Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam, zmagam się z pewnym problemem w E39 520i + LPG M52B20, mianowicie po dłuższej dystansie gdy dobrze się rozgrzeje, najczęściej gdy jedzie na gazie, po zgaszeniu tak 5 , 10 minut ciężko pali. Trzeba ją długo kręcić bądż dopiero za trzecim, czwartym razem zaskakuję ale też ciężko. Zostały wymienione świece, oraz samochód został podłączony pod komputer, wyskoczył błąd "cyfrowa elektronika silnika" oraz "wypadanie zapłony". Gdy wymieniałem świece jedna z cewek jest troszkę popękana. Po wymianie świec ma więcej siły ale problem pozostał, czy to może być wina gazu czy już powoli czujnik wałka się kończy?

Za pomoc z góry dzięki.

Opublikowano
Raczej czujnik wału nie wałka. Jak masz kanał to zdejmij osłony pod silnikiem, kup sprężone powietrze i schlodz czujnik trzymając puszkę do góry dnem. Jak zapali to masz winowajcę. Tak można sprawdzić domowymi sposobami jeśli nie wyskakuje błąd i żeby w ciemno nie wymieniać
Opublikowano
Jaki ma przebieg gaz w aucie? U mnie długie kręcenie na ciepłym powodował parownik gazu. Może warto do gazownika podjechać.
Opublikowano
Po co do gazownika? Wystarczy po zakończeniu jazdy nie gasić silnika tylko zakręcić zawór na butli i poczekać 2 min aż auto zaśnie samo z braku gazu. Później odpalić. Ale jak puszcza w kolektor to zwykle po nocy, dłuższym postoju jest problem a nie odrazu po zgaszeniu.
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...

Powiadomienie o plikach cookie

Umieściliśmy na Twoim urządzeniu pliki cookie, aby pomóc Ci usprawnić przeglądanie strony. Możesz dostosować ustawienia plików cookie, w przeciwnym wypadku zakładamy, że wyrażasz na to zgodę.