Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
czy po ograniczeniu egr w ISTA powiedzmy ustawiajac na +40 spalanie sie zmniejszy czy zwiekszy? Edytowane przez pluskwa9
  • 1 miesiąc temu...
  • 10 miesięcy temu...
Opublikowano
wg moich badan spalnie nie zmienia sie, czy ktos potwierdzi u siebie, moze ktos zbadal jak jest ze spalaniem po ograniczeniu egr w w wiekszym miescie, korkach itp.?
Opublikowano
nie chodzi tu o samo nagrzewanie sie silnikia. Jezeli masz egr otwarty to sa inne dawki paliwa, gdyz spaliny ograniczaja doplyw tlenu, to tak jakby zmniejszasz pojemnosc skokowa silnika.
Opublikowano
Jak Ci dymi z dpf i egrem, to Będziesz Miał Wydatki. ograniczeniem egr nic nie zdziałasz jak Ci wtryski leja albo turbina trup
Opublikowano

Skasowany egr. Silnik lapie 88-90 stopni w jakieś 5-6 minut lato.10-12 minut zima.


W zimie ci 1 litre na 100 więcej spali.


W lecie spali tyle samo albo ciut mniej.


Zdecydowanie lepiej auto pracuje bez egr.

b28nl6U.png
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

Podepnę się pod temat.

mogę jakoś w ISTA sprawdzić jak jest ustawiony / wyłączony EGR ?

Silnik 3.5d M57 z 2004

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano
Tak na szybko z pamięci. Service functions-> DDE--> Adjustment functions--> Egr adaptation. I tam możesz podejrzeć aktualnie ustawiona adaptacje egr i ewentualnie ja zmienić. Co do całkowitego wyprogramowania to musisz sprawdzić jak zmienia się wysterowanie egr w live data. Jeśli egr activation jest cały czas na 5 % to znaczy że jest całkowicie zamknięty.
  • Zasłużeni forumowicze
Opublikowano

dzięki za info.

spróbuję dzisiaj może podpiąć kompa.

mam bimmer toola, będzie tam widać na live data egr ?

bo nie pamiętam teraz


edit:

dobra znalazłem Jest "EGR wysterowanie."

Jedyne wiarygodne media....:Woda, prąd, gaz...
Opublikowano

Po kasacji egr w 525d nie widzę różnic w spalaniu ani kultury pracy. Nie widzę różnic w odpalaniu.


Plusy :


-mocniejszy kick down o jakieś 5% po. Kasacji egr dojdzie jakies 10 hp na hamowni i 20 momentu obrotowego

-brak syfu w kolektorze - raz wyczyszczony kolektor na wyłączonym egr będzie bardzo długo czysty

-brak jakichkolwiek problemów z egr, zero błędów egr-a, które u niektórych ponoc potrafiły wyrzucić nawet check engine

-wyelinowane ryzyko poważnych usterek egr-a, które w nowych bmw doprowadzały nawet do pożaru pod maską samochodu

-brak kosztów związanych z serwisem systemu egr


Dla bardziej zaawansowanych :


Demontaz chlodniczki egr termostatu egr układu egr z klapa otwierania zamykania egr-a odpięcie i zaślepienie węża podciśnienia egr wyprogramowanie układu recyrkulacji spalin z systemu, podpiecie rury z zimnym powietrzem bezpośrednio do kolektora. Zaślepienie instalacji egr metalowa zaślepka na wymiar z uszczelka.


Taki proces wczoraj wykonano w moim f10 dla bezpieczeństwa mojego i mojego portfela.


Koszt 300 pln.

b28nl6U.png

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.