Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich forumowiczów.

Po bardzo długich, wyczerpujących i nieudanych poszukiwaniach seri 335i zdecydowałem sie na powrót do serii 1. Tylko w nowszej wersji.

Zawsze preferowałem wieksze samochody i takimi jeździłem, ale gdy pierwszy raz przez przypadek zakupiłem 120d z 2008r to pokochalem to autko od pierwszego jeżdżenia .


Zrobiłem nim łącznie jakieś 110 tys. Km i sprawdzał sie doskonale tak w mieście jak i w długich przekraczających 1800km trasach.


Wybór padł na M140 i , lecz z powodu duzych podatków ekologicznych nałożonych przez rząd francuski musiał bym zapłacić dodatkowo 5000€ za dowód rejestracyjny (mieszkam we Francji)

Dałem sobie wiec spokój i tymczasowo wybrałem 125i .

Autko ma czterocylindrowy silnik o pojemności 2 litrów o mocy 224km i 310Nm. Do tego 8 biegowy automat i pełny m pakiet.

W sierpniu mam wstępnie umówione podniesienie mocy na 300km i 410Nm przy stage 1.

Wizualnie dorzuciłem tylko tylny spliter i z przodu dokładka do zderzaka . Dodatkowo nakładki na lusterka m4 .

W planach mam jeszcze wymianę dyfuzora i cat back na dwie strony od Remusa.

Jeśli chodzi o wrażenia z jazdy i komfort to jest perfekcja

Spalanie w mieście ok 10l(prowokuje mnie to auto) , w trasie 5-7 w zależność od szybkosci jazdy.

Jesli chodzi o wady to jak narazie troche slabe wyciszenie przy wiekszych prędkościach i brak automatycznie skladanych lusterek, w takim wyposażeniu to skandal

Zdjecia robione na szybkiego telefonem.

Jak skończę wszystkie mody i urzadzę jej małe spa to wstawię coś lepszego.

Pozdro

%5Bimg%5Dhttps%3A//i.nfhost.me/images/2020/07/12/20200315_162100.jpg

20200711_214927.jpg

20200711_213654.jpg

20200711_214850.jpg

20200315_162833.jpg

20200711_214931.jpg

20200315_161548.jpg

20200609_000340.jpg

20200711_214557.jpg[/img]

Opublikowano
Takie parametry w tej budzie już muszą fajnie jechać :D co do wydechu to dobry kierunek, na pewno będzie dużo bardziej agresywnie, bo w mojej opinii wszystkie f20 (z wyjątkiem 135 i 140) z tyłu wyglądają dość potulnie. Czekamy na dalsze plany :D
Opublikowano

No juz teraz przy 224hp jest czym jechać, aczkolwiek delikatny program powinien zrobić różnicę :twisted: Po dzisiejszej rozmowie z Br Performance w Paryżu, gość powiedzial ze na bezpiecznym stage1 wyciągają z tego silnika 310hp i 410nM :shock:

Trochę się obawiałem bo auto jest na gwarancji , ale gość mowi ze nie ma z tym najmniejszego problemu. W razie czego mozna podjechać i za darmo przywraca go do fabrycznych ustawień.


Natomiast sprawa z wydechem się troche skomplikowala :roll:

Po konsultacji z wydechowe.pl gość powiedział że Remus na dwie strony nie podejdzie do mojego silnikaB48.

Znalazłem Supersprinta z przelotem , ale cena bez dawn pipe to 1700€ :? Wiec o 400€ drożej niż Remus.

Teraz mam dylemat bo z jednej strony chciał bym wydech jak w 135/140 a, z drugiej nie chcę pakować w to tyle kasy bo moim celem jest 140i. 3l to 3l nie ma sie co oszukiwać :8)

Zobaczymy jak to bedzie śmigać po programie i wtedy podejmę decyzję czy zostaje ze mna na długo czy idziemy w 140i.

Nie jestem zbytnio obcykany w wydechach itd. Wiec jeśli macie jakieś rady to z chęcią posłucham bardziej doświadczonych forumowiczów.

Thx i pozdro.

Opublikowano

Jeżdżę takim prawie 4 lata. W sumie fajne auto. Ma swoje plusy dodatnie i ujemne... :wink:

Lusterka można przeprogramować, tak samo jak start-stop. Śmoc podana fabrycznie jest zaniżona, bo mnie na hamowni wyszło 237KM/325Nm. Pytałem w kilku miejscach i tę wersję silnika bezpiecznie robi się na ~290KM @+down pipe. Nieco więcej można uzyskać zmieniając cały wydech, ale jak dla mnie wystarczy dodać popcorn do eco i normal. No, może jeszcze wymienię końcówki /wreszcie/ na coś ładniejszego.

BTW, do tej budy i śmocy przydały by się lepsze hample...

BTW 2, zdaje się że na kołach są gumy Bridgestone Potenza S001? Wywal to cholerstwo czym prędzej i załóż Michelin Pilot Sport 4. Tu nawet nie ma czego porównywać, bo to po prostu różne planety.

Opublikowano

Siemka

Dziękuję za odp.

Mozesz napisać coś wiecej o przeprogramowaniu lusterek??

Moge to zrobic za pomocą OBD i np. Bimmercode?

Dziwne bo gdzies tam wyczytałem ze trzeba wszystko wymienić i dałem sobie spokój . Zaznaczam ze nie mam przycisku do składania w aucie.

Co do opon masz całkowitą rację :cool2:

Mam w planach wymianę na Michelin Pilot Sport :D

Nie wiem tylko czy brac RF czy zwykłe?? Chce zamówić w przyszłym tygodniu.

Co do hamulców jestem tez tego samego zdania.

Zobaczę po programie i jak mi podejdzie to tarcze i klocki do wymiany jako pierwsze.

Dobre opony i hamulce w aucie to dla mnie rzecz najważniejsza :!:


BTW. Robiłeś juz program w swojej ? Jesli tak to napisz cos wiecej o przyspieszeniu i spalaniu.

Obczaj sobie tego Supersprinta . Nie jest tanio ale sam down pipe daje jekies 25km wiecej :P Maja tez cat back

na dwie strony ze zdjęciami po montażu. Końcówki mozna zamówić czarne lub karbonowe.

https://www.supersprint.com/ww-en/sport-exhaust-supersprint-for-bmw-f20-f21-lci-125i-20t-b48-224-hp-2016.aspx

Thx i pozdrawiam

  • Moderatorzy
Opublikowano

Jeśli nie masz przycisku do składania to nic nie zakodujesz.

Bardzo ładna jedynka :!:

Opublikowano
Jeśli nie masz przycisku do składania to nic nie zakodujesz.

Bardzo ładna jedynka :!:

 

Dziękuję. Twoja również prezentuje sie kozacko :cool2:


Wiec jest tak jak myślałem. Szkoda bo strasznie mnie to irytuje. No ale cóż....

Nie do konca rozumiem polityki BMW.

Bmw 43 tys euro z trzema dodatkowymi pakietami doposażenia =brak lusterek skladanych elektrycznie :nienie:

Peugot pierwszy lepszy za 30tys € ma taka opcję w standarcie :cool2:

Coś tu nie gra chyba?

  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano
Fajne są te dokładki. Podkreślają charakter auta. W wydech jednak bym poszedł.
Benzyna zamiast krwi...
Opublikowano
Fajne są te dokładki. Podkreślają charakter auta. W wydech jednak bym poszedł.

 

No zobaczymy po programie. Jak zobaczę że te 300kucy będzie dawać radę to wydech biorę na 100%

Opublikowano
Program to ostatnia rzecz na liście „zakupów”. Najpierw zrób wszelkie zmiany mechaniczne, bo „luźniejszy” tłumik ma spore znaczenie.
Opublikowano
Program to ostatnia rzecz na liście „zakupów”. Najpierw zrób wszelkie zmiany mechaniczne, bo „luźniejszy” tłumik ma spore znaczenie.

 

Siemka.

Sorry za głupie pytanie ,ale co masz na myśli, pisząc " luźniejszy" tłumik?

Więc co byś mi poradził na start jeśli chodzi o mechanikę?

Będę bardzo wdzięczny za wszystkie porady.

Pozdrawiam

Opublikowano

PS .

Tymczasem dalej ide w kosmetykę :D

Wpadła karbnowa osłona drążka m performance.

20200721_185507.jpg[/img]

Jest u nas fajna promocja obecnie i na wszystkie akcesoria jest 20% rabatu, przy kazdym zakupie za min. 100€ , a że w BMW kupić coś za 100€ jest łatwiejsze niż za np.50€, wiec jescze zamówiłem cały dół karbon z alacantarom. :lol:

Opublikowano

Sorry, źle zrozumiałem co chcesz zrobić z wydechem. Ten z linku jest dedykowany do silników 2.0i, więc jest OK. Pisałeś o 3-litrówce, to mnie zmyliło. Z tego co ja wiem, wystarczy zmienić tylko down-pipe i można śmiało robić program. Inny wydech to już tylko kwestia gustu, chyba że chcesz robić auto na 400 kucy :norty:

Przeprogramowanie gadżetów robił mi mój mechanik. Z dodatkowych rzeczy, mam jeszcze temp. opon obok ciśnienia powietrza i symbol M Performace jako ekran powitalny.

Obecne opony mam XL i specjalnie takie wybrałem, bo jazda na RFT to tragedia. Różnica jest taka, że na poprzednich z byle powodu auto stawało bokiem, a teraz czuję uślizg, ale mam też kontrolę nad tym co się dzieje pomiędzy kołami a podłożem. Musiałem tylko dokupić i wrzucić do bagażnika zestaw naprawczy z kompresorem i uszczelniaczem, ale to raptem 40€...

Opublikowano
Sorry, źle zrozumiałem co chcesz zrobić z wydechem. Ten z linku jest dedykowany do silników 2.0i, więc jest OK. Pisałeś o 3-litrówce, to mnie zmyliło. Z tego co ja wiem, wystarczy zmienić tylko down-pipe i można śmiało robić program. Inny wydech to już tylko kwestia gustu, chyba że chcesz robić auto na 400 kucy :norty:

Przeprogramowanie gadżetów robił mi mój mechanik. Z dodatkowych rzeczy, mam jeszcze temp. opon obok ciśnienia powietrza i symbol M Performace jako ekran powitalny.

Obecne opony mam XL i specjalnie takie wybrałem, bo jazda na RFT to tragedia. Różnica jest taka, że na poprzednich z byle powodu auto stawało bokiem, a teraz czuję uślizg, ale mam też kontrolę nad tym co się dzieje pomiędzy kołami a podłożem. Musiałem tylko dokupić i wrzucić do bagażnika zestaw naprawczy z kompresorem i uszczelniaczem, ale to raptem 40€...

 

Rozumiem. Thx za odp.

Tez w e 87 wymieniłem RF na normalne i było o niebo lepiej, wiec tutaj bedzie ten sam manewr. Teraz juz jestem tego pewien.

Zastanawia mnie czy logo powitalne m performance moge zakodować sam poprzez bimmercode ? Mam zamiar zakupic Obd .

Resztę opcji które wymieniłeś można zrobić samemu na 100%

Na demo bimmercode widziałem tez logo powitalne M135, M140 itd. Tylko M perf. nie widzę i stąd moje pytanie?

Co do wydechu to chyba sie zdecyduję na ten z Supersprinta , ale to po wakacjach na spokojnie bo inaczej mnie żona zabije :nienie:

Opublikowano

Po instalacji :8)

20200722_183405.jpg

Inne auto teraz.

Brakuje mi jeszcze dołu i bedzie idealnie.

Taka mała rzecz ,a cieszy jak cholera :D

  • 4 miesiące temu...
Opublikowano

Ładnie to wszystko wygląda :8) a jechać też pewnie musi całkiem nieźle :D

Lewarek od zmiany biegów jest kozacki, zmienia mega wnętrze :D

Jakieś dalsze plany co do modyfikacji?

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.