyłu , coś w stylu G30 LCI + nowe światła z przodu. Co do wnętrza, jak dla mnie 2 wielkie tablety to jest porażka w autach typu M3/M4... Tęsknie za analogami z poprzedniej generacji. Nawet w Porsche 911 992 mają analogowy obrotomierz i wygląda to zacnie, a tu ...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Myślę, że na pewno dostanie nową, ciemniejszą grafikę świateł z tyłu , coś w stylu G30 LCI + nowe światła z przodu. Co do wnętrza, jak dla mnie 2 wielkie tablety to jest porażka w autach typu M3/M4... Tęsknie za analogami z poprzedniej generacji. Nawet w Porsche 911 992 mają analogowy obrotomierz i wygląda to zacnie, a tu ...

Ten wyświetlacz w ID8 też mi kompletnie nie pasuje wole tak jak jest solidne fizyczne guziki.

Światała z tyłu będą zapewne nowe ale przód wg mnie zostanie bez zmian. Przednie lampy pochodzą z modelu 4er a lifting serii 4 wg tej rozpiski planowany jest na 2024 i może wtedy coś się zmieni w lampach z przodu.

Tak jak F80 dostało nowe wnętrze i idrive oraz lampy tył w 2016r a lampy przód z serią 4 w 2017r.

Opublikowano

Oto mamy zdjęcia szpiegowskie na przykładzie M340i : https://www.motor1.com/news/533182/2022-bmw-3-series-facelift-spy/

Tak jak w przypadku G30, będzie lekka modyfikacja zderzaków i świateł. Nic ciekawego, chyba, że komuś się podobają 2 duże ekrany od komputera przed sobą. Dla mnie to wygląda trochę odpustowo, mam wrażenie, że w nowym Mercu W206 jakoś lepiej wkomponowali 2 wielkie ekrany. Tam aż tak to nie kuję w oczy. :x

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wygląda jakby miały być normalne nerki, nawet jak te wielkie się już trochę opatrzyły to i tak mniejsze ładniejsze :cool2:
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
wygląda jakby miały być normalne nerki, nawet jak te wielkie się już trochę opatrzyły to i tak mniejsze ładniejsze :cool2:

To nie jest M3 tylko G20 prawdopodobnie M340i

Przodu w M3 na pewno nie zmienią bo to model z tego roku. Ja stawiam na nowe lampy tył i ewentualnie ID8 oby nie.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Id8 raczej na bank pojawi sie jak najszybciej we wszystkich modelach. Dla producenta jest po prostu taniej utrzymac jedna wersje oprogramowania.
  • 1 miesiąc temu...
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Aha... a Wam naprawdę się już podoba ten przód? Kurcze, mam f30, myślę żeby za rok może dwa zmienić na G20 bo jest piękne, ale G80 to jest jakaś karykatura. Ratuje go tylko znaczek M.

Kwestia przyzwyczajenia mi też się nie podoba a auto zamówiłem bo jest inne i ma wiele innych plusów.

Przód już akceptuję ale nie powiem o nim że jest ładny zresztą praktycznie żadne nowe BMW mi się nie podoba poza G20.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

W ciemnych kolorach - czarny czy TB - wyglada wg mnie calkiem ok, szybko mozna sie przyzwyczaic i polubic.

Jakie czasy oczekiwania na dzis?

.

  • 5 miesięcy temu...
Opublikowano

Cześć,


Czy jest tutaj ktoś kto użytkuje M3 lub M4 z serii G w wersji xdrive? Mam konkretne pytanie w kwestii prowadzenia / przeniesienia napędu?

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano
Witam. Panowie pytanie do uzytkownikow m3 xdrive. Jak eksploatuje sie ten samochod na codzien. Mysle o standartowych fotelach i czy przy codziennej jezdzie do pracy i np kawa nad mozem nie jest zbyt uciazliwie?
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano
Panowie pytanie może nie na miejscu ale zaryzykuję.Zastanawiam się nad M3 G80 ale jest jeszcze 911 carrera 4s.Co byście brali?
Opublikowano

Jeśli tylne miejsca nienadające się dla dorosłych są akceptowalne, to tylko 911.

Lista przewag jest dosyć długa dla prosiaka. Z największych to dużo lepsze prowadzenie, bezdyskusyjny wygląd i mniejsza utrata wartości.

Opublikowano

Cześć

Jaki jest na ten moment orientacyjny czas realizacji zamówienia na M3?

Można liczyć na jakieś rabaty? Jeśli tak to jaki przedział?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie pytanie może nie na miejscu ale zaryzykuję.Zastanawiam się nad M3 G80 ale jest jeszcze 911 carrera 4s.Co byście brali?

 

Przecież to całkowicie inny budżet. M3 po rabacie w fajnej wersji kupisz za 450tyś a 911 4s to grubo ponad 700 żeby coś w tym aucie było rabat też minimalny.

Opublikowano

Na rabaty to ja bym nie liczył. Budżet inny, ale żeby M3 miało to co Porsche ma w standardzie, to trzeba dopłacać, choćby felgi 20/21" w 911 są za darmo, a w BMW trzeba dopłacać do 19/20" min. 9tys.

Druga sprawa, to jeśli popatrzymy na wartość odsprzedaży, to całkowity koszt posiadania Porsche za 700tys i BMW za 500tys może się spokojnie zrównać ;)

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Jak jest taki wybór brałbym Porsche :cool2:
Samochody które były złe jak były nowe, odradzają się w Polsce jako używane BMW
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Na rabaty to ja bym nie liczył. Budżet inny, ale żeby M3 miało to co Porsche ma w standardzie, to trzeba dopłacać, choćby felgi 20/21" w 911 są za darmo, a w BMW trzeba dopłacać do 19/20" min. 9tys.

Druga sprawa, to jeśli popatrzymy na wartość odsprzedaży, to całkowity koszt posiadania Porsche za 700tys i BMW za 500tys może się spokojnie zrównać ;)

W M3 felgi są za darmo. M3 już w standardzie ma bardzo dużo i zazwyczaj doposażenie nie przekracza 40 000 jeżeli ktoś nie cuduje z carbonami i pakietem torowym i ceramiką. W porsche za to wszysyko kosztuje krocie.

Opublikowano
Na rabaty to ja bym nie liczył. Budżet inny, ale żeby M3 miało to co Porsche ma w standardzie, to trzeba dopłacać, choćby felgi 20/21" w 911 są za darmo, a w BMW trzeba dopłacać do 19/20" min. 9tys.

Druga sprawa, to jeśli popatrzymy na wartość odsprzedaży, to całkowity koszt posiadania Porsche za 700tys i BMW za 500tys może się spokojnie zrównać ;)

W M3 felgi są za darmo. M3 już w standardzie ma bardzo dużo i zazwyczaj doposażenie nie przekracza 40 000 jeżeli ktoś nie cuduje z carbonami i pakietem torowym i ceramiką. W porsche za to wszysyko kosztuje krocie.

No nie są felgi w cenie. Dopiero jak dopłacisz do najdroższej wersji Competition xDrive. Razem z wspomnianymi przez Ciebie 40tys masz ponad 0.5mln za M3 i rabat tego znacznie nie obniży.


911 4S nie trzeba dokładać wiele, bo w większości płaci się krocie za duperele typu jakieś logo tu, logo tam, lakierowanie czegoś itp. Dokładnie tak samo jak w BMW, nie wydziwiasz, masz cenę prawie jak z katalogu.


Jakby nie było, mam dwa nowe Porsche z salonu, szczególnie ciekawe jest Cayenne Turbo, bo auto miało tyle konkretów w standardzie (jak np. hamulce pół-ceramiczne, felgi 21"), dopłacałem za lakier, skóry, komfortowe fotele i parę dupereli, wyszło mniej niż 10% wartości auta. Czekaj czekaj, czy 40tys przy 500tys za M3 to nie jest trochę mniej niż 10% ? :lol:

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Pisaliśmy o 911 4s więc do porównania wziąłem analogicznie M3 xdrive gdzie felgi są za darmo.

Mój konfig wyszedł katalogowo 510 cena transakcyjna 430 a auto ma wszystko poza pakietem torowym.

Deska i boczki skóra, asystenci pro, światła laser, hk itd.

W tej cenie mamy u konkurencji RS3 czy CLA 45s auta segment niżej które nie mają nawet połowy tych opcji które są w m3 więc cena za emkę jest naprawdę dobra.

Konfigurowałem wlaśnie 4s bez szaleństwa po minimum to co musi być wyszło 770 minus rabat max 5% 730 vs 430 to jednak nie jest ta sama półka cenowa raczej?

Nie kwestionuje wyższości Porsche bo jest to świetne auto sportowe a M3 to usportowiony sedan nie ta klasa ale w cenie M3 nie ma lepszego auta mimo paskudnego przodu.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.