Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Patrzysz na koszt zakupu, a ja patrzę na koszt posiadania :)

I absolutnie nie wierzę w rabat 16% dla M3, dla mnie to 100% ściema, wiele razy na forum ludzie się przechwalali rabatami, które były nieosiągalne dla kogoś, kto kupuje nowe BMW raz na rok/dwa. Duże rabaty to były tylko jak pokazali nowy model albo LCI i musieli się pozbyć stocku.

Opublikowano
16% było realne, sam takowy dostałem.
http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Patrzysz na koszt zakupu, a ja patrzę na koszt posiadania :)

I absolutnie nie wierzę w rabat 16% dla M3, dla mnie to 100% ściema, wiele razy na forum ludzie się przechwalali rabatami, które były nieosiągalne dla kogoś, kto kupuje nowe BMW raz na rok/dwa. Duże rabaty to były tylko jak pokazali nowy model albo LCI i musieli się pozbyć stocku.

Mogę Ci wysłać zamówienia na priv więcej wiary. Teraz jest troche gorzej ale te 10%+ bez problemu do ugrania na M na zwykłe modele lepiej.


Licząc koszt posiadania pamiętaj jaki mamy wibor i jaki będzie koszt finansowania 400tyś a jaki 700tyś.

Można kupić za gotówkę ale przy obecnych przepisach podatkowych i limicie 150 netto jest to nie opłacalne.

Opublikowano
Mogę Ci wysłać zamówienia na priv więcej wiary. Teraz jest troche gorzej ale te 10%+ bez problemu do ugrania na M na zwykłe modele lepiej.


Licząc koszt posiadania pamiętaj jaki mamy wibor i jaki będzie koszt finansowania 400tyś a jaki 700tyś.

Można kupić za gotówkę ale przy obecnych przepisach podatkowych i limicie 150 netto jest to nie opłacalne.

16% na model wg własnej specyfikacji, zamówiony pod Ciebie?

Ja raz w życiu taki rabat miałem na auto rejestrowane jako demo i tylko ograniczona ilość klientów na salon takie coś dostawała. A reszta wysokich rabatów to zawsze były auta już zamówione.

Opublikowano

Na „nowości” do produkcji miałem najwięcej 17 i 18%.

Z placu 28%.

„Stare” serie 7 miały rabaty po 38-40%, ale mnie nie interesowały.

O jakichś bieda edycjach nie piszę, bo nie kupowałem. No i I połowę 2020 roku (covid) też pomijam.

Sławomir jaką 911 zakupiłeś?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Mogę Ci wysłać zamówienia na priv więcej wiary. Teraz jest troche gorzej ale te 10%+ bez problemu do ugrania na M na zwykłe modele lepiej.


Licząc koszt posiadania pamiętaj jaki mamy wibor i jaki będzie koszt finansowania 400tyś a jaki 700tyś.

Można kupić za gotówkę ale przy obecnych przepisach podatkowych i limicie 150 netto jest to nie opłacalne.

16% na model wg własnej specyfikacji, zamówiony pod Ciebie?

Ja raz w życiu taki rabat miałem na auto rejestrowane jako demo i tylko ograniczona ilość klientów na salon takie coś dostawała. A reszta wysokich rabatów to zawsze były auta już zamówione.

 

Sławomir dokładnie tak moje konfiguracje na M3 niestety prawie rok oczekiwania a mialo być 4-5 miesięcy.

Na M340i w mojej konfiguracji ponad 20% w 2021r ale te czasy już szybko nie wrócą oby w ogóle.

Opublikowano

No cóż, raz w życiu miałem możliwość rabatu większego niż 20% i to było na 7er ze stocku, a ponad 10-12% nigdy w normalnym obrocie nie widziałem na oczy, widać jakoś mnie sprzedawcy nie lubią :] Nie słyszałem też o czymś takim z pierwszej ręki nigdy, żeby ktoś ze znajomych miał takowy rabat, nie wiem więc od czego to zależy?


@klakierek

Nie mogę pisać publicznie xD Z pewnych względów moje konto na tym forum jest spalone, nawet myślałem czy nowego nie zakładać, ale mi się nie chce. Niestety w PL chwalenie się czymkolwiek bardziej wartościowym może obrócić się przeciw Tobie, nawet jeśli nic złego nie robisz :roll: Jak chcesz to Ci na priv poślę

Opublikowano

Nigdy nie kupiłem BMW z mniejszym rabatem niż 16% - własny konfig. Stock - wiadomo że więcej rabatu. No chyba że mówimy o motocyklach, tam niższe rabaty niestety.


M3 Touring kocur! Od września można zamawiać, grudzień/styczeń pierwsze odbiory. Mam nadzieje się na pierwsze egzemplarze załapać

Opublikowano
Panowie m3 touring - co sadzicie. Dla mnie kocur.

Kompletnie nie rozumiem czym się ludzie jarają :O No kombi, będzie szybko można przewieźć kartofle :8)

 

Nigdy nie kupiłem BMW z mniejszym rabatem niż 16% - własny konfig. Stock - wiadomo że więcej rabatu. No chyba że mówimy o motocyklach, tam niższe rabaty niestety.

Noo, ja niezmienne, takie rabaty widuję tylko na forum BMW :D

A wszyscy co się chwalą, nigdy nie opisują szczegółów.

  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ponoc 8%


Mam możliwość ogarnięcia nowe m3 z kubłami na początek października

http://i607.photobucket.com/albums/tt156/henake/auta-1_zps844b52e9.jpg
Opublikowano

Czyli dostałem max, liczyłem, że można coś więcej jak 8% :(

Będę za chwile zamawiał ale jednak M4, chociaż mam info od innego dilera żeby się wstrzymać z zamówieniem bo jest sporo sztuk w drodze do dilerów i będzie można coś wybrać.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ktory kolor? Sam mam dylemat i to straszny

 

M3 brałbym tylko w szarym macie, piękny kolor na żywo IMO dla tego samochodu.


M4 to faktycznie dylemat spory :D

Opublikowano
M3 brałbym tylko w szarym macie, piękny kolor na żywo IMO dla tego samochodu.

Jak się dowiesz, ile z takim lakierem jest problemu, to nie wiem czy będziesz taki chętny, ja już kiedyś odpuściłem właśnie ten szary mat.

Generalnie dużo lepiej/prościej kupić zwykły lakier i wziąć folię matującą, wygląda to całkiem spoko.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M3 brałbym tylko w szarym macie, piękny kolor na żywo IMO dla tego samochodu.

Jak się dowiesz, ile z takim lakierem jest problemu, to nie wiem czy będziesz taki chętny, ja już kiedyś odpuściłem właśnie ten szary mat.

Generalnie dużo lepiej/prościej kupić zwykły lakier i wziąć folię matującą, wygląda to całkiem spoko.

Dokładnie tak.

Bo nawet jak weźmie się matowy szary to i tak trzeba go okleić całego PPFem więc koszt robi się 30k+ a bez oklejenia byle lekka szkoda rysa i musimy polakierować min cały bok.

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
M3 brałbym tylko w szarym macie, piękny kolor na żywo IMO dla tego samochodu.

Jak się dowiesz, ile z takim lakierem jest problemu, to nie wiem czy będziesz taki chętny, ja już kiedyś odpuściłem właśnie ten szary mat.

Generalnie dużo lepiej/prościej kupić zwykły lakier i wziąć folię matującą, wygląda to całkiem spoko.

 

To samo mówi mój detailer - wszystkie aktualnie BMW mam w pełnej folii, więc jestem przyzwyczajony, że to trzeba od razu po zakupie zrobić :cool2:


Widziałem natomiast na żywo ten mat w pełnej folii akurat na M5 F90 (byłem nawet bliski zakupu, to była jakaś anniversary edition) u Dobrzańskiego i na prawdę robił mega wrażenie, aktualnie najładniejszy kolor w palecie BMW dla mnie dla M-ek.

  • 4 tygodnie później...
Opublikowano
Panowie, przy kupnie samochodu za około pół bańki, oklejenie ppfem chociażby samego przodu to must have :)
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Panowie, przy kupnie samochodu za około pół bańki, oklejenie ppfem chociażby samego przodu to must have :)

W m3 koniecznie też tylne błotniki bo jest dramat a to seryjne zabezpieczenie to śmiech na sali.

Progi też warto okleić w całości bo bardzo wystają i się obijają.

  • Moderatorzy
Opublikowano

Ja polecam patent Eibacha za grosze (3 rozmiary dostępne) i chroni to zderzak tył i progi przód na froncie przed kamieniami z opon. To taki mini chlapacz z fajnego tworzywa. Jakość 10/10.

eibach-radabdeckungen--281-29.jpg?w=400&h=250&crop-to-fit&wp


Tak wyglądało na mojej starej furze, do nowej to już zamawiam. Polecane jak się ma dodatkowo dystans i to koło faktycznie wyjdzie 1,5 - 2,5 cm, to jest to nieocenione.


310582425_620731176184297_7625699025630859095_n.png?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=59L7e1Zxk_IAX9rlYSd&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=03_AVKwcHI3Zmi6IeX7oXEXAU4q5pyEBKHKTKHekJRANtcKhg&oe=63640AE1

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Ja polecam patent Eibacha za grosze (3 rozmiary dostępne) i chroni to zderzak tył i progi przód na froncie przed kamieniami z opon. To taki mini chlapacz z fajnego tworzywa. Jakość 10/10.

eibach-radabdeckungen--281-29.jpg?w=400&h=250&crop-to-fit&wp


Większość tych osłon wygląda tragicznie na aucie choć z tym od eibacha nigdy się nie spotkałem. Są takie chlapacze dedykowane do G80 różnych firm ale wyglądają jak z fiata 125p.


Tak wyglądało na mojej starej furze, do nowej to już zamawiam. Polecane jak się ma dodatkowo dystans i to koło faktycznie wyjdzie 1,5 - 2,5 cm, to jest to nieocenione.


310582425_620731176184297_7625699025630859095_n.png?_nc_cat=109&ccb=1-7&_nc_sid=ae9488&_nc_ohc=59L7e1Zxk_IAX9rlYSd&_nc_ht=scontent-waw1-1.xx&oh=03_AVKwcHI3Zmi6IeX7oXEXAU4q5pyEBKHKTKHekJRANtcKhg&oe=63640AE1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.